Algemene Feedback

Waarschijnlijk ben ik als zoveel blij met deze mogelijkheid om op meerdere manieren tv stream te gebruiken maar is natuurlijk niet de bedoeling dat het bij adult blijf hangen op het moment supreme ok ok dit was een inkopper maar toch is het echt vervelend dat mischien dat wereld aanbod voor iedereen is moet gaan veranderen naar kleinere pakketjes om het te kunnen verantwoorden in aanbieding , vandaag is en blijft waarschijnlijk alles op zwart want er komen geen reacties dus kan zijn dat alle mods ook down zijn .
Hoor het graag nog van de organisatie .
Groet Gert

1 like

Zou geen gek idee zijn om inderdaad kleine pakketjes aan te bieden. Ik persoonlijk kijk alleen maar USA, UK en nl sports kanalen, dus als het minder storingen gevoelig zou zijn door minder kanalen aan te bieden, prima dan zou ik dat graag doen.

1 like

Maak is een totale groep van en niet van welk kastje of welke smarters iptv of smart iptv is gewoon in deze gevallen helemaal niet relevant het feit is dat de stream het gewoon niet doet simpel toch? En gewoon klein beetje excuus is dan op zijn plaats de kastjes of pc of smart tv maakt in deze niets uit het is de server simpel toch?
Groet Gert

Ik krijg een idee dat vele te veel verwachten of een heel verkeerd beeld hebben van IPTV - en ik wil nu niet iedereen door sturen naar de algemene voorwaarden, maar ik vind dat wij nu toch ergens even de klant erop moeten wijzen dat wij duidelijk maken wat de risico’s zijn. Het is allemaal mooi als het werkt, maar vergeet niet dat dit IPTV is.

We lichten iedereen voldoende in over de downsides van IPTV - zowel op het forum als op onze website.

Kijk dat is duidelijke taal ,geen omweggetje maar het staat in de algemene voorwaarden duidelijk . Excuses bij deze aanvaard.
Groet Gert

Ik geloof absoluut dat jullie heel erg jullie best doen om de boel weer draaiende te krijgen. Maar leg me alsjeblieft eens één ding uit: hoe kan het dat er bij jullie regelmatig problemen zijn, terwijl andere providers gewoon door blijven leveren?

het word nu toch erg vervelend voor de zoveelste keer zwart beeld gebeurd elke dag tegenwoordig terwijl we er vroeger geen last van hadden word tijd om een goede aanbieder te vinden

Dat het allemaal vervelend is, begrijp ik wel. Jullie hebben betaald en willen dat het werkt, simpel. Wij balen ook als een stekker dat het niet stabiel draait. We zitten in een rotte periode en helaas merkt de klant dit ook. Wij weten wat we te bieden hebben en dat dit in de toekomst weer allemaal goed gaat draaien, alleen het tussenschot wat zorgt dat we dit aan kunnen bieden zit even niet mee. We zitten nu gewoon met vervelende bugs in het panel die waarschijnlijk zijn meegekomen met de update om VOD ‘werkend’ te krijgen.

Dus ja, het is vervelend, voor jullie, voor ons, maar ik denk dat de stekker er helemaal uit trekken zal zorgen voor nog meer frustraties. Er zullen vast aanbieders zijn die stabieler draaien op dit moment, zo zijn er ook aanbieders die zijn omgevallen. Alles heeft twee kanten.

Ze gebruiken een ander panel. Vergeet niet dat vele aanbieders gewoon een reseller zijn van een grote internationale organisatie, die een eigen custom build panel hebben.

1 like

Dat is een antwoord wat het duidelijker maakt. Succes verder!

Second provider genomen om toch nog wat te kunnen zien, BLACKIPTV zal dr alles aan doen om de storing te verhelpen maar zoals ze al eerder vermelden ga er niet vanuit dat je afhankelijk bent van BLACKIPTV .

Ik vind het belachelijk dat ze nog nieuwe klanten aannemen. Zorg eerst dat alles weer 100% goed draait en zet daarna de geld kraan weer open. Op de site staat nog steeds een uptime van 99% met stabiele servers. Daar klopt helemaal niets van. Ik die nog steeds mensen die in het begin positief waren, dat het wel goed gaat komen en die nu een paar maanden later nog steeds roepen dat het wel goed komt. Ik snap niet waar ze het geduld vandaan halen want dit is natuurlijk gewoon bagger. Ik heb zelf nog een een half jaar te gaan maar zit er nu echt serieus over na te denken om gewoon het verlies te nemen en met een andere ip provider in zee te gaan. Want dit is gewoon allemaal kut. En als je er iets van zegt dan krijg je de meeste mensen nog tegen je ook. Dat is nog het meest lachwekkende.

2 likes

Wij noemen je dat ergens makkelijk vanaf maken, want in de algemene voorwaarden staat niets over urenlange wekelijkse storingen. Het feit dat je er als bedrijf voor kiest om je klanten te negeren in plaats van te informeren zegt eigenlijk al alles, dat geeft weinig vertrouwen voor de toekomst.

Vreemd dat je nu noemt dat wij klanten negeren, de website staat online, het forum is toegankelijk voor iedereen en we hebben aangegeven bezig te zijn met het oplossen van de storing, wanneer het werkt zien jullie dat vanzelf weer. Er is geen ETA wanneer we weer online zijn. We zijn er wel aan gewend dat het geklaag doorgaat tot het weer werkt, verder heeft het klagen zeker geen nut.

Ik denk dat jij niet eerder een IPTV provider hebt gehad waar de website op zwart gaat en mails niet meer worden beantwoord? Dat is makkelijk vanaf maken en negeren. Wees blij dat wij dat niet doen en jullie hier lekker kunnen lopen klagen.

2 likes

Het is zo zonde dat mensen hier klagen natuurlijk mag je mening geven, en natuurlijk is het vervelend, en natuurlijk zijn er honderd of meer IPTV providers illegaal, en verschillende bedragen vragen maar zonder een goede support na mijn mening, Biptv die wel online zijn via email of forum, en ja heb ook een alternatief Satelite CCCam. En heb al tijd een abonnement ik geloof en de jongens dat alles 100% draaid met Series en Vod, en dan moet je kijken komen ze allemaal weer.

Succes BIPTV hou hem in de lucht.

1 like

Ik ben er ook niet blij mee als alles op zwart gaat maar ben wel heel erg blij dat zoals @BlackIPTV aangeeft de site en forums niet op zwart gaat zoals ik bij andere heb meegemaakt hier word er zo duidelijk mogelijk uitleg gegeven als op zwart staat maar begrijp ook dat hier geen log gemaakt word van elke stap die ze doen om het draaiende te krijgen ten eerste 90% zal het toch niet snapen (waaronder ik) en een KPN & Ziggo doen dat ook niet geven aan centrale storing en geven de info ook niet dus waarom zal men dat hier wel doen? Ik heb alle vertrouwen in dat het goed komt en denk Rome is ook niet op een dag gebouwd, ze hebben er alles aangedaan om toch een aanbod te kunnen aanbieden hoe klein het ook was dus kortom ik ben nog steeds blij met @BlackIPTV en reken er op dat het zsm weer online is

2 likes

Exact, dit dus. Bedankt voor je toevoeging.

Voor de nieuwere klanten die berichtgeving op het oude forum niet hebben gevolgd, en meer inzicht willen in de werking van IPTV. Onderstaand bericht met oudere updates is nogsteeds relevant en bevat nuttige informatie over de complexiteit voor lezers die denken dat IPTV allemaal uit de lucht komt vallen.

http://iptvboard.org/t/over-de-xtream-takedown-september/61

We zijn inmiddels meer dan 6 uur verder, geen enkele informatie over wat nu het probleem is en hoe jullie dat aan het oplossen zijn. Mij een artikel sturen over de gebeurtenissen in september is wel erg goedkoop en bovendien onzinnig als je zelf zegt alles up en running te hebben op een paar kleine bugs na.

Beter lezen:

Lees nogmaals even goed het bericht hierboven dan:

Hebben wij dit vandaag gezegd? Waar lees je dit?

Ik wacht het ook gewoon af…

Weet je nu wat er speelt ? Je voelt je in het nauw gedreven en dat is helemaal mijn insteek niet in dit verhaal ,insteek is om te porren naar beter resultaat en geloof me ik heb hier gewoon veel betere tijden meegemaakt dat het gewoon goed werkte en ja de uitleg is goed maar de oplossing kan beter en ja ik ben dan niet zo slim anders zou ik niet betalen ook al zeg je het is een goedkope dienst kom op zeg ga me nu vertellen en anderen dat 100 euro peanuts is per jaar mooi niet dus en daar hoef ik dan ook geen topic van te maken heeft geen zin oplossen dus is de optie succes.
Groet Gert