Wat is je eerste indruk van het forum?

We staan open voor feedback, het vorige forum was niet voor iedereen overzichtelijk. Ik hoop deze wel. Wat is jullie eerste indruk?

Stuurt zich vanzelf, zeer overzichtelijk :slight_smile:

2 likes

Zeer positief, ik denk dat dit beter werkt dan met discord!

2 likes

Ziet er gelikt uit. Mooi met een donkere achtergrond
Ik ga ff goed rond kijken hoe het werkt. Maar jullie kennende zal het wel goed gaan. :+1:t2:
Handig dat er foto’s toegevoegd kunnen worden!

Groetjes Dian​:cherry_blossom::tulip::rose:

2 likes

Ziet er goed uit overzichtelijker dan de vorige

2 likes

Ziet er heel overzichtelijk uit en blij met de bijbehorender app

2 likes

Makkelijker te navigeren hierin dan op het oude forum. Ook handig de koppeling met Discord. Wat mij betreft een goede keuze om over te gaan.

1 like

Ziet er beter uit als het vorige

1 like

Netjes en overzichtelijk, de weg erdoor heen vindt je snel

1 like

Geen enkele zender werkt op dit moment. Op deze plek zou ik het zeer wenselijk vinden dat duidelijk wordt gemaakt wanneer er problemen zijn, wat de problemen zijn en geef een schatting aan wanneer de problemen zijn opgelost.
Op dit moment zoek ik mij het lazerus om te zien of er problemen zijn of niet.
Hopelijk kan hier snel iets aan worden gedaan. We gaan de laatste tijd van side naar side, maar ik mis info.

Edit: Nu lees ik gelijk op deze board dat er problemen zijn en wat de problemen zijn.
Dit is precies wat ik bedoelde

Zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Na alle voorgaande zeker het beste tot nu toe.

2 likes

Goedenavond,

Alles wat anders is moet je even aan wennen.

Maar zit er keurig uit en de app is al helemaal TOP.
Nou is het niet saai voor jullie de laatste periode met het herstel van de takedown, maar jullie doen 100% jullie best om zo goed en veel mogelijk te communiceren. Hier mag menig provider een puntje aan zuigen.

3 likes

Dit forum is veel duidelijker dan Discord. Een hele verbetering

1 like

Mijn mening is, ziet er goed uit deze forum heb hem op dark mode staan, hopelijk blijft het het even hierbij deze forum, voor mij maakt het niet zoveel uit discord of forum, alleen discord krijg je bijna het zelfde berichtje als er storing is, lees je vaak de bovenste deel nooit, wordt het rommelig. Maar verder complimenten van het vele werk dat er is ingestoken, elke crew leden hun eigen taak ga zo door, en grunn zeggen we Geeeef Gas en hou hem in de lucht :slight_smile:

2 likes

Om eerlijk te zijn vond ik het vorige forum overzichtelijker, ook om iets op te zoeken.
We moeten ons aanpassen he.

1 like

Het verbaasd mij dat te horen, kun je aangeven wat er minder overzichtelijk is aan dit forum? We nemen alle feedback mee, wie weet kunnen we er wat mee.

Om eerlijk te zijn tot nu toe vind ik alle forums onoverzichtelijk, staan echt zoveel onzin op dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Is gewoon duidelijk als jullie server niet optimaal werkt klaagt iedereen haperend beeld, zwart beeld, blocked enz.
Komt in feiten door een ding alles werk niet optimaal dus al die topics ik vind het echt allemaal bullshit ( sorry dat ik dat zeg) ik zeg overigens niet dat jullie niet keihard je best doen om alles werkend te krijgen en er ook alles aan doen.
Zo dat is wat ik er van vindt
Groet Gableguy

Wij merken op de achtergrond dat het forum enorm helpt in de support. Klanten zijn veel sneller op de hoogte en met de zoekfunctie is elke tutorial zo gevonden.

Jij mag dat prima vinden en zeggen hoor. Feit blijft wel dat al met al de informatievoorziening een stuk vooruit is gegaan. Als de forums er niet waren, weet ik zeker dat er een hoop klanten zouden zijn die er helemaal niks van begrijpen. Jij, de Gableguy, bent misschien erg bekend met IPTV en dergelijke, 80% is dat niet…

Ja je heb gelijk misschien hebben andere er wel wat aan, ik zeg ook dat jullie er alles aan doen keihard aan werken, ik had het beter wat genuanceerder kunnen zeggen.

Thanks Gableguy

1 like

Ik vind het gewoon minder gebruiksvriendelijk, ook als eens iets wil opzoeken vind ik het persoonlijk een zooitje. Vond bij vorig forum beter mijn weg. Dit is een persoonlijke mening en zal vermoedelijk wel aan mij liggen. Wil zeker niet gezegd hebben dat jullie geen goed werk leveren, integendeel, steeds met plezier door jullie geholpen!