Verschillen tussen Gold & Platinum

:warning: Dit bericht is verouderd en de informatie is niet meer (volledig) van toepassing.

Wij introduceren Black IPTV Gold

Live TV met Catchup & VOD in één pakket. Lees dit artikel goed door voor alle details.

Klik hier om te bestellen. of vraag eerst een trial aan.

Wat is Black IPTV Gold?

Gold draait op het zelfde panel als VOD, je krijgt een M3U of MAC account, maar niet biede. Het Gold pakket biedt de veelgevraagde functionaliteit Catchup. Wel is het Live TV aanbod kleiner dan die in ons Platinum pakket wordt aangeboden. Ook dien je, in tegenstelling tot Live TV de keuze te maken tussen een M3U account OF MAC activering.

Gold is verkrijgbaar voor voor €10 per maand of €80 per jaar. Extra account bestellen of heb je een actief Platinum account? Geniet van 50% korting met de code EXTRA!

Wat zijn de verschillen tussen Black IPTV Gold & Platinum?

Platinum biedt:

Gold biedt:

  • Live TV + VOD in 1 pakket
  • Catchup/terugkijken/TV archief
  • Een M3U account OF MAC account
  • Volledig overzicht Gold pakket
  • Aangeraden voor Benelux en VOD liefhebbers

Als je een MAC adres met VOD actief hebt kun je niet middels MAC testen. Test dan met een M3U account.

Kan ik mijn Platinum account omzetten naar Gold?

Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik Gold testen?

Ja, iedereen kan gold testen. We raden aan te testen voor je koopt, het zenderaanbod is kleiner dan je gewend bent in het Platinum pakket. Bezoek onze bestelpagina en klik op nu bestellen. Als je een MAC adres met VOD actief hebt kun je niet middels MAC testen. Test dan met een M3U account.

dag
bij het bestellen van een gold pakket en ik nog steeds een actief platinum acount heb zou ik volgens jullie 50% korting krijgen doch bij het bestellen zou ik 48@moeten betalen in de plaats van 40€;
hoe komt dat,50% is 50% en geen 40%
dank u voor de reactie

Hallo, welke kortingscode precies?

Een actueel overzicht van de kortingscodes vind je hier.

Mocht je dus een andere werkende code hebben, dan zal het kloppen dat je 40% korting krijgt, de 50% voor extra accounts is al enige tijd niet meer actief.

goedenavond ,hoe kan ik upgraden naar Platinum ,en heeft deze abo minder last van storingen?

BVD

Dit kun je regelen middels een ticket.

De uptimehistorie van onze diensten kun je zelf inzien. Dat dit nu Gold is zegt niets, kan net zo goed Platinum zijn :grinning: de oplossing is niet afhankelijk zijn van één IPTV dienst…

Ik hoef niet perse duizenden kanalen over alle buitenlandse zenders. Het standaard ziggo en of KPN pakket met wat uitbreidingen zou ik meer dan genoeg vinden. Met welk pakket kan ik bijvoorbeeld de kanalen van ESPN en Ziggo sport bekijken? Alvast bedankt.

Dat kan via beide pakketten :grinning:

Hallo!

Ik heb een vraag, zit er in het Gold pakket bijv. ook nieuwe series/films die op Amazon Prime of Disney+ staan? Is daar bijv. een overzicht van?

Het film aanbod wordt regelmatig bijgewerkt, je kunt dat het best tijdens een test checken of het aanbod je aanspreekt.