BlackIPTV Android app (.APK)

Black IPTV Android .APK app installeren

Te gebruiken op elk Android apparaat. Tevens geschikt voor Android boxjes als Nvidea Shield. Wij raden deze app niet aan op Amiko, Formuler en andere IPTV ontvangers.

Je hebt een M3U account nodig om gebruik te maken van onze Android app.

  • Log gemakkelijk in op je Live TV of VOD account
  • EPG ondersteuning
  • Custom accounts toevoegen mogelijk
  • Erg overzichtelijk en simpel in gebruik
  • Gemakkelijk door elke Android gebruiker te installeren.

:warning: Gebruik een ADBLOCKER en geef geen persoonlijke gegevens door op de downloadsite als hierom wordt gevraagd!

Download

Download het APK installatiebestand via onderstaande links en open/installeer het bestand op je Android-apparaat.
Bron 1: download
Bron 2: download (password: biptvapk)

Google: How to install APK? of zie hier een Nederlandse uitleg.

Dat downloaden resulteert in reklame en sms sturen. de file krijg je niet…

Hier geen probleem…

Adviseer je sowieso een adblocker te gebruiken.

na vpn en 5g met safety en heen en weer gehannes komt er een apk. jar file. download absurd traag.

.apk moet dat zijn, .jar krijg ik hier niet.

Maar ok, de app is niet zo speciaal. Het inloggen kan zonder server in te geven en er zit een thema op maar feitelijk is dit gewoon de XCIPTV android app, dus die kun je ook gewoon downloaden uit de Google Play Store. Dan heb je ook direct de meeste up-to-date versie van XCIPTV.

doe ik. even package explore gedaan, alles lijkt uit 2008? maar gauw wegdoen.

Als je op dat soort zaken gaat letten moet je gewoon klant worden bij Ziggo hoor. Dan kloppen alle details in je package inspection, mag je van uit gaan. Totaal niet belangrijk voor werking van de app, trouwens.

Dit is gewoon een “gestolen” officiële versie met custom code. Dieper ga ik er ook niet op in, zijn genoeg andere apps op de markt die vast wel aan jouw eisen voldoen.