1. Beginnen met IPTV

Je wilt beginnen met IPTV, maar weet niet hoe en waar je moet beginnen? Lees dan rustig verder.

Het eerste wat je moet doen, is bepalen op welk apparaat je IPTV wilt gaan gebruiken. De test is eigenlijk alleen bedoelt om een indruk te krijgen en om zeker te weten dat het werkt op het apparaat dat je wilt gebruiken. Stabiliteit en het aanbod kunnen variëren over de gebruiksduur van je abonnement. Lees ook de voorwaarden door voor je een betaalde bestelling plaatst.

Begin bij twijfel met een maandaccount, dan heb je meer tijd om te bepalen of je in zee wilt gaan met de provider. Afgelopen periode is gebleken (Xtream Takedown in September) dat de daadwerkelijke inhoud van de dienst, sterk afhankelijk is van externe factoren.

:bulb:Benieuwd naar onze uptime? Bekijk de server-status in Discord. Ook voor het melden van problemen met kanalen kun je daar terecht. Indien je vragen hebt doen we ons best deze te beantwoorden in het #new-customers kanaal.

Zie ook: [FAQ] Veelgestelde Vragen

Ga verder: 2. Wat moet je doen voor je een test aanvraagt?

Op zoek naar een geschikte box?

1 Like

Hallo, Werkt BlackIPTV ook als ik internet via Sky satelliet heb ? Groet: Govert van Ameide

Elke internetverbinding is prima, de provider daarvan maakt geen verschil.

Beste,
Welke app gebruikt ik best voor iptv op een Apple notebook ?

Ik adviseer GSE IPTV handleiding (iOS, Android, Apple TV 4, MacOS)