VOD/Series Update (old)

Zie op MAG 351 19 films staan maar “server onbereikbaar”.

Heb de covers nu in beeld vanmiddag niet.Afspelen niet.

Ik krijg met VLC player de volgende melding: zie afbeelding [afbeelding verwijderd i.v.m. privacy]

Excuses bedankt voor het verwijderen. :innocent:

Bij mij nog steeds server unavaibale!!!

Formuler Z8:
Ik zie in het lijstje alleen El Camino (Zonder cover afbeelding) en kan het ook niet afspelen.

Eergister zag ik wel andere titels ertussen staan maar weet niet of het team die er weer af heeft gehaald. VOD werkt dus nog niet. Afspelen lukt niet maar zie wel de titels zonder cover in het lijstje.

Betekent dit dat we alsnog heel lang zullen moeten wachten op VOD? Ik ben een beetje op het punt dat ik twijfel of ik wel nog langer geduld wil hebben hiervoor. Ik had gehoopt nu wel iets werkends te zien en begin erg te twijfelen of het in korte termijn nog gaat komen. VOD en Iraanse kanalen zijn waarom ik 2x voor deze service betaal. Beiden zijn niet beschikbaar momenteel.

Het is voor ons ook afwachten. VOD is zichtbaar omdat het panel team ook moet kunnen troubleshooten wat er precies mis gaat. Als we een ETA hadden, wisten jullie dit wel. Het liefst hadden ook wij dat bij de laatste update VOD gewoon werkt. Zo simpel is het niet helaas.

Je geeft aan dat Iran niet beschikbaar is maar die staat wel tussen je lijsten, op beide MAC’s. Zou trouwens fijn zijn als die in je profiel staan, kan in sommige gevallen handig zijn :grinning:.

Als je doelt op zenders die offline zijn graag even in Broken Channels topic, en als je zenders mist in het request topic.

Bij mij werkt vod nu, maar alleen 2 films te zien!

Ook bij mij 2 werkende movies met z8 :grinning::grinning:

Even herladen, zijn er iets meer inmiddels

super…hoor hier werkt het ook

Ik zie nu 18 films in het portaal en kan deze ook afspelen op mijn Z8. Werkt Overigens zonder problemen​:grinning::+1:t2:. Het enige waar ik nog tegen aanloop is als ik bijvoorbeeld 1 minuut SBS6 kijk of Nederland 1 het beeld begint te haperen klopt dit?

We verzamelen die klachten graag in 1 centraal topic. Report - Broken Channels

Ok. Bedankt zal het hier aangeven.

Omdat veel leden op dit topic Watching/In de gaten houden aan hebben staan en het zorgt voor mail SPAM, sluit ik dit topic. Ik neem aan dat er wel een nieuw VOD topic zal komen. @BlackIPTV

1 like

Vervolg VOD topic.