Vragen aan het team

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen aan het team. Waar nodig plaatsen wij vragen in een nieuw topic. Dus indien je een vraag hebt, als nieuwe, of bestaande klant, kun je deze voorlopig hier kwijt.

Over diepgaande vragen, graag even aandacht voor de volgende kanttekening.
Xtream had al enorme exposure dus daar kon prima over gediscussieerd worden, over huidige panels, techniek, achtergrondwerkzaamheden en diepgaande inzichten kunnen we niet in detail treden.

Houd het netjes en respecteer elkaar en het team. Dit is geen klaagforum (en klagen heeft ook Ă©cht geen nut en lost niets op).

2 likes

Een klein vraagje, de USA zenders komen die vandaag nog terug? (Ik kijk bijna alleen USA zenders vandaar.)

2 likes

Hi Hawkje, we doen ons best. Ik heb ook je meldingen in Report - Broken Channels gezien.

2 likes

Beste hard werkende mannen. Ik lees dat alles weer werkt maar bij mij tot op heden helemaal niks. Ik heb van mijn maand abonnement werkelijk 1 dag kunnen kijken. Graag zou ik willen dat er iemand kijkt naar mijn account. Ik kijk op iPhone Chromebook en op een LG tv. Nergens connectie te krijgen. Wel de zenderlijst maar helaas geen zender die ik kan bekijken. Ik weet dat jullie er druk mee zijn maar aub kan er iemand kijken en helpen.

Met vriendelijke groet,
Daniel

Hi Dani,

Het belangrijkste werkt al ruim een week, sinds het nieuwe panel draait. Ik zie dat jij na onderstaande oproep nog geen contact hebt opgenomen voor om je account werkend te krijgen, zie onderstaand bericht:

http://iptvboard.org/t/nieuw-panel-belangrijke-info/801/2

Ik heb je inmiddels een PB gestuurd.

Op jullie side staat het volgende:
“Heb je een abonnement lopen van minimaal 12 maanden? In dat geval kunnen wij jouw MAC adres wel koppelen. Stuur een email met de vraag om jouw MAC adres te koppelen aan een M3U-link.”.

Ik heb 2 wereld jaarabonnementen en heb altijd de portal en een URL/m3u kunnen gebruiken. Tot ik gisteren er zelf achter kwam dat de url/m3u niet meer werkt.
Vanmorgen een aantal mailtjes over en weer gestuurd. Maar over jullie reactie dat een URL en via portal op dit moment niet mogelijk is.
Ik zou graag willen weten wanneer dat dan wel weer mogelijk wordt gemaakt voor jaarabonnementen.

En het zou goed zijn om dit ook op jullie internetsite te vermelden dat en een portal en een URL op dit moment niet mogelijk is.

Via een andere reseller ( met exact hetzelfde zenderaanbod ) , de naam zal ik niet noemen, is dit geen enkel probleem.

Ik hoop op een positieve antwoord van jullie kant.

1 like

Is er al iets bekend over de compensatieregeling ?

Ik zit het allemaal eens aan te kijken de lay out van het forum en de informatie die er staat. Maar ben alles behalve positief. Het iptv dashboard dan??? Kom op mensen dit is volgens mij je eigen zaak om zeep helpen. Own, fast, top2hosting en ga zo maar door. Daar log je in op een apart board met alle mogelijkheden. Hier weet je eigenlijk nog eens wat je besteld. Sorry maar als dit de koers is hou ik het voor gezien

1 like

Wat bedoel je hiermee? Kan je wat specifieker zijn? Wat snap je niet? Wat is er niet overzichtelijk? Wat kan beter?

Nee, nog niet. Edit. nu wel: Compensatieregeling

Deze week meer info.

Is er een storing op dit moment kan niet verbinden met het portal op dit moment m.vr.groet Klaas Hendriks

Ik heb een Formuler Z8 (MAC lijn). Bij mij werkt EPG (incl NL) niet. Is dit bekend? Moet ik iets configureren (Mytvonline2).

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Billingportal: Vragen-topic

Goede middag heren,
Ik ben momenteel in Brazilië met míjn Amiko A5M box.
Ben pas sinds een kleine week lid, heb eigenlijk alleen maar lovende woorden en ben heel tevreden over alles en ook dat ik als een echte klant word behandeld. Maar nu mijn vraag
Voor zover ik weet werkt de box fantastisch op af en toe een hapering na,maar dat kan ook aan het internet liggen alhier in Brazilië.
Dus ik zie alles, alleen de zenders van Brazilië zelf niet. Dan komt er zender niet beschikbaar. Heb ik hier alleen last van of iedereen. Heb gekeken bij de groep Brasil alsmede op het test kanaal. Verder alles top. Ga zo door.

1 like

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Hoe een Maxytec opnieuw installeren?

Beste, een VPN is dit nodig ? Ik heb echter geen problemen met mijn provider. Mvg Jean-Marc

Hallo ik heb een Nas synology waarop ik tv Mosiac op draai voor ip tv , nu op mijn tv mosaic zie ik de kanalen maar als ik erop klik om af te spelen is het enkel zwart beeld, Is die tijdelijke link nog van toepassing nu of niet ?

Een VPN is niet verplicht. En als je verder geen problemen hebt zal dat dus niet nodig zijn. Mocht je het wel willen uitproberen staat hier een tutorial.

ik snap hier helemaal niets van en wil weer gewoon kunnen kijken ik heb vanaf juni een jaarabonnement met een Z8 kastje genomen en ook maar een paar maanden kunnen kijken en snap niets van dit allemaal! Dat ik nu bericht kan plaatsen is al heel wat!

Zoals ik al zo vaak heb geschreven… ik ben een leek met dit soort dingen… ik kijk ook alleen usa en daar mag ik dan misschien 2 uurtjes van genieten als ik hem aanzet en dan gaat ie bufferen en dan doet ie het gewoon niet meer!!! Ik wil niet klagen maar ik kan nooit gewoon een hele aflevering kijken vanaf dat jullie dat probleem hebben gehad! Ik heb niet meer alle kanalen van de usa en bijna soms allemaal “no information “ en beeld blijft zwart! Mijn kijk plezier is echt helemaal weg het heeft misschien 2 maandjes geduurd dat ik heb kunnen kijken!! Eerst via Ap maar dat was constant bufferen en toen via Z8 kastje wat ik heb gekocht en toen weken offline !!! Sorry maar ik baal hier heel erg van en ook omdat niet niets snap van dit forum of waar jullie het überhaupt over hebben!!!

Wanneer zijn we weer online???
Heb per ongeluk gezapt… was immers ingelogd en online… nu mis de Ravens vs 49-ers!!! Is NFL Super Sunday… :cry::cry::cry: