Streambox Q instellen

Eerst en vooral ik ben een leek. Pas een streambox Q gekocht om IPTV op mijn Philips flat tv te plaatsen. Als een en ander opgezocht via google, maar ik blijf ter plaatse trappelen, kodi stond er op, maar ik merk wel dat er nog zaken moeten bijkomen. Is er iemand, met beetje geduld, die mij stapsgewijs hierbij kan begeleiden? Men heeft mij ook Vavoo.tv aangeraden ! Wie kan mij helpen, dank bij voorbaat.!

Probeer het eens met onze TiviMate handleiding :grinning:. Kodi kan nogal lastig zijn voor leken.

Tivimate Android handleiding

Bedankt voor je antwoord , even toelichten. Zitten in Spanje beetje in de natuur, we ontvangen internet(wifi) via een kleine schotel die gericht is op een antenne een aantal km verderop, via een moden hebben wij wifi, gebruik laptop, smartphone en tablet geen probleem, ik denk(vermoed) nu zo een 16 a 20 Mb, kan dit niet controleren want we zijn in Belgie nu, maar zal directe en mail sturen om dit zeker te weten. Ze kunnen de Mb verhogen tot een constante van 30 Mb, tuurlijk bij stormweer verandert dit wel, maar hebben wij met tv Vlaanderen regelmatig zelfs bij warm weer, vandaar dat ik wil veranderen naar iptv .

Ik denk dat deze snelheid prima is mits constant. Kwestie van een maandje proberen en aankijken. Ik hoor het als ik verder wat kan doen. Je bent tevens welkom in onze chat :grinning:

Discord invite!