Introduceer jezelf

Algemeen topic om jezelf voor te stellen.

Welk apparaat gebruik je? Ben je ervaren met IPTV? Waarom maak je gebruik van IPTV? Wat heb je recent ontdekt?

Dit is vooral om wegwijs te worden met dit fantastische forum, algemene support en nieuws zal enkel via dit forum verlopen. Om meer te leren over het forum, kun je onderstaande topic doornemen.

Kom je een bericht tegen met priveinformatie? Druk op het vlaggetje en rapporteer het bericht aan de staf.

4 likes

Hoi, kleine introductie.
Ik ben Witte, sinds augustus lid van Blackiptv, dus ik viel in september met mijn neus in de boter.
Ben erg tevreden over de crew, en hoe zij de dingen oppakken.
Doorgaans wordt er snel gereageerd, en ook goed meegedacht.
Deze crew denkt in oplossingen, en niet in problemen.
Ga zo door.

4 likes

ben niet zo van computer en al die dingen zoals sommige van jullie weten , maar het lukt, dus ik denk dat dit wel overzichtelijker is.
ga zo door.

3 likes

Hallo allemaal,

Ik ben ongeveer anderhalf jaar geleden in de IPTV eigenlijk ingerold. Ik kwam erachter, dat ik televisie uit mijn thuisland kon kijken. Dus op zoek gegaan naar een geschikte provider, wat ik ook heb gevonden. Support bij de ander laat echt te wensen over en via een collega gewezen op BIPTV. Het kwaliteit en support vond ik dusdanig goed, dat ik ben blijven rondhangen. Helaas niet de kanaal uit mijn thuisland, hopelijk komt dat nog.

Dus ongeveer anderhalf jaar ervaring met IPTV. Mijn eerste box was een MAG 351. Deze voldoet prima en gebruik ik nog steeds. Via de Android smartphone diverse apps geprobeerd, mijn favoriete apps zijn GSE IPTV en Smarters Pro. Recent een MAG 425A aangeschaft om te experimenteren en dingen uit te proberen. Werkt makkelijk met de Play Store, het aanbod valt wel wat tegen, maar werkt wel goed met m3u. De app of choice daarop is toch TiviMate, mooie GUI.

Ik gebruik IPTV alleen voor kanalen die ik via mijn reguliere aanbieder niet kan krijgen, zoals mijn thuisland en USA.

3 likes

Hoi team,

Via deze weg wil jullie bedanken voor alles wat jullie al gedaan hebben om ons, na het September Probleem, te helpen weer het genot terug te geven van iptv.
Daar ik niet meer in Nederland woon is voor mij iptv de enige mogelijkheid om Nederlandse televisie te kijken omdat ik geen sateliet schotel mag plaatsen.
Ik zelf heb te maken met customer support en ik vind dat jullie ook hiermee een pluim verdienen.

Ga zu door, team :clap:

Groetjes,
Een tevreden gebruiker

3 likes

Hallo, ik ben ontzettend enthousiast over de service en snelle beantwoording van al mijn vragen die ik de afgelopen maanden heb gesteld. Wij hebben tijdens een vakantie heel erg gecharmeerd nadat wij een Z8 hadden gezien. Mijn man is reeds jaren thuis en tv is een groot deel van zijn leven. Vanaf wij de Z8 hebben is hij nog meer dan gelukkig. De maanden dat het niet functioneerde hebben wij veel begrip gehad voor de situatie en alle moeite die jullie hebben gedaan om mensen gerust te stellen en naar een oplossing te zoeken. Ik ben een vrouw en heb geen kennis van het instellen echter jullie hebben mij zo goed geholpen dat zelfs ik alles goed heb kunnen instellen. Dank je wel daarvoor. Top

3 likes

Ha, dank voor het begrip. In tijden van veel problemen (dus customer support) wil je iedereen zo goed mogelijk blijven assisteren. Als je dan wat hebt staan (het oude forum 2.0) en ontvangt veel berichten over onduidelijkheid werkt dat averechts en voelt men zich gestuurd van het kastje naar de muur, dat is zeker niet de bedoeling.

Komende week zullen we de FAQ/Veelgestelde vragen volledig hierheen verplaatsen. De zoekfunctie hier is dusdanig goed dat iedereen deze wel weet te gebruiken. Ook zijn er weer wat handige forumfuncties die we graag nog toelichten - al zal het meeste al duidelijk zijn voor de meeste leden.

2 likes

Ik vind de service van black iptv heel goed naar de klanten toe daarom wil ik ook even iets van me laten horen. Ga zo door.

3 likes

Hallo mede forum gebruikers, Mijn naam is Daan en ik ben compleet nieuw met IPTV. Na een test run gedaan te hebben, heb ik besloten te verlengen. Zit helaas wel al iets langer dan 28 uur te wachten tot mijn betselling is afgerond. Hoop dan ook dat het vandaag in orde komt. Het forum ziet er mooi en overzichtelijk uit. Veel goede info voor een NOOB zo als ik zelf. Genoeg stof om te lezen alvorens mijn account wordt geactiveerd.

Al met al ga zo door…

2 likes

Alle bestellingen zijn inmiddels verwerkt. Check ook je SPAM folder even, IPTV mails belanden helaas vaak in de ongewenste mail.

Hi guys,
Sinds April een jaarabonnement genomen op Biptv en nog geen seconde spijt gehad. Steeds antwoord op gestelde vragen en door de recente gebeurtenissen nog meer respect gekregen voor jullie werk.

Keep it going!

2 likes

goedenmorgen, ik ben vogeltje en na jarenlang via een c-line via satelliet te hebben gekeken, nu voor 95% overgestapt naar iptv. Het gaat me vooral om te kijken naar de engelse zenders zoals history , national gegraphic, discovery en movies 4 men. Was tot de bewuste dag in september heel tevreden over biptv maar snap dat er nu alles aan gedaan word om de boel weer in de benen te krijgen, waarvoor mijn lof en dank. Net als velen hoop ik dat de vod en series snel weer “in de lucht” zullen komen. Oh ja, ik kijk op vele manieren naar jullie, via siptv, via formuler Z8 en via simple iptv app op mijn tablet en mijn phone, ook heb ik de m3u playlist gedeeltelijk geconverteerd naar een playlist op mijn 2 sat ontvangers. Dit was het wel zo’n beetje, keep the good work going voor het recht van vrije nieuwsvergaring.

3 likes

Hoi ik ben HZ sinds februari heb ik blackiptv ben liefhebber van de U.S.A. zenders en de U.K. zenders.
Kijk via een formulier z en het bevalt mij prima.

3 likes

Hoi allemaal ik heb zojuist mijn contractje van half jaar met jaar verlengt door dat na afgelopen periode toch met verbazing gekeken heb naar het werk dat verzet werd met heel veel tegenslag maar jullie bleven door knokken daarom zojuist extra jaar erbij besteld mijn vertrouwen is groot in jullie

2 likes

Hallo allemaal, hier peter. Klant vanaf augustus, dus ook met wat strubbelingen aan de iptv begonnen. Maar al met al zeer tevreden tot nu toe. Ik kijk vooral veel naar de betaal-sportzenders en wat filmzenders en die zijn toch bijna altijd wel goed te vinden. Ik kijk via GSE iptv pro en Smarters iptv. M3u link werkt prima.

3 likes

Hoi beste iptv ers.

Ook ik ben lid sinds augustus. En kan nu eigenlijk niet meer zonder. Er is intussen veel gebeurd. Maar dat is super opgepakt door t team. Dikke pluim crew. Hoop dat t nog lang blijft.

Groetjes een verwent iptv er.
Plojan.

2 likes

Hallo BlackIPTV Zoals jullie al weten misschien, ben ik zelf een oude rot in IPTV wereld geweest, met een eigen Reseller panel, had genoeg klanten maar helaas vertrouwen was er uit en hadden de deuren gesloten, zat ik met alle klanten een ellende periode, heb nog steeds goede vertrouwen Biptv Crew, ik weet wel ongeveer wat je jongens voelen en doen ook hun uiterste best alles weer op de richel te krijgen.

Kijk al jaren op mijn Formuler Z7+ met tevredenheid, wie weer straks naar de Z8, veel sterke jongens houd de moet er nog even in. En grunn zeggen wie Geef Gas :slight_smile:

2 likes

Mijn naam is Chantalle en sinds een aantal dagen ook “online”. Aantal weken geleden overgestapt op het moment dat alles uit de lucht werd gehaald…totaal geen kaas gegeten van al dat computergedoe…maar dankzij de ondersteuning via mail dan nu toch eindelijk weer " in de lucht". Spijt? Nee, we hebben nu mooier beeld en veeeeeeeel meer zenders dan voorheen.
Wij zijn tevreden en onze kleinkids ook dankzij de vele kidszenders. Dank jullie wel en ga zo door :+1:

2 likes

Hoi allen,
IPTV is geweldig, had ik t maar eerder ontdekt. Nu gebruiker sinds een half jaar. De wereld komt naar je toe. Keep on going!

2 likes