2. Belangrijk vòòr je een test aanvraagt!

Goed, je hebt je ingelezen en bent klaar om te gaan testen. Lees dit artikel door om je voor te bereiden en geen fouten maakt tijdens het bestellen van je (test)account.

Een test is goed voor een eerste indruk en meer om compatibiliteit met je apparaat te testen, probeer bij voorkeur een maand uit en neem geen overhaaste beslissingen. IPTV kan onstabiel zijn, lees ook de voorwaarden.

Als het goed is weet je al op welk apparaat je wilt gaan kijken.

Als je dit niet weet is het goed om even te kijken naar de mogelijkheden in de Tutorials sectie. Als je geen box (ook wel IPTV OTT ontvanger) hebt, bijvoorbeeld een Amiko, Formuler of Qsmarter, zul je waarschijnlijk via een M3U link gaan kijken. Je kunt aan je account nog altijd (ook achteraf) een MAC adres laten toevoegen door ons.

Update 2022: Ons meest verkochte pakket in de Benelux ondersteunt geen MAC activeringen meer, je krijgt dus standaard een M3U account met username en password. Je kunt gewoon inloggen op je STB apparaat middels de Xtream API.

Vraag hier je trial aan (of koop direct)

Kijk je op een IPTV ontvanger (Amiko, Formuler, MAG etc.) Voer je MAC adres in met het juiste voorvoegsel! Welk MAC adres geef ik door bij een bestelling?

Houd je SPAM inbox in de gaten, IPTV mails komen daar graag in terecht. Klik hier om te kijken wat je kunt doen als je geen emails ontvangt na bestelling.

:bulb: Op dit punt is het ook handig een account aan te maken op dit forum. Er wordt dan bijgehouden wat je hebt gelezen, je kunt reageren, storingen melden en je ontvangt belangrijke updates per mail.

Ga verder naar stap 3: Ik heb mijn bestelling ontvangen, en nu?

2 likes