Algemene Feedback

Geen storing of request te melden, maar wel wat anders? Uiteindelijk horen wij van onze klanten hoe alles loopt en wat er beter kan.

In dit topic kan iedereen zijn/haar mening geven of woordje doen over de huidige dienst/kwaliteit, of elke andere gedachte die rond spookt en waarvan je denkt dat dit ons kan helpen. Houd het netjes en respectvol.

Enkele hulpvragen om het topic in te leiden:

  • Ben je tevreden of ontevreden op het moment en waarom?
  • Lopen de streams goed? Verschilt dit per groep/land?
  • Wat kan er beter?

Specifieke meldingen in dit topic.

Weet niet of er meerdere last van hebben, maar op mijn maxytec lopen beeld en geluid, niet synchroon vooral op de nl trl 4k+ zenders.

Is niet om aan te zien

Op ziggo bevriest het beeld regelmatig op bepaalde kanalen.

op NL 4k op npo1 steeds freezes sinds 18.00 uur 6 06-11-19

Beste leden, melden wanneer iets niet goed is, is natuurlijk vanzelfsprekend. Aan de andere kant is het voor ons even belangrijk om ook te horen wanneer iets wél goed is. Dit geeft ons beter inzicht en kunnen we dit op de achtergrond weer meenemen. Jullie eindgebruikers kijken uiteindelijk het meest🍿…

Mag ik nu eens heel eerlijk zijn, de meldingen dat er storingen zijn van de iptv vind ik ondermaats. En de duidelijkheid van het forum laat veel te wensen over. Er wordt over van alles gepalaverd, maar momenteel is er een topwedstrijd die iedereen zou willen zien maar alles is weer eens zwart.
Ik weet dat er heel hard aan gewerkt wordt maar het is toch al heel lang nu dat er bijna dagelijks problemen zijn

Als het goed is krijg je het zeker te horen, maar dan moet het ook eens goed gaan werken.

Helemaal mee eens forum laat aan duidelijkheid te wensen over

Waarschijnlijk ben ik als zoveel blij met deze mogelijkheid om op meerdere manieren tv stream te gebruiken maar is natuurlijk niet de bedoeling dat het bij adult blijf hangen op het moment supreme ok ok dit was een inkopper maar toch is het echt vervelend dat mischien dat wereld aanbod voor iedereen is moet gaan veranderen naar kleinere pakketjes om het te kunnen verantwoorden in aanbieding , vandaag is en blijft waarschijnlijk alles op zwart want er komen geen reacties dus kan zijn dat alle mods ook down zijn .
Hoor het graag nog van de organisatie .
Groet Gert

1 like

Zou geen gek idee zijn om inderdaad kleine pakketjes aan te bieden. Ik persoonlijk kijk alleen maar USA, UK en nl sports kanalen, dus als het minder storingen gevoelig zou zijn door minder kanalen aan te bieden, prima dan zou ik dat graag doen.

1 like

Maak is een totale groep van en niet van welk kastje of welke smarters iptv of smart iptv is gewoon in deze gevallen helemaal niet relevant het feit is dat de stream het gewoon niet doet simpel toch? En gewoon klein beetje excuus is dan op zijn plaats de kastjes of pc of smart tv maakt in deze niets uit het is de server simpel toch?
Groet Gert

Ik krijg een idee dat vele te veel verwachten of een heel verkeerd beeld hebben van IPTV - en ik wil nu niet iedereen door sturen naar de algemene voorwaarden, maar ik vind dat wij nu toch ergens even de klant erop moeten wijzen dat wij duidelijk maken wat de risico’s zijn. Het is allemaal mooi als het werkt, maar vergeet niet dat dit IPTV is.

We lichten iedereen voldoende in over de downsides van IPTV - zowel op het forum als op onze website.

Kijk dat is duidelijke taal ,geen omweggetje maar het staat in de algemene voorwaarden duidelijk . Excuses bij deze aanvaard.
Groet Gert

Ik geloof absoluut dat jullie heel erg jullie best doen om de boel weer draaiende te krijgen. Maar leg me alsjeblieft eens één ding uit: hoe kan het dat er bij jullie regelmatig problemen zijn, terwijl andere providers gewoon door blijven leveren?

het word nu toch erg vervelend voor de zoveelste keer zwart beeld gebeurd elke dag tegenwoordig terwijl we er vroeger geen last van hadden word tijd om een goede aanbieder te vinden

Dat het allemaal vervelend is, begrijp ik wel. Jullie hebben betaald en willen dat het werkt, simpel. Wij balen ook als een stekker dat het niet stabiel draait. We zitten in een rotte periode en helaas merkt de klant dit ook. Wij weten wat we te bieden hebben en dat dit in de toekomst weer allemaal goed gaat draaien, alleen het tussenschot wat zorgt dat we dit aan kunnen bieden zit even niet mee. We zitten nu gewoon met vervelende bugs in het panel die waarschijnlijk zijn meegekomen met de update om VOD ‘werkend’ te krijgen.

Dus ja, het is vervelend, voor jullie, voor ons, maar ik denk dat de stekker er helemaal uit trekken zal zorgen voor nog meer frustraties. Er zullen vast aanbieders zijn die stabieler draaien op dit moment, zo zijn er ook aanbieders die zijn omgevallen. Alles heeft twee kanten.

Ze gebruiken een ander panel. Vergeet niet dat vele aanbieders gewoon een reseller zijn van een grote internationale organisatie, die een eigen custom build panel hebben.

1 like

Dat is een antwoord wat het duidelijker maakt. Succes verder!

Second provider genomen om toch nog wat te kunnen zien, BLACKIPTV zal dr alles aan doen om de storing te verhelpen maar zoals ze al eerder vermelden ga er niet vanuit dat je afhankelijk bent van BLACKIPTV .

Ik vind het belachelijk dat ze nog nieuwe klanten aannemen. Zorg eerst dat alles weer 100% goed draait en zet daarna de geld kraan weer open. Op de site staat nog steeds een uptime van 99% met stabiele servers. Daar klopt helemaal niets van. Ik die nog steeds mensen die in het begin positief waren, dat het wel goed gaat komen en die nu een paar maanden later nog steeds roepen dat het wel goed komt. Ik snap niet waar ze het geduld vandaan halen want dit is natuurlijk gewoon bagger. Ik heb zelf nog een een half jaar te gaan maar zit er nu echt serieus over na te denken om gewoon het verlies te nemen en met een andere ip provider in zee te gaan. Want dit is gewoon allemaal kut. En als je er iets van zegt dan krijg je de meeste mensen nog tegen je ook. Dat is nog het meest lachwekkende.

2 likes