Centraal topic: vragen & discussie

Kun je iets niet vinden of weet je niet waar je terecht moet?

In dit topic is geen enkele reactie verkeerd en kun je alles vragen - indien nodig we wijzen je naar het juiste topic, of verplaatsen je bericht naar een nieuw of juist topic.

Topic inhoud omvat, maar is niet beperkt tot

  • IPTV en media nieuws/ontwikkelingen
  • Algemene (korte) vragen
  • Apps, nieuwe IPTV boxen etc
  • Handige links
  • Ervaringen

Regels

  • Niet toegestaan providers te noemen/linken die NIET op dit forum actief zijn.
  • Houd het netjes.
  • Dit is geen klaagmuur.
  • Geen M3U links of MAC adressen (nergens op het forum!)
3 likes

Hoi,

Ik test Plex voor 3 dagen, ben over het algemeen tevreden maar ik heb een paar vragen:

  • Hoe kan ik bij Plex een afspeellijst verwijderen/wijzigen?
    Bij films van Plex zelf zie ik een +Kijklijst optie, maar hier zie ik dat niet.

  • Films bij HD+ streamen heel traag, beeld en geluid in slowmotion, mijn internetsnelheid is 50 mbps, komt het daardoor of moet ik iets wijzigen bij instellingen?

  • Bij sommige afleveringen vindt ie verkeerde ondertiteling, als ik bijv. aflevering 21 kijk en zoek naar NL ondertiteling, krijg ik afl 23 als resultaat, is dit op te lossen? Ik neem aan dat dit aan Opensubtitles ligt, is het mogelijk om meerdere diensten toe te voegen, zoals Subscene ?

MVG

Voor zover ik weet biedt Plex die optie niet. Afspeellijsten zijn vanaf ons enkel te beheren.

Test dat eens op een ander device?

Dit gaat 100% via OS, andere sources zijn er momenteel niet. We zullen kijken of dit mogelijk is.

1 like

Duidelijk! Wat HD+ betreft, ik heb het op browser getest en daar loopt het wel soepel. Mijn streaming box kan verder wel Netflix gewoon in 4k streamen enz, dus snap niet waarom HD+ daar niet loopt.

Ik heb verder problemen met betalen, mijn credit card wordt steeds geweigerd en ik krijg emails dat de betaling geblokkeerd is, ik heb nooit met bitcoins betaald, heb hier een tutorial gevonden dus zal even kijken hoe dat moet. Ik zou het handig vinden als er met PayPal/Tikkie ofz betaald kon worden, maar snap ook wel waarom het niet kan.

In ieder geval bedankt voor het antwoorden, ben tevreden over de Plex trial en als het mij lukt om met Bitcoins te betalen hebben jullie een klant bij :slight_smile:

MVG

Bij mij lukte het ook niet om met mijn creditcard te betalen. Bij navraag bij de creditcardmaatschappij blijkt dat ze de transacties weigeren om fraude te voorkomen (precieze reden kon ze niet nagaan). Ik heb een gratis prepaid virtual creditcard aangemaakt bij N26 en daarmee is betaling van plex abonnement wel gelukt :slight_smile:

1 like

Bedankt voor de info, dan ga ik dat ook doen. Ik dacht al over na om een andere card te nemen maar wist niet precies welke wel geaccepteerd zou worden hier, N26 dus :slight_smile:

1 like

Goed om te lezen, dit is wellicht handig voor klanten die niet willen moeien met Bitcoin. Dat vele maatschappijen de CC weigeren is bekend, om wellicht voor de hand liggende redenen is dit zoals het is en willen we er ook niet meer over kwijt. Laten we het erop houden dat betalingen accepteren als IPTV aanbieder niet makkelijk is.

Ik probeer een N26 account aan te maken maar ook voor een basis account kom in een procedure waarbij een creditcard opgestuurd gaat worden. Hoe kan ik gewoon zo’n virtual creditcard aanmaken, zonder dat ik echt een kaart toegestuurd krijg??

De fysieke creditkaart is een optie die je voor eenmalig 10 euro kunt aanschaffen bij een basic account. De virtual kaart krijg je standaard bij een basic account in de app. Bij alle andere accounts betaal je een bijdrage per maand waar je standaard een fysieke kaart erbij krijgt.

Hi,

Ik ben op zoek naar een de beste app voor een smart tv (lg).

Ik zie op dit forum Smart IPTV maar
die vind ik erg onoverzichtelijk en duurt erg lang om telkens te reloaden.

Ik heb ook Set IPTV geprobeerd, maar daar werkt de m3u link niet.

Iemand een oplossing?

1 like

Ik vind IPTV Smarters Player erg fijn werken!

1 like

hallo.

gister een Gold trial geprobeerd, en eerder deze week platinum. bij platinum was er 0 hapering en laadde de app erg snel. gister bij de gold trial duurde het laden heel lang, ik vermoed dat dat door de vele films en series komt, klopt dat? (ik had Save Online aangevinkt)
Daarnaast had ik gister met Gold erg veel last van hapering bij de live tv zenders, die waren niet normaal te bekijken. wat ik dus bij de platinum trial niet had. Is dit ‘toevallig’? Of heeft gold minder goede servers voor live tv streaming en is het meer gericht op VOD?

thanks alvast.

Hi,

I have a Phillips Smart TV and I tried the Smart IPTV app with the 1 day trial that you guys offer but it did not worked. So now I would like to try this SS IPTV App. Would this app be the best for this kind of TV? Is it also possible to ask another trial to test this to be sure before buying?

Thank you

Smart TV’s are not the best solution for IPTV because they usually get slow.

You can try SS IPTV and check if it works for you, it’s hard to say beforehand.

We would advice a recent Formuler/Qsmarter device instead, for a better experience.

Hallo,

2k en 4k blijven bufferen op alle zenders en kanalen
Ik heb een invidia box en 1000mb glasvezel internet.
Op mijn box in de slaapkamer met een andere iptv aanbieder heb ik geen last!

daar heb ik dus ook last van sinds een paar dagen. Bij opstarten doet alles het, maar als je dan van zender wisselt wordt het zwart en blijft zwart. Soms helpt terug schakelen, maar meestal ook niet. Ook andere provider heeft hier geen last van.

Gold heeft afgelopen maand veel te verduren gehad qua storingen. Ik vraag me af of iemand hier kan vertellen hoe het de afgelopen maand(en) ging bij Platinum? Betrouwbaarder dan Gold bijvoorbeeld?

Platinum was een stuk stabieler dan Gold inderdaad, maar historie zegt niets over de toekomst helaas. Aan de issues met Gold word voortdurend gewerkt tussen het team en development. Het is niet dat wij niet op de hoogte zijn van de problemen. Alle keurige meldingen in het topic helpen ons hier enorm mee.

Ik heb nu 2 weken platinum, en het is waardeloos. Over het algemeen buffert 4k en alle usa zenders. Sinds een paar dagen buffert ook 2 k, en vandaag doen de meeste 2k zenders het weer.
Ik heb er spijt van!
Aan het internet ligt het niet bij mij, 1000 mb. En op een andere iptv provider die ik nog een maand heb, doet alles het nog.
Ik hoop dat het nog wordt opgelosd, en is goedkoop geen duurkoop.

Hallo…
Weten jullie of er op lightning vanavond een livestream van glory 78 is? (Kickboxen)

Bij voorbaat dank :grin: