Introduceer jezelf

Gefeliciteerd allen! Het was een genot jullie berichtjes te lezen.

3 likes

Super. Bedankt Guys. Keep JP the good work

4 likes

Thanks guys! Blijf vooral verder doen. Iedereen weet dat dit een moeilijke periode is waar jullie heel veel tijd en geduld insteken, maar dat het goed komt daar twijfel ik alvast niet aan

4 likes

Bedankt. Super guys. Jullie zijn heel goed bezig . Heb nog geen moment getwijfeld aan jullie kunnen. :+1::+1:

4 likes

Ook al liggen we elkaar soms dwars zullen anderen denken , ik weet zeker dat jullie positief bezig zijn en soms nog meer gemotiveerd geprikkeld zijn na een brakedown dat waardeer ik enorm aan jullie.
Groet Gert

3 likes

Heel erg bedankt alle Biptv medewerkers, het vertrouwen zal blijven jullie support is gewoon geweldig altijd goed bereikbaar, geduld en snel online, namens mij gefeliciteerd allen.

4 likes

gefeliciteerd allemaal :slight_smile:

3 likes

Proficiat aan alle winnaars!

3 likes

Alle winnaars gefeliciteerd.

3 likes

Gefeliciteerd iedereen

2 likes

Tot op heden nog geen privé bericht ontvangen?

1 like

Kreeg eerder vandaag mail. We zijn nu eerst even druk oude klanten online te krijgen alvorens we aan de slag gaan met jullie.

1 like

Ach, ik wacht wel af, ondertussen mijn prijs weggegeven aan mijn zoon, die er wel zin in had, omdat hij bij mij ziet hoeveel zenders hij krijgt.

Komt goed. Ik denk vanavond nog wel.

Ik heb alle winnaars een privé bericht gestuurd. :trophy:

2 likes

Dat de winnaars gekozen zijn wilt niet zeggen dat niemand zich meer hoeft voor te stellen. :laughing:
Mochten er nog hele leuke berichtjes hieronder komen kunnen wij altijd een passende beloning bedenken hiervoor!

4 likes

Bladerend door de berichten in het forum, realiseerde ik me dat ik mezelf ook nog niet heb voorgesteld. Ik ben Mireille, al enige tijd gebruiker van iptv, omdat ik het stressvolle Rotterdam heb ingeruild voor de Catalaanse mentaliteit in Zuid-Frankrijk, maar ja geen schotel en je wil natuurlijk wel op de hoogte blijven.

Ik wil van deze gelegenheid ook gebruik maken om mijn bewondering uit te spreken over de wijze waarop het hele team van biptv, na de mokerslag in september niet de koppies heeft laten hangen, maar onverminderd door gegaan zijn om een goed product aan te bieden. En ik weet dat ik ook 1 van de mensen ben die het jullie niet gemakkelijk gemaakt heeft, dat maakt mijn bewondering voor jullie instelling nog groter. Ik blijf genieten van jullie mooie product.

6 likes

Dag allemaal!
Ik ben hojo. Ik gebruik IPTV nu meer dan een jaar. Dit met een MX9 Pro. Werkt prima. Heb er ook een voor mijn buurman bijgekocht en nu weer een nieuwe voor mijzelf met Android 8.0.
Eerst IPTV gekeken via HIPTV. Deze bestaat nu niet meer zoals jullie wel weten. Nu een abo via AliBaba. Werkt ook goed, maar met lagere resolutie. Vandaag een proefabo via BlackIPTV. Helder beeld, mooi!
Ik zie helaas dat de EPG niet werkt, is ook een moeilijk topic, maar daar wordt aan gewerkt lees ik (?)

Trouwens: prima forum!

1 like