Algemene Feedback

Dat sommige leden net na de takedown klant zijn geworden is vervelend, dat begrijpen wij ook wel. We komen echt wel terug zoals vanouds maar het kost simpelweg tijd.

Nu zijn er meerdere panels beschikbaar, nog geen 100%, maar wij willen ook graag weten wat en hoe de beste optie is. In de toekomst zal er dan ook een backup panel gaan draaien voor jullie, maar ook voor ons om te testen. Maar het is zo simpel allemaal niet, een tweede panel heeft ook servers nodig en die zijn niet goedkoop.

De vraag waarom andere providers het wel goed doen krijgen we vaak binnen, hoe kan dit? De meeste providers die je tegen komt zijn resellers van een grotere internationale server met of een custom panel of een groot team, dus veel manuren. Daar komt vrij weinig bij kijken.

Zoek tijdelijk een werkende provider op als je de drama hier niet meer kan of wilt hebben. Jullie aangekochte periodes sinds de takedown worden echt gecompenseerd. Hoe we precies gaan compenseren lezen jullie tegen die tijd op het forum. We compenseren niet voor we stabiel draaien, want dat is nutteloos.

Dus, nu draaien we op een ander panel en vooralsnog ziet alles er goed uit. We hopen dat de database het ditmaal uithoudt en hij er niet weer na enkele uren of dagen uitklapt. Respect voor de leden die wél de moeite nemen om ook positief bericht te melden op het forum. Bedankt daarvoor.

Dit topic is eigenlijk voor algemene feedback over de dienst. Hoe draait het etc? Klagen is makkelijk maar we horen graag ook feedback wanneer het wél draait? Overige vragen mogen in Vragen aan het team.

5 likes