VOD content en opnemen van kanalen

Waar kan ik de inhoud van vod zien, het lijkt me wel wat, maar weet niet precies wat er allemaal in zit?

Hoi ben 70+ maar wil graag onderzoeken of iptv wat voor mij is.

Kan ik ook zenders programmeren om ze op te nemen?

Zelf geprobeerd:

Dat kun je enkel inzien door een test te nemen. Dit kan via blackiptv.co/trial.

Opnemen kan, daar heb je een boxje voor nodig zoals een Formuler Z8 en daar dien je een harde schijf op aansluiten. Op Youtube zie je bijvoorbeeld hoe je dit werkt middels een video.

Als je ergens vast loopt hoor ik het graag, we zijn hier om te helpen. Op dit forum staat al een hoop info waar je wijzer van kunt worden.

Eventueel, kun je hier beginnen met lezen: 1. Beginnen met IPTV

Super dank u wel, ik ga het filmpje en “beginnen met iptv” lezen.

Nieuwsgierig was ik toen ik de Jubileum badge mocht ontvangen, dank daarvoor. echter als ik het invul in de zoekvenster komt er niets uit. Kunt u mij vertellen of verwijzen naar wat ik er mee kan doen?

Jubileum badge:

This badge is granted when you’ve been a member for a year with at least one post in that year. Thank you for sticking around and contributing to our community. We couldn’t do it without you.

Dank voor je antwoord, die tekst had ik wel gelezen, maar wat heb ik er aan? ik kan daar nergens iets over lezen.

Het is een badge die zichtbaar is op je profiel, meer een soort beloningprogramma binnen het forum. Je kunt er verder niets mee, het is zichtbaar voor andere leden.

Via deze link zie je bijvoorbeeld alle badges dat ons account heeft behaald.

Ik schaam me dood en ik wil me niet verschuilen achter mijn leeftijd van 70+.
ben ik uren en uren bezig om alles goed uit te zoeken, bestel ik 1 maand en wat denk je kies ik nog de verkeerde, ik heb een M3U besteld in plaats van een Mac.
Wat moet ik nu doen?

Open even een ticket dan zetten we het account om! Dit gebeurt vaker en is geen enkel probleem.

Ik zie dat je een Platinum account hebt, deze komt altijd met M3U en een optionele MAC activering. Zie ook Verschillen tussen Gold & Platinum

Het is gelukt, hartelijk bedankt voor de ondersteuning.
Er zijn nog 2 zaken waar ik het gevecht mee aanga en dat is EPG op mijn Amiko zien te krijgen en ik wilde naast mijn Platinum kijken naar de aanvulling van Vod maar als ik een 24H Mac wil aanvragen krijg ik de melding “niet op voorraad” Is dat binnenkort weer wel mogelijk denkt u?

Daarvoor kun je de Gold trial bestellen, die bevat dezelfde VOD content.

Na het laden van het portal zou deze automatisch moeten laden.