Geen VOD zichtbaar in TiviMate

Aan het installeren! maar waar zie ik VOD?

Heb GOLD gekozen! ben voor zover onder de indruk!

Dat is een beetje afhankelijk van welke app je gebruikt. Meestal zichtbaar in het menu onder films series of VOD.

Handig te vermelden welke app je dan gebruikt.

Ik gebruik tivimate nu! ook kan ik geen catchup progammas vinden in NL bijvoorbeeld hunted! meerdere geprobeerd te vinden maar hij kan geen eerdere afleveringen vinden. ik heb ook de premium aangeschaft

In TiviMate staat onder Live TV als het goed is gewoon VOD in het menu.

Ik snap niet precies wat je bedoelt. Of je kan zoeken naar opgenomen programma’s in catchup weet ik niet. Catchup wordt geregeld per zender en is meestal tot 3 dagen terug. Hele reeksen afleveringen zul je daar dus niet vinden.

is dit het 24/7 movies en 24/7 series tab?

Nee, dat zijn groepen die vallen onder Live TV. Zou echt in het menu moeten staan, niet in de groepenlijst van Live TV.

Zie onderstaande video; niet toevallig vinkje INCLUDE VOD uit staan bij het toevoegen van de playlist?

dat zou kunnen ik ga hem even opnieuw loaden

1 like

ik kan ze niet beide tegelijk aanvinken

hij is nu toegevoegd maar krijg er geen channels bij te staan zoals de andere afspeellijst… ik kan ze beide niet in een keer toevoegen.

Kies ipv Enter URL eens voor de Xtream Codes login. Inlog scherm zou er dan zo uit zien:

Ik zag tevens dat de TiviMate handleiding niet helemaal up-to-date meer was. Deze is nu bijgewerkt.

Helemaal top bedankt voor de handleiding!

Nu zie ik dat ik een email ontvangen moet hebben met login credentials die heb ik niet gehad.
alleen een email met een url, of moet ik inloggen met user1234 zoals in de handleiding?
Ik heb nu helemaal geen kanalen meer, ik had gister de trial besteld en daarna direct het gold pakket omdat ik vrij snel overtuigd was! misschein dat hij mijn MAC adress eraf gegooid heeft?
Ik heb het MAC pakket besteld omdat ik een ontvanger heb ( nvidia shield tv pro )

Ik denk dat ik een login nodig heb om het succesvol te laten koppelen?

Wat is het verschil tussen MAC en M3U accounts?

TiviMate werkt met M3U en niet met MAC. Als je echt slechts een MAC activering hebt, heb ik oprecht geen idee hoe je dit eerder aan de praat hebt gekregen.

Open een ticket om je account om te laten zetten naar het juiste type.

Heb een ticket geopend! Hopelijk kan het voor vanavond geregeld worden wil graag de voetbal zien! Bedankt voor de moeite en hulp

1 like

Ben benieuwd of dit gelukt is, geen gehoor is vaak succes als het om problemen gaat en voetbal is afgelopen :+1:

haha het is gelukt ben super blij met het pakket!

1 like

met de portal url invoeren met het testpakket! het werkte wel eerst maar alleen geen vod . maar dit is vele malen beter!

1 like

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.