Centraal topic: vragen & discussie

Jazeker.

Glory 81: Saddik vs. Adegbuyi in Netherlands Sports.

En die van Anthony Joshua ook?(boxen) Zal op skysports box moeten zijn, maar die zie ik er niet tussen staan…

Hmm, Sky Sports Box Office is er inderdaad niet, maar volgens mij zie ik die op DAZN 1 BAR (Germany Sport).

1 Like

Oja jammer, dit is in het Duits maar prima ! Bedankt weer voor snelle reactie

2 Likes

Goedendag,
inmiddels al weer tijdje aan het genieten van het aanbod, maar nu verloopt mijn abbo binnenkort en wil ik ipv 1 abbo, het 2cx abbo nemen. Nu is mijn vraag of ik deze nu al kan bestellen, en deze automatisch ingaat als het vorige is afgelopen?

Nee, je kunt het best bestellen 1 dag voor verloop of erna… elk besteld account is een nieuw account en wordt na betaling automatisch geactiveerd.

Hallo,

Ben nog wat onbekend in dit forem en kan geen vraag/topic maken, daarom probeer ik maar hier.

Heb al een tijdje Plex en nooit problemen, maar wil vandaag iets gaan kijken en krijg geen verbinding.
Heb geprobeerd via de plex brwoser, plex app (mobiel en pc) zelfs op me formuler z10.
Maar nergens kom ik erin, zie alleen een driehoek met uitroepteken.
Updates plex gechekt, ook alles up to date, en betaald voor de server en app bij plex.
Snap er niks van want volgens de server status is de plex server online.
Kom er niet uit, hoor graag of er wat aan de hand is, of een simpele oplossing is die ik gemist heb.

Vriendelijk groet,

Bedankt voor het melden. Er was inderdaad een probleem aan onze zijde. Inmiddels zou alles weer moeten werken!

1 Like

Klopt werkt weer, bedankt voor de snelle fix. Kan me weekend eindelijk beginnen :wink:

2 Likes

HI, waar kan ik de zenderlijst vinden voor lightning en metal?

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Formuler GTV met lage Ethernet snelheid, WiFi is OK

7 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Plex 4K content beschikbaarheid