Babbelhoek (Slow-chat)

Gezien de vele (afgekeurde) off-topic reacties onder vele topics open ik dit topic zodat de reacties een plek hebben. Later zal er een off-topic categorie komen, maar het nog wat nieuw en de orde moet even bewaakt worden om nieuwe gebruikers niet al teveel in het diepe te gooien.

Dit topic is een slow-chat, je bericht moet inhoud hebben en bijdragen aan een gezonde discussie. Off-topic is hier toegestaan, maar support hoort thuis in #iptv-support. Opbouwende kritiek is toegestaan.

Persoonlijke gegevens, reclame, grof taalgebruik, dubbele posts en flaming is niet toegestaan. Veelvuldig overtreden van de regels kan leiden tot uitsluiting. De forumregels zijn tevens van toepassing.

Helaas weer geen beeld

Ah, jammer dat dat dan weer je eerste chatbericht is :smiley:. We zijn druk bezig op de achtergrond en dat gaan jullie denk ik wel vaker merken. Het is niet anders.

1 like

Dat weet ik dat jullie er alles aan doen maar het blijft vervelend :+1:

2 likes

Complimenten aan Biptv , ontvangst is prima

3 likes

Beste,

Ik ben Frank en sinds donderdag voor het eerst online.
Ondanks de nodige problemen van de afgelopen dagen wat mijn mede gebruikers hebben moeten ervaren, is mijn eerste indruk fantastisch!!

Heb beeld en geluid… niet alle zenders werken, epg ook niet helaas… maar het werkt. Dat is toch top? Nietwaar. Ik heb het aangeschaft als aanvulling op m’n KPN iTV abonnement en heb tot op heden geen moment spijt.

Ga zo door team black iptv. Ik vind t geweldig.

Groeten, Frank

3 likes

Dank voor de goede woorden. Voor nieuwe klanten was het erg vervelend allemaal, dus we zijn ook blij dat nieuwe klanten nu ook hebben waar ze hier voor kwamen.

En zo de F1 zonder problemen? :raised_hands:

2 likes

Ongetwijfeld! Gisteren de qualificatie zonder problemen gezien. Dus dat is prima.

Voor nu even college football op fox 6. Dat is toch geweldig?

Maar weet je wanneer de epg weer gaat werken?

Groeten,

Frank

1 like

hoera is weer zondag heb weer 7.3

Dan kunnen we toch genieten van Max

Lees net in ander topic dat server een reboot krijgt dus denk snel weer online

Werkt weer toch? Kan je dat dan even snel laten weten als dat je code 7 meldt? Volgens mij heb je niet eens 1 blik geworpen in Meld je connectiestatus!

Ja werkt weer en niet gelezen kan nog niet alles vinden sorry

2 likes

Top ben net thuis en de zenders die ik wil zien doen het allemaal. Geweldig en dat mag ook gezegd worden :+1::+1::+1:

3 likes

Je kunt als je vragen hebt over het forum deze altijd hier stellen, wie weet helpen we daar een hoop leden mee.

Wanneer komt er indien mogelijk een aanvulling belgische zenders zie topic request channels.
Alvast dank aan het team

1 like

Ja er ontbreken er nogal wat.

Waarom staat dat rode mutsje eigenlijk soms links en soms rechtsom op het “hoofd”?

Is met de wind te maken, hopelijk heb ik je een beetje geholpen :grinning::grinning::grinning:

1 like

Dat is willekeurig, anders ziet het er ook weer zo eentonig uit :yawning_face: