Algemene Feedback

Begrijp ik het goed dat we alweer vanaf begin starten met een nieuwe panel en helemaal opnieuw door dat process moeten van de afgelopen 3 maanden nu?

Vanaf begin starten en nieuw panel zijn twee hele verschillende dingen. Waar uit jij dit opmaakt weet ik niet? Maar alvorens we echt opnieuw gaan beginnen (dat wil zeggen vanaf een schone database en alle lijnen handmatig terugzetten) zijn er nog verschillende opties die we eerst gaan nalopen. From scratch behoort tot de opties, maar wel een van de laatste.

2 likes

Het zal allemaal gewoon weer heel veel werk zijn .
Ik ga er gewoon vanuit dat het weer word zoals het was , en jullie waren altijd 1 van de beste .
Ik heb er voor tijdelijk wel een ander bijgenomen die op dit moment ik zeg op dit moment wel goed draaid . Maar die zal ook de tegenslag nog wel krijgen .
Verder vind ik dat iedereen moet stoppen met zeiken en jullie je werk laten doen . En hopenlijk in de toekomst weer de beste te zijn . Succes en komt goed :+1:t2::+1:t2:

9 likes

Dat vind ik ook wel williamhage, mensen oordelen veel te snel op de team, en zeuren en klagen beter niks zeggen en die dat wel doen ga dan naar een andere als je het niet bevalt. Dit team laat je niet vallen of gooien het plat of niks laten horen, en laten klanten in de steek.

Dat bedoel ik maar gewoon goede support, als ze stoppen hoor ik het graag :smiley:
Het draaid nu als een zonnetje en we gaan duimen. 14-11-2019 vanaf 9:45 Online.

3 likes

Wellicht dat jij er lekker van hebt kunnen genieten maar ik heb 2 jaar abonnementen genomen en precies een week later is deze ongein begonnen met Xtream en nu heb ik 2 jaar abonnementen betaald en al 3 maanden niks gehad. Wellicht dat jij het geduld er voor hebt maar als ik geen idee heb hoe lang het nog gaat duren en ik straks nog 3 maanden bezig ben voor er uberhaubt VOD komt ga jij me dan terug betalen? Illegaal of niet, ik kocht deze 2 producten met het vertrouwen dat het goed zat maar mijn geld terug krijg ik waarschijnlijk niet. Want ik heb liever mijn geld in zijn volledig terug tot het weer werkt dan betaal ik wel weer maar nu kost het mij alleen frustratie telkens als ik een zwart scherm zie waar ik voor heb betaald. Geef me al die maanden dat er geen complete lijst met VOD en werkende EPG en Live kanalen zijn compleet gratis want ik stoor me er erg aan dat ik telkens wanneer ik mijn apparaat opstart deze “toevallig” weer offline is. En nu zijn we net door die hell geweest moeten we weer naar een nieuwe panel en we weten allemaal wat dat betekent.

Ik bedoel er niks verkeerds mee naar het team en fijn dat we 1 maand gratis krijgen maar we zijn al langer offline dan 1 maand en de vod staat er al zeker 3 maanden niet inmiddels.

1 like

U hebt natuurlijk op een verkeerde moment deze abonnement genomen [Nimac91], toeval en natuurlijk draaid het nog niet geweldig, u kunt het proberen geld terug vragen, maar ze hebben voorwaarden, zij kunnen er ook niks aan doen, natuurlijk vervelend voor iedereen. Dan zou ik het proberen contact te leggen met de team. Had ook net 3 maanden verlengt en ging het ook mis 2 dagen geleden oude panel nu op heden draait het nog goed op portal formuler z7+, even afkloppen, ik hoop op goede afloop de jongens doen hun uiterste best.

1 like

Heb jij gezocht op het woord compensatie? Waar lees jij dat we 1 maand gratis gaan geven? Hier is nog helemaal niets over beslist.

1 like

Dat sommige leden net na de takedown klant zijn geworden is vervelend, dat begrijpen wij ook wel. We komen echt wel terug zoals vanouds maar het kost simpelweg tijd.

Nu zijn er meerdere panels beschikbaar, nog geen 100%, maar wij willen ook graag weten wat en hoe de beste optie is. In de toekomst zal er dan ook een backup panel gaan draaien voor jullie, maar ook voor ons om te testen. Maar het is zo simpel allemaal niet, een tweede panel heeft ook servers nodig en die zijn niet goedkoop.

De vraag waarom andere providers het wel goed doen krijgen we vaak binnen, hoe kan dit? De meeste providers die je tegen komt zijn resellers van een grotere internationale server met of een custom panel of een groot team, dus veel manuren. Daar komt vrij weinig bij kijken.

Zoek tijdelijk een werkende provider op als je de drama hier niet meer kan of wilt hebben. Jullie aangekochte periodes sinds de takedown worden echt gecompenseerd. Hoe we precies gaan compenseren lezen jullie tegen die tijd op het forum. We compenseren niet voor we stabiel draaien, want dat is nutteloos.

Dus, nu draaien we op een ander panel en vooralsnog ziet alles er goed uit. We hopen dat de database het ditmaal uithoudt en hij er niet weer na enkele uren of dagen uitklapt. Respect voor de leden die wél de moeite nemen om ook positief bericht te melden op het forum. Bedankt daarvoor.

Dit topic is eigenlijk voor algemene feedback over de dienst. Hoe draait het etc? Klagen is makkelijk maar we horen graag ook feedback wanneer het wél draait? Overige vragen mogen in Vragen aan het team.

5 likes

Kijk eens aan een hele goede verwoording, ben nu al vanaf 9:50 14-11-2019 aan het kijken en nog steeds beeld, natuurlijk niet op alle kanalen komt vanzelf wel weer goed, hopelijk dat jullie nu misschien een beetje vertrouwen hebben op de nieuwe panel, en alles kan doorvoeren, veel steun en succes BIPTV Team.

3 likes

hier ook terug beeld na 3 dagen ,met af en toe korte storingen
formuler z8
maar geen epg
hoe is dat bij jullie

1 like

EPG zal zeker wel weer terug komen, hoe zeggen ze dat altijd STAP VOOR STAP nieuwe panel, ik geloof er wel weer in dat het goed komt. Is voor klanten niet goed en ook niet voor de team geduld mensen. :slight_smile:

5 likes

Er zijn ergere dingen in de wereld ben gewoon heel blij dat jullie als team stinkend je best doet om het weer vanouds te krijgen dus wacht rustig af en zal zeker goed komen

7 likes

Hier werkt het prima, op de maxytec, wel heel af en toe een hikje, maar ach, die heb ik zelf ook wel eens.

2 likes

Hier ook beeld, maar inderdaad haperend, we houden vertrouwen.

2 likes

De HD+ groep loopt wat lekkerder op moment, we zijn op de hoogte.

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Formuler Z8 wel connectie, geen beeld

ik heb een abo voor een maand afgesloten waarvan ik hem maar een paar dagen heb kunnen gebruiken.
Deze provider was nieuw voor mij en ik heb nog een andere provider.
zeker als ik de provider niet ken sluit ik eerst een abo voor een maand af om te kijken of hij stabiel draait en of ze goed met eventuele problemen omgaat.
de hebben het mijn abonnement met 10 dagen verlengt vanwege de storing, dat is opzicht wel goed.
alleen mis ik een aantal dingen bij deze provider
groot voordeel is dat het zappen op de oude panel erg snel ging.
groot nadeel voor mij is dat ik niet een m3u en portal in 1 abonnement kan krijgen als ik minder als een jaar afsluit.
Ook kan ik niet zelf mijn mac adres veranderen in het dashboard wat ik tevens als groot gemis ervaar.
verder als het draait werkt het snel en zonder veel storingen maar er zijn veel providers die dat ook doen en meer soepele voorwaarden hebben.
al met al een goede provider maar zeker niet de beste

1 like

Dit zijn inderdaad altijd al onze regels. Afhankelijk van het panel of deze regel blijft of wordt herzien. Momenteel koppelen we nog helemaal niet.

Je kan ons altijd mailen of PB sturen om het MAC adres aan te passen hoor. Graag zowel oud als nieuw MAC adres vermelden.

Er komen berichten binnen van klanten die geen beeld ontvangen.

Het probleem is bekend, de oorzaak nog niet.

Wordt vervolgd.

2 likes

Alle klanten die besteld hebben in afgelopen dagen hebben een account ontvangen.

  • Geen beeld? Mail even met je ordernummer, M3U/MAC ID en we kijken je verbinding na. Een PB naar @BIPTV mag ook.
  • Koppelen moeten we nog even uitzoeken. Zoals het er nu uit ziet gaan we enkel 12M+ abo’s koppelen. Hier nog NIET over mailen, bedankt!
  • Eerste tests met VOD lijken goed te gaan, wel gaan we rustig toevoegen want we willen de kans op crashes zo klein mogelijk houden. VOD Discussie kan hier.