VOD/Series Update (old)

Goedemiddag leden, een korte update omtrent de VOD waar velen op wachten. Alles staat op de achtergrond al klaar. Vanochtend is de onze panel voorzien van een update inclusief VOD. We zullen vanavond gaan beginnen met toevoegen en testen.

Een fijne dag gewenst allen.

11 likes

:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck: ik kan niet w8ten

1 like

Hoor ik graag goed nieuws

1 like

Top zijn de kids ook weer blij en ik ook natuurlijk super ik zeg geduld wordt beloond jullie zijn toppers

2 likes

Top, goed nieuws! Jullie zijn goed bezig.

1 like

Zo ik keek er zo naar uit. Ik zie wel een lijst movies al. Maar kan ze nog niet afspelen.

1 like

Toppersss. Ik zie alweer mooie films staan. Hopelijk komt er nog meer bij. Ga zo door team.

1 like

Kan je ze ook afspelen Gandalf47?

hier werkte het gister avond wel nu niet meer

@alex Ik hoor graag van je wat er precies werkte (welke film, als je dat nog weet), op welk apparaat - je bent namelijk de eerste die dit meld dus heb graag meer info want wie weet helpt dit ons.

Bij mij werkt er nog niks (server unaivable)

gisteren gaf hij ook de covers aan nu alleen een video tekentje

formuler z8 de films gaf hij keurig weer .
ook de categorie kids western new reallies gaf hij aan.
maar vandaag niks een paar films maar speelt deze niet af
geeft aan kan deze niet afspelen probeer later

Maar even voor de duidelijkheid, heb je een film kunnen afspelen? @alex

mary en nog war 2 volgens dat ik mij kan herrineren

Bedankt.

Tip: Probeer je berichten hier meer als een mail op de stellen en niet als chat. Het is de bedoeling dat je in 1 reactie je boodschap overbrengt. Dat houdt het overzichtelijk.

Je kunt je laatste bericht altijd bewerken. Maar dubbele berichten is niet gewenst. Ik snap dat het even wennen is hoor :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zie hier wel een paar films staan,
cold persuit
Canyon river
Bon bini Holland
En nog een paar covers zijn zwart en doen nog niks
Speel af met een formuler 7+

Nee, helaas nog niet

Nee sorry jongens de vod lukt hier ook niet af te spelen heden 6 november 2019 covers ook niet te zien, herhaling op NL1 achteraf afspelen lukt ook niet, bezit van de Formuler Z7+ nieuwe firmware. Dus lekker verder knutselen zal op een dag of weken wel weer werken.

1 like

Het klopt inderdaad dat er (nog) geen beeld is, toevoegen lukt wel zoals de meeste wel gezien zullen hebben. Ook gaat er e.e.a. nog niet goed met de coverafbeeldingen. Het panel team is op de hoogte - alle relevante informatie die ons zou kunnen helpen is welkom in dit topic.