Beginners-topic: vragen & discussie

Nieuw met IPTV? Zojuist je trial ontvangen, maar geen idee wat te doen? Je bent hier op de juiste plek.

TIP: volg ook de beginners gidsen: #faq:start-here

Het beginners-support topic dient voor:

  • Discussie en vragen betreft starten met IPTV
  • Korte vragen die je hebt voor/na het ontvangen van een trial.
  • Advies en tips betreft IPTV
  • Geen M3U links delen!

Makkelijker gebruik maken van het forum?

Hallo ik heb een trial besteld een dag geleden maar heb nog geen m3u link
binnen. Mijn e-mail is XXXX

1 like

@Thijsos010 Mijn bestelling is niet direct geactiveerd, wat nu?

Ik heb een storing, die ik nu niet meer kan melden in desbetreffende topic omdat ik al eerder een melding heb gemaakt. Als nieuweling mag je maar 1x antwoorden in een topic. Dit is wel vreemd.

Gaat om de volgende storing, dan maar via hier

Dienst: platinum
Groep naam: TR | Turkey
Kanaal naam: ATV HD+
Probleem: stream is gewijzigd naar een indisch zender.
Opmerking:

1 like

Ga ik checken voor je.

EDIT: Fixed

@Anon pls check

1 like

Dit zou nu niet meer mogen voorkomen, hoop ik. Is een functie die dubbele posts voorkomt, waarschijnlijk leek je nieuwe reactie erg op je eerdere reactie. We houden het in de gaten.

1 like

Beste,

Ik maakte gisteren gebruik van de 24h Gold test op IPTV smarters Player. Helaas werkten toen de Nederlandse sportkanalen niet.

Dat lijkt mij sterk, hier is verder niets over gemeld. Mocht het weer voorkomen: Storing: waar te melden?

2 likes

Hello
Ik heb net een [TRIAL] - Gold geactiveerd gekregen maar bij het inloggen op Smarters IPTV (LG oled tv app) komt er op “Failed to authorize.” Ik heb geprobeerd de m3u te openen in vlc player en daar heb ik toegang tot een 20tal films maar verder ook niks.
Ik heb ook al enkele jaren Plex en daar heb ik ook niks ontvangen.

Daar zal helaas niets aan veranderen: Authorization Failed op Smarters Pro LG TV

Ik wil jouw M3U bestand wel eens openen dan… Stuur eens in de PB naar @BIPTV

Ik zie hier de relatie tot Plex niet helemaal. Heeft er niets mee te maken en ik zou niet weten wat je daar verwacht te zien. Wil je wat zien op Plex kijk dan hier.

Ik ben nieuw in het hele IPTV gebeuren en aangezien Black overal wordt aanbevolen heb ik hier wel oren naar. Maar het is onmogelijk om een beetje een overzicht te krijgen van wat ik zou kunnen bekijken. Ik heb vooral interesse in amerikaanse sportzenders, NFL en MLB. Maar voor de rest hier in huis is nederlandse tv weer belangrijker. Is dit allemaal te bekijken?
En het verschil tussen Gold en Platinum is een beetje onduidelijk. Simpel gezegd, gold heeft minder zenders maar ook films en series on demand, en platinum meer zenders maar geen on demand?

Correct!

Je kunt gratis trial aanvragen met de kortingscode FREETRIAL9 - dat geeft een beter beeld.

Deze zitten wel in beide pakketten.

Top, dankjewel voor de snelle response. Dan ga ik een dezer dagen de trial doen

1 like

Ik heb een proef versie.
Alles doet het, behalve alle us/usa zenders, die bufferen allemaal.
Ik heb een invidia shield en is bekabeld aangesloten, glasvezel 1000mb.
Voor mij zijn deze zenders belangrijk voordat ik een abonnement van een jaar neem.

Tips bij buffering en niet werkende zenders of Storing: waar te melden?

Hallo,
Ik ben nieuw met iptv en kwam hier terecht via Google. Ik ben op zoek naar een gamma waar ik vooral BE zenders kan ontvangen en specifiek ook njam en baby tv in het Nederlands voor vrouw en kind.

Daarnaast zou het ook leuk zijn om wat films en series te kunnen kijken.

Hebben jullie dit? Wat kost dit /maand?
En is het mogelijk om dit bv. op een laptop af te spelen en als we in de wagen zitten via een app op de smartphone? Dus niet gelijk tijdig.

Alvast bedankt voor de feedback.

@WH33LSONFiRE voor het aanbod adviseer ik je te testen (blackiptv.co/trial). Dan zie je zelf wat in het pakket zit en of dit voldoende voor je is. Ook zie je alle prijzen direct in het bestelportaal.

Ja hoor, hiervoor heb je een regulier account nodig (M3U link, geen MAC account), die kun je instellen op elk apparaat. De standaard accounts hebben 1 connectie, die laat dus 1 kijker gelijktijdig toe.

Hallo,

Ik heb een aantal vragen:

  • Ik heb nu een trial pakket en ik heb begrepen dat ik hier nog niet alle zenders bij krijg, zoals de sport kanalen, Klopt dit?

  • Zit er bij een maandpakket wel gewoon ziggo sport totaal en espn bij? En werkt viaplay straks ook via jullie?

  • Voor mij is ook nog niet helemaal duidelijk welke zenders en andere extra’s ik bij een abonnement krijg. Hebben jullie hier een lijst voor?

  • Kan ik opnemen en terugkijken?

Ik hoor graag van jullie!

Groet, Jeroen

Dit klopt.

Yes, maar ViaPlay zie ik momenteel niet in het aanbod terug. Ik zal kijken of deze op termijn kunnen wprden toegevoegd.

We hebben geen zenderlijst publiek staan, je kunt enkel zenders inzien met een actief account.

Terugkijken kan, maar op het moment zijn er problemen mee. Opnemen kan ook, afhankelijk van je apparaat.

Viaplay is op dit moment nog niet in Nederland beschikbaar. Dit komt over ongeveer een half jaar en neemt f1 en Engels voetbal over van ziggo.

Nog Ă©Ă©n laatste vraag: Is het ook mogelijk om via een laptop of een smartphone te kijken? Ik kijk nu via een formuler z8.