Introduceer jezelf

Hallo iedereen, ik zal ook wat over mezelf vertellen. Ik ben al wat langer bezig op IPTV gebied en heb al best veel ervaring met diverse providers. In het begin eerst via marktplaats, daarna wat diensten via onze Chinese vrienden en nu BIPTV. Ik merk dat ik nog elke keer leer, zo ben ik op dit forum de app Tivimate tegengekomen en oh, wat is die mooi. Wat me eigenlijk het beste bevalt aan BIPTV is de communicatie. Die is werkelijk perfect, waar je bij andere providers maar moest afwachten, kun je hier op het forum terecht, en dat werkt TOP! Groeten!

2 likes

Goedemorgen ik ben al een tijdje klant bij blackiptv ben zeer tevreden ik heb de z8 box bij ze gekocht en wat een super box is dat jammer dat het zo gegaan is al een tijdje geen beeld gehad maar hebben ze snel opgelost ik ben niet zo klachten ze zijn goed bezig petje af voor hun inzet en ze hebben weer een leuke actie kun een box winnen ik had ook al meegedaan paar maanden geleden hadden ze ook zo actie maar door alles eruit lag kon er geen winaar getrokken worden ik hoop dat het nu wel een winaar getrokken wordt ik wens alle leden succes en ga zo door blackiptv gr jan

2 likes

Hoi medengenoten en staff ziet er goed uit.
En sinds gisteren werkt alles weer bij mijn.
Dus ga ik verder met al wat ik kan doen en leren.
Dank voor jullie steun en wijsheid.
Gr Frans.:clap::+1:

2 likes

Hi,

Ik ben Deester en sinds februari lid van BlackIPtv. Ik maak sinds dien geen gebruik meer van een andere provider. A omdat ik de werking stabiel vond, B zonde van mijn geld en C ik kan ook zonder tv. Verder kijk ik naar alles waar ik zin in heb en wat er beschikbaar is. Het team achter BlackIPtv heeft mij de afgelopen periode blij verrast door hun inzet. Keep doing the good thing

1 like

Hoi mede forum leden en BIPTV klanten.
TV kijken en radio luisteren deed en doe ik nog steeds via de satelliet, sinds de zomer is daar iptv bij gekomen, heb alleen ervaring met BIPTV, ik ben een tevreden klant, de communicatie en support is top. Daar zouden veel grote bedrijven een voorbeeld aan mogen nemen.

Ik wilde graag iptv erbij hebben omdat ik sommige zenders via de satelliet niet in HD, of helemaal niet kan ontvangen, zoals bijv. de Amerikaanse kanalen. Ik ben een fan van smeuĆÆge reality tv, met als topper de engelse versie van Love Island. Op mijn kik-menu staan ook de auditie rondes van de verschillende internationale versies van talentjacht shows zoals X-Factor, Idols, DSDS e.d. Verder de Franse muziek kanalen, o.a. M6 Music en Trace. Iets heel anders zijn de vele goede speelfilms op Film Europe Int. Jammer dat op dit kanaal via iptv de ondertiteling niet beschikbaar is, die via de satelliet wel in verschillende talen wordt meegestraald. Ook documentaires en speelfilms op de BBC neem ik graag op.

Qua hardware en bedieningsgemak ben ik kieskeurig en daarom heb ik meteen voor de Z8 gekozen, want dat zou Ć©Ć©n van de betere zijn. Als ik het vergelijk met de bediening van de sat-ontvanger DM800 dan kan Formuler nog e.e.a. verbeteren. Misschien stap ik over enkele maanden over naar een Buzz box, ik kijk het nog even aan.

Ik heb als gebruikersnaam gekozen voor HEVC, dat is de nieuwste codering voor HD en UHD. Hiermee wil ik aangeven dat ik een top beeldkwaliteit heel belangrijk vindt. Wat dat betreft geeft het signaal van de satelliet een nog net iets mooier beeld, mits geen storing door onweer of hevige regen. Maar door wat settings op de tv en de Z8 aan te passen gaat het alweer wat beter.

Ik neem veel op om het later af te spelen, meer nog dan dat ik live kijk. En af en toe maar eens wat opnames wissen omdat er dan toch niet aan toe kom om het alsnog af te spelen, vaak toch iets te gulzig geweest :slightly_smiling_face:

2 likes

Goeie dag ik heb een spulletje bij Iptv4all
All ik ben al blij dat het werkt
Ik hoop dat je het werkend krijgen
Dan ben 8k je zeer dankbaar

1 like

Hallo

Ik ben Steve, al een jaar ervaring met iptv, mijn configuratie werkt via een Synology Nas en samenwerking met Tv Mosaic

Met Vriendelijke Groeten

2 likes

Goede morgen medestrijders,

Eindelijk weer weekend en tijd om wat te schrijven 2019-11-09T23:00:00Z :grinning:

Ik zag dat ik nog niet mijn configuratie beschreven had.

Bij deze:

Sinds mei ben ik lid en voor mijn tv gebruik ik de Formuler Z8.
Een puik doosje waarop ik meerdere apps heb geinstalleerd.

Tivimate
Kodi
Express VPN

Daar ik zowel via MAC en M3U mijn abbo kan gebruiken kan ik op meerdere manieren kijken en ook vergelijken hoe alles werkt.

Mijn ervaring is dat als alles goed loopt via MAC en Tivimate ik de beste resultaten krijg.

Op mijn Ipad, voor als ik niet thuis ben, heb ik GSE geinstalleerd.

Wat het nieuwe forum betreft :grinning:

Alle lof voor het IP team.

Via mijn Ipad gebruik de app Discourse en zo ook overzichtelijk.

Een kleine verbetering zou ik graag zien.
Bij berichten zie ik alleen X dagen .
Hier zou ik graag willen zien wanneer precies het bericht geschreven is.
Of is dat een instelling?

Groetjes,
Fred

1 like

Hallo hier wolf, ben net net geworden van deze iptv server en heb het voor een maand afgesloten om te proberen.
Werk snel in vergelijking met andere servers en weinig storing ben er dus erg tevreden over de service
Ze reageren snel op vragen dus prima service ga zo door
Wolf

1 like

Hallo Allemaal,
Ik ben Souf, Nederlander en al een tijdje wonend in het buitenland. Dat is voor mij dan ook de reden om te hebben gekozen voor IPTV. Gewoon lekker Nederlandse TV, en het Nederlandse voetbal, blijven kijken. Handige bijkomstigheid is natuurlijk dat vrijwel elk ander land ook te bekijken is. Vanwege mijn partner kijk ik ook vaak naar Braziliaanse zenders.

Pas sinds afgelopen zomer weet ik hoe makkelijk het is om IPTV te gebruiken en ben ik het dus ook gaan gebruiken. Achteraf misschien wel jammer dat ik pas ben begonnen vlak voor de hele infrastructuur zowat is ingestort (Net zoals ik 2 weken voor het instorten van de Bitcoin was ingestapt). :sweat_smile: :joy:
Na een lange online zoektocht, ik heb verschillende providers met elkaar vergeleken, ben ik uitgekomen op de website van BlackIPTV. Ten opzichte van de andere providers vond ik BlackIPTV er erg verzorgd en professioneel uitzien. De uiteindelijke reden dat ik voor BlackIPTV heb gekozen is vanwege de goede en snelle communicatie en klantenservice, die bovendien in het Nederlands is. Daarvoor wil ik het Black IPTV team dan ook bedanken, vooral voor het harde werk, het doorzetten en het overzichtelijk houden na de inval.

Puur voor het gemak heb ik gekozen voor de Smart IPTV-app op mijn tv. Ik was toen ik begon nog niet erg wegwijs in de wereld van IPTV en ben dat nu wel. Ondertussen ben ik er wel achter gekomen dat Smart IPTV niet erg goed werkt en vooral traag is zonder een mooie interface. Ik ben dus ook opzoek naar andere manieren van kijken (zoals bijvoorbeeld de Amiko A5M).

Groetjes & ga vooral zo door! :+1::clap:

3 likes

Ik ben Monique, heb al enige tijd iptv, dat ivm mijn kleine budget, ziggo kpn enz is te duur voor me,ik be erg blij met deze uitkomst,
Dat deze van soms niet altijd werkt, vindt ik niet erg, ik weet dat er achter de schermen hard gewerkt wordt om dit spoedig voor iedereen in orde te maken, dus daar maak ik me geen zorgen om,
En eerlijk gezegd ik zou niet anders meer willen als iptv,
Dus team iptv bedankt dat deze mogelijkheid er is, en er voor iedereen wat wils is,
Ga zo door, bedankt namens Monique

2 likes

Hallo iedereen.

Ik ben benny. Wij kijken met een formuler z8.
We zijn vanaf juli bij biptv en we hebben er helemaal op geen enkel moment spijt gehad dat we voor biptv hebben gekozen. We genieten ervan om naar zoveel zenders te kunnen kijken. Ook zijn ze super behulpzaam en geduldig met beginners zoals wij waren in het begin, ook wij hebben dank zij hun hulp veel geleerd en durven al wat meer zoeken en proberen. Wij hebben zelfs op de formuler z8 verschillende app bij gezet . Bedankt iedereen bij biptv doe zo voort met jullie goede werk. :+1::+1::+1:wij zijn overtuigd van jullie goede inzet.

Groeten benny.

1 like

Na een maand proef te hebben gedraaid, heb ik in maart een jaarabonnement afgesloten. De belangrijkste reden voor mij is het kunnen kijken naar Nederlandse en Amerikaanse sportkanalen. Ik ben een honkbal enthousiasteling en kijk graag voetbal en F1.

Het is goed te beseffen dat IPTV niet je enige bron van tv moet zijn. Via mijn glasvezel kabel ( het enige dat me nog verbindt aan een provider) gebruik ik ook de app van Canal Digital. Natuurlijk veel minder zenders, maar wel een basale back-up.

Ik kijk vrijwel uitsluitend op mijn telefoon (Galaxy Note 9) en tablet (Samsung Tab A). Bij beide gebruik ik Starters Pro.
Ook stream ik uitzendingen naar mijn tv via Chromecast. Ik gebruik daarvoor de app BubbleUpnP. Dat werkt eigenlijk altijd probleemloos en met een goede kwaliteit.

Hoewel het te ver zou gaan te beweren dat ik mijn schouders ophaal over de problemen van IPTV de laatste maanden, vind ik wel dat iedereen zich moet realiseren dat dit een clandestiene activiteit is. Het is vast een interessant verdienmodel en als het werkt, kijk ik met plezier. Zo lang ik het gevoel heb dat men tracht de problemen op te lossen, ben ik tevreden.
Het ergste dat kan gebeuren dat je een deel van je abonnementskosten kwijt bent.
Dan moet ik zeggen dat het me in de tijd dat het wel werkt veel meer plezier geeft dan meedoen aan een loterij.

Kortom, relax en laten we hopen weldra weer maanden ongestoord naar de wereld te kunnen kijken.

3 likes

Dit topic is na 9 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.

De winnaars

Bedankt voor jullie berichten, erg leuk om te lezen. Alle posts die kwalificeren zijn nog zichtbaar.

De 9 winnaars die een 3 maanden lijn krijgen zullen willekeurig worden gekozen door onze @discobot. Er worden 9 nummers getrokken die zullen verwijzen naar postnummers, valt een nummer op ons? Dan wint de eerst volgende post. Deze nummers zien jullie in het volgende bericht.

De eerste rol bevatte 3 dubbele nummers, dus er is een tweede rol gedaan

9 winnaars: @discobot roll 9d34

:game_die: 9, 18, 1, 27, 11, 33, 20, 17, 15

De willekeurige 9 winnaars zijn getrokken:

9: @saporro63
18: @Onzichtbaremann
1 wordt 2: @Witte
27: @Nielst
11 wordt 12: @dirkis
33: @Ben-B
20: @Whatcher397
17: @Plojan
15: @trickygert

Gefeliciteerd allemaal. Wij sturen je vandaag of morgen een privebericht.

Winnaar Amiko A5M

Het was lastig om een bericht uit te kiezen vanwege de vele leuke berichten, alvast gefeliciteerd met je nieuwe Amiko A5M! Je zult van ons een privebericht ontvangen om de A5M in ontvangst te nemen.

2 likes