Dit bericht is verouderd en de informatie is niet meer (volledig) van toepassing.
Wij introduceren Black IPTV Gold
Live TV met Catchup & VOD in één pakket. Lees dit artikel goed door voor alle details.
Klik hier om te bestellen. of vraag eerst een trial aan.
Wat is Black IPTV Gold?
Gold draait op het zelfde panel als VOD, je krijgt een M3U of MAC account, maar niet biede. Het Gold pakket biedt de veelgevraagde functionaliteit Catchup. Wel is het Live TV aanbod kleiner dan die in ons Platinum pakket wordt aangeboden. Ook dien je, in tegenstelling tot Live TV de keuze te maken tussen een M3U account OF MAC activering.
Gold is verkrijgbaar voor voor €10 per maand of €80 per jaar. Extra account bestellen of heb je een actief Platinum account? Geniet van 50% korting met de code EXTRA!
Wat zijn de verschillen tussen Black IPTV Gold & Platinum?
Platinum biedt:
- Een groter/breder Live TV aanbod.
- M3U + MAC in 1 account
- Volledig overzicht Platinum pakket
- Aangeraden voor internationaal Live TV
Gold biedt:
- Live TV + VOD in 1 pakket
- Catchup/terugkijken/TV archief
- Een M3U account OF MAC account
- Volledig overzicht Gold pakket
- Aangeraden voor Benelux en VOD liefhebbers
Als je een MAC adres met VOD actief hebt kun je niet middels MAC testen. Test dan met een M3U account.
Kan ik mijn Platinum account omzetten naar Gold?
Nee, dit is niet mogelijk.
Kan ik Gold testen?
Ja, iedereen kan gold testen. We raden aan te testen voor je koopt, het zenderaanbod is kleiner dan je gewend bent in het Platinum pakket. Bezoek onze bestelpagina en klik op nu bestellen. Als je een MAC adres met VOD actief hebt kun je niet middels MAC testen. Test dan met een M3U account.