Algemene Feedback

Wij noemen je dat ergens makkelijk vanaf maken, want in de algemene voorwaarden staat niets over urenlange wekelijkse storingen. Het feit dat je er als bedrijf voor kiest om je klanten te negeren in plaats van te informeren zegt eigenlijk al alles, dat geeft weinig vertrouwen voor de toekomst.

Vreemd dat je nu noemt dat wij klanten negeren, de website staat online, het forum is toegankelijk voor iedereen en we hebben aangegeven bezig te zijn met het oplossen van de storing, wanneer het werkt zien jullie dat vanzelf weer. Er is geen ETA wanneer we weer online zijn. We zijn er wel aan gewend dat het geklaag doorgaat tot het weer werkt, verder heeft het klagen zeker geen nut.

Ik denk dat jij niet eerder een IPTV provider hebt gehad waar de website op zwart gaat en mails niet meer worden beantwoord? Dat is makkelijk vanaf maken en negeren. Wees blij dat wij dat niet doen en jullie hier lekker kunnen lopen klagen.

2 likes

Het is zo zonde dat mensen hier klagen natuurlijk mag je mening geven, en natuurlijk is het vervelend, en natuurlijk zijn er honderd of meer IPTV providers illegaal, en verschillende bedragen vragen maar zonder een goede support na mijn mening, Biptv die wel online zijn via email of forum, en ja heb ook een alternatief Satelite CCCam. En heb al tijd een abonnement ik geloof en de jongens dat alles 100% draaid met Series en Vod, en dan moet je kijken komen ze allemaal weer.

Succes BIPTV hou hem in de lucht.

1 like

Ik ben er ook niet blij mee als alles op zwart gaat maar ben wel heel erg blij dat zoals @BlackIPTV aangeeft de site en forums niet op zwart gaat zoals ik bij andere heb meegemaakt hier word er zo duidelijk mogelijk uitleg gegeven als op zwart staat maar begrijp ook dat hier geen log gemaakt word van elke stap die ze doen om het draaiende te krijgen ten eerste 90% zal het toch niet snapen (waaronder ik) en een KPN & Ziggo doen dat ook niet geven aan centrale storing en geven de info ook niet dus waarom zal men dat hier wel doen? Ik heb alle vertrouwen in dat het goed komt en denk Rome is ook niet op een dag gebouwd, ze hebben er alles aangedaan om toch een aanbod te kunnen aanbieden hoe klein het ook was dus kortom ik ben nog steeds blij met @BlackIPTV en reken er op dat het zsm weer online is

2 likes

Exact, dit dus. Bedankt voor je toevoeging.

Voor de nieuwere klanten die berichtgeving op het oude forum niet hebben gevolgd, en meer inzicht willen in de werking van IPTV. Onderstaand bericht met oudere updates is nogsteeds relevant en bevat nuttige informatie over de complexiteit voor lezers die denken dat IPTV allemaal uit de lucht komt vallen.

http://iptvboard.org/t/over-de-xtream-takedown-september/61

We zijn inmiddels meer dan 6 uur verder, geen enkele informatie over wat nu het probleem is en hoe jullie dat aan het oplossen zijn. Mij een artikel sturen over de gebeurtenissen in september is wel erg goedkoop en bovendien onzinnig als je zelf zegt alles up en running te hebben op een paar kleine bugs na.

Beter lezen:

Lees nogmaals even goed het bericht hierboven dan:

Hebben wij dit vandaag gezegd? Waar lees je dit?

Ik wacht het ook gewoon af…

Weet je nu wat er speelt ? Je voelt je in het nauw gedreven en dat is helemaal mijn insteek niet in dit verhaal ,insteek is om te porren naar beter resultaat en geloof me ik heb hier gewoon veel betere tijden meegemaakt dat het gewoon goed werkte en ja de uitleg is goed maar de oplossing kan beter en ja ik ben dan niet zo slim anders zou ik niet betalen ook al zeg je het is een goedkope dienst kom op zeg ga me nu vertellen en anderen dat 100 euro peanuts is per jaar mooi niet dus en daar hoef ik dan ook geen topic van te maken heeft geen zin oplossen dus is de optie succes.
Groet Gert

Hoe je het wendt of keert, het blijft IPTV. Wij blijven afhankelijk van allerlei verschillende factoren en dus gaat het oplossen helaas niet altijd even makkelijk. Wat we wel kunnen doen is jullie op de hoogte houden en helpen waarbij mogelijk, zoals wij op het forum en/of via de mail doen.

Onderstaande link kan je onze status in de gaten houden.

3 likes

Hoe gaan jullie de mensen eigenlijk compenseren? Ik heb dit woord een aantal keer horen vallen op discord, maar hoe jullie dit gaan doen is mij onbekend.

Terechte vraag. We gaan pas compenseren als alles stabiel draait - anders heeft compenseren geen nut. Dit kunnen we gaan doen op meerdere manieren, bijvoorbeeld:

  1. In bulk lijnen verlengen
  2. Een algemene kortingscode
  3. Het puntensysteem op onze website gebruiken door punten toe te kennen die in te wisselen zijn tijdens de eerstvolgende bestelling.

Wanneer we in de fase zijn waar we kunnen gaan compenseren zal worden gekeken wat de beste manier van aanpak is hiervoor. Al met al, verwachten we in het compensatieproces geen problemen. :grinning:

2 likes

Hier draait alles weer goed hoor.

Eerlijk is eerlijk maar zorg nu gewoon juist voor de mensen die het echt nodig hebben om kleinere groepen werkend te krijgen dat verlangt men, zoals eerder vermeld het draait bij mij nog steeds dus van mijn kant geen klacht op dit moment en zoals ik vanmiddag al aan gaf ,ik heb wereld maar ben nu al tevreden wat er is film draait ook jammer kinderen nog niet maar zal wel goed komen .
Succes er mee .
Groet Gert

Beste mensen. Ondanks dat jullie heel hard werken om alles draaiende te houden heb ik niet heel veel vertrouwen in de server. Ben sinds 2 weken een nieuw lid en heb niks dan problemen. Op aanraden van een collega heb ik een 2e abonnement genomen voor een fractie van wat het hier kost. Loopt al meer dan een week als een zonnetje. Nooit problemen gehad en ook nog eens VOD. Ik heb uiteindelijk voor jullie gekozen voor de Nederlandse ondersteuning welke echt prima is. Helaas werkt de server niet naar behoren en zal ik in de toekomst mijn abonnement ook niet verlengen hier. Al met al klote voor iedereen. De klant maar ook de mensen die hier hard aan werken. Succes voor de toekomst.

Met vriendelijke groet,
Dani

Zonde dat u weg gaat dani020, maar moet nu de mensen weten dat u naar een andere provider gaat, is toch niet belangrijk, is de keuze voor iedereen, hopelijk dat u geen problemen krijgt bij de concurent, je bent altijd weer welkom.

Hallo iedereen,

Hetzelfde hier, ik ben nu 2 weken abonnee, en ook ik ga niet door met mijn abonnement, het loopt gewoon niet lekker. Ondanks het feit dat ik wel door heb dat jullie er alles aan doen om het soepel te laten lopen.

Sorry, succes verder, Jan

Ergens houdt het dan ook op…

Beste onzichtbaremann. Ik wil alleen aangeven dat ik een 2e account heb lopen naast deze. Die het niet of nauwelijks heeft gedaan. Ik bedoel het verder vriendelijk en snap echt wel dat jullie afhankelijk zijn van een server. Mede door mijn bericht heb ik het flauwe vermoeden dat mijn account hier is opgeschort.

1 like

Dank u voor de replay dani020, het opschorten ga ik niet over, ik verwacht een grote verrassing, heb zelf ook al vele malen dit meegemaakt, maar zit hoofdzakelijk in de satelliet TV al jaren, IPTV is er beetje bij gekomen wegens de kanalen gecodeerd niet meer te ontvangen zijn dus alternatief. Heel veel succes mensen wat jullie gaan doen, maar heb een groot hart en grote adem, en ja veel alternatieven prijs en service of helemaal niks. aan jullie de keuze.

1 like