Maxytec Hornet Gold - STB Not Supported

Oké dus je krijgt wel verbinding op het portal.

Op welke box stel je dit in? En klopt het portal in de instellingen van je box?

Maxytech hornet gold en hoe weet ik als het portal niet goed is ingesteld. Ik woon namelijk in Suriname en tijd verschil is echt verveelend ik ben pas rond 19 uurNL tijd thuis

1 like

In de instellingen van je Maxytec kun je het portal controleren. Waarschijnlijk ergens onder een kopje portal of servers.


Als ik naar instellingen ga krijg ik dit te zien. Kom nergens portal of server tegen

Of moet er hier is veranderd worden?

Ik ben eerlijk gezegd zelf niet bekend met Maxytec apparaten dus ik heb geen idee hoe ze werken.

Je tweede afbeelding laat volgens mij zien dat je niet verbonden bent met internet.

Welke apps heb je op het homescherm van het apparaat? Er zou een IPTV app moeten zijn… wellicht andere Maxytec gebruikers die hier meer kennis van hebben…

Dus hij geeft aan dat hij op internet is. Dus begrijp niet waarom hij het nog steeds niet doet. Me pa heeft dezelfde box en hem kwam ook zelfde mac en ip adress namelijk 00:00:00:00 en 0.0.0 weet wel niet bij welke provider hij zit want toen hij zijn box kocht was het plug and play. En kreeg blijk de app te zien

Als je links op je afbeelding de app My TV opent kom je dan in de portal/server instellingen?

Eenvoorlaatste foto is de box van mijn pa en ik krijg alleen dit te zien op de mijne

Dit moet je openen denk ik.

image

Ja maar dit is niet op mijn eigen box. Is de box van mijn pa

Sorry ik heb echt geen flauw idee hoe Maxytec apparaten werken. Ik hoop dat er iemand is met verstand van Maxytec. Het is heel lastig in de instellingen “mee te kijken” zonder dat ik zelf weet hoe dat menu in elkaar zit.

IP adressen allemaal op 0.0.0.0 betekent juist dat er geen internetverbinding is, meestal…

En dat snap ik juist niet want box van me pa doet het wel zodra ik bij hem opstart krijg je gelijk de apps te zien. Bij mij zie je alleen instellingen en internet. Als je naar instellingen gaat krijg je de foto die ik u eerder stuurde. Maar daar kan je alleen je internet instellen en adressen veranderen meer niet. Is er niemand bij jullie die er verstand van heeft?

20191220_182440

Nee wij hebben ook niet elk apparaat in bezit. Meeste testing doen wij gewoon via de computer & M3U… populaire apparaten weten we wat meer van, Amiko, Formuler, BuzzTV maar veel apparaten hebben we nooit aangeraakt. Het is niet bij te houden om van elk apparaat alle kennis te hebben. Daarom hoop ik dat er Maxytec gebruikers zijn die het probleem herkennen.

Dat is wel jammer wel begrijpelijk. Mijn vraag nu is krijg ik mijn geld terug aangezien ik geen gebruik van jullie service kan maken?

Het lijkt er eerder op dat jouw apparaat niet naar behoren werkt. Ik heb geen 1 foto gezien met mogelijkheid tot invoeren van een portal. Zijn wij het probleem? Werkt het met een andere IPTV aanbieder wel?

Het abonnement is gewoon actief en eventueel kun je met een ander apparaat testen door je MAC adres aan te passen in de client area.

Probeer het apparaat eerst eens naar fabrieksinstellingen te herstellen.

Heb je hier wat aan?

Er is overigens een gratis/bijna gratis test beschikbaar bij de meeste providers, inclusief wij. Deze is er om te testen of de dienst werkt op je apparaat. We raden iedereen aan dit altijd te doen voor aanschaf van een abonnement. Zie ook 1. Beginnen met IPTV.

Nee doet niks dat 8x op 8 ik zal het dan maar terug moeten sturen naar de verkoper van de box. Hopelijk reageert er iemand met een oplossing


Heb de indruk dat je firmware corrupt is als ik zo is op youtube kijk zie ik een heel ander beginscherm als bij jou .
Kijk anders is op deze site wel kijken welke firmware dat je hebt bij het eventueel inladen naar usb stick . kopieer de bovenste zin in je browser en ga daar is snuffelen .
Groet Gert
1 like

Ik wil je best een M3U link geven in plaats van MAC activering? Ik weet niet of de Maxytec daarmee omkan? Maar wellicht kun je dan op een ander apparaat kijken.

We hebben momenteel weinig problemen met activeringen/portal dus ik zou niet weten wat wij hiermee kunnen. Ik weet dat er gebruikers zijn met Maxytec waar het wel werkt.

Als je in dat menu zit, moet je 8xnr8 indrukken, dan kom je in het menu, waar je ook het portal in kan vullen.

Je hebt een reset gedaan.

Werkt prima op een maxytec.

2 likes

Dit topic is na 30 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.