Introduceer jezelf

Hoi, ik ben new hier, kom van discord af. hopelijk doe ik dit goed. lol

3 likes

Goedemiddag allen,

Mijn naam is KillerOcto, ik ben volledig nieuw met iptv.
Thuis hebben wij een Apple TV en een Nvidia shield tv kastje.
Graag wil ik hierop TV gaan kijken, genoeg info!

Forum ziet er top uit!

Groetjes

1 like

Welkom! We hebben tevreden gebruikers met Apple TVā€™s. Uit mā€™n hoofd iPlay bevalt erg goed.

Ja heel tevreden met de Apple TV, hij dient ook als hub voor alle automatiseringen in huis.

Ik zit nu naar GSE SMART IPTV PRO te kijken, ziet er gelikt uit, makkelijke setup.

GSE is qua functionaliteit en werking naar onze mening de beste app die er is. Qua design wat minder, maar goed daar merk je full screen tijdens een programma of film niets van :slightly_smiling_face:

1 like

hoi hoi,
Ik ben plover, ik heb al enkele jaren een andere provider voor IPTV. Ik heb dit voornamelijk gebruikt om regelmatig voetbal op te kijken. Ziggo is geweldig voor internationaal voetbal maar jammer genoeg zijn de Belgische zenders zoals play sport en eleven sport Belgisch voetbal echt niet oke. Ik ben aan het kijken om eventueel over te stappen naar hier Black IPTV. De Belgische en Nederlandse connectie zou een groot voordeel moeten zijn voor deze zenders. Ik kijk zelf op verschillende Shield Nvidea streamers. Voor Film/series heb ik al jaren Kodi.
Mijn eerste vraag. Kan iemand me vertellen hoe goed jullie sportzenders zijn met name Play sport en eleven pro league, ziggo en eventuele UK sortzenders. En hoe goed is de EPG van deze zenders.
Groetjes en hopelijk tot snel

1 like

Hoi, introductie. van mij
marcel ben lid van iptvboard al een jaartje lid van
Ben tevreden over de iptvboard sinds kort ook de forum gevonden

1 like

Ik heb een Amiko A6N Max besteld en krijg deze morgen in huis. Is dit een goed aparaat? Ben nieuw met IPTV en wil graag jullie mening hierover. Als ik deze morgen binnenkrijg, zou ik graag een maand abbo willen nemen om te testen. Hoelang duurt het voordat ik dat binnenkrijg na betaling?

Welkom! Na betaling is een test in de meeste gevallen direct actief. Het apparaat is een prima apparaat, Amiko en Qsmarter raden wij al langer aan aan onze klanten.

Hallo allemaal,
Ik ben Erwin en bezit sinds twee weken een Maxytec Phoenix pro 8k UHD
Eerst heeft het ongeveer tien dagen geduurd voordat ik per ongeluk op de 0 toetsen zat te drukken en kastje opstarte en my tv, youtube, Chrome en de rest in beeld kwam.
Sindsdien ben ik nog niet veel verder gekomen.
Ik klik nu al drie dagen in een rondje door de vragen en antwoorden, maar kan nergens een how to vinden.
Is er iemand die mij stap voor stap kan uitleggen wat te doen, en hoe te doen?

En hoelang duurt het gemiddeld dat een ticket wordt beantwoord? Mijn vraag van vanochtend negen uur is nog steeds niet beantwoord.

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden. Groeten.

Welkom!

Op jouw apparaat adviseer ik TiviMate, de handleiding vind je door op de volgende link te klikken: TiviMate instellen voor IPTV (Android box-only)

We streven ernaar tickets binnen 24 uur te beantwoorden, maar uiterlijk 48 uur.

Ah, bedankt.
Ik heb voor nu Smarters iptv gebruikt. Dan ga ik Tivimate ook nog eens proberen.
Maar wat is er mis met My tv wat voor geĆÆnstalleerd is. Is de kwaliteit slecht, werkt het niet, of nog wat anders? (ik heb ook geen idee hoe ik die zou kunnen opstarten)

Maxytec heeft inderdaad ook MyTV standaard, ook die kun je proberen met je M3U link: MyTVOnline met M3U instellen (Xtream API)

hoi. ik ben lotje. Sinds een week in bezit van een iptv box de( qsmarter galaxy se) en werkt prima. Ben nu op zoek naar playlisten om kijken hoe alles werkt. gr lotje

1 like

Hey iedereen,

Ben Bjƶrn uit Aalst
Heb een Formuler Z Alpha
We kijken vooral crime-series

Hoi! Ik ben nieuw hier en ook in de wereld van IPTV. Ik heb gisteren een Formuler Z10 Pro Max besteld. Levering pas begin oktober helaasā€¦ Dus nu mooi de tijd om me in te lezen en alvast te testen op mobiel en laptop. Ben vooral benieuwd of ik de IPTV samen met mijn Raspberry PI (met Hoobs) kan koppelen aan mijn home automation. Dus mocht je me hier mee kunnen helpenā€¦ dank alvast!

Hallo allemaal naam aan deze kant Rex

recentelijk begonnen met IPTV 2 formuler Z10 pro kastjes besteld en ik moet zeggen ben onder de indruk
crew is geweldig helpen echt met oplossen als er een probleem is inmiddels de normale tv aanbieder opgezegd

keep up the good work

1 like

Hallo, ik ben nieuw hier. Heeft er iemand een tip voor het volgende. Ik moet als ik verbinding wil maken met de portal, altijd eerst de internetverbinding uit en weer aanzetten. Terwijl er wel gewoon verbinding is. Lijkt me niet standaard. Iemand een idee?
Bedankt alvast
Chris

Dit is niet gebruikelijk inderdaad. Ik herken het probleem nietā€¦ maar van wat voor boxje maak je gebruik?

Heeey,

Ik ben Cora , 35 jaar.

Al langere tijd bekend met IPTV door te weinig financiƫle middelen. Ik gebruik LG Web Os televisie met app Nanomid, vele andere apps gebruikt maar niet tevreden erover geweest. Ook heb ik meerdere apparaten gebruikt. Maar zoveel mogelijk op 1 apparaat is toch wel het fijnst.

En het meeste waarvoor ik IPTV gebruik is vanwege de zender Pebble. Ja, ben lekker blijven hangen in sentiment. En buiten Pebble natuurlijk ook de films en serieā€™s erop. En vaak voor mijn geliefde of visite ook andere zenders.

Recentelijk heb ik ontdekt dat Pebble is verwijderd bij Ziggo, zo ook bij mijn huidige IPTV abbo.
Ik ben aan het rond zoeken of er ergens Pebble er nog is.
Of dat iemand die hem alsnog zou kunnen toevoegen.
Er is mij vernomen dat NL Ziet het overneemt.
Voor de rest qua uitzending van IPTV ben ik niet op de hoogte, en durf ik mij daar niet in te mengen.

Ik ben al vaker hierop deze website gestuit en vond vooral het ā€œopenbare persoonlijke contactā€ hier op het forum erg prettig. Waar je bij vele aanbieders alleen ā€œTicketsā€ hebt of Whats App, is het hier veel overzichtelijker, duidelijk en vriendelijk.

Ik zeg bijdeze ook, ga zo door! Mijn pluim hebben julliešŸ˜„

1 like