Algemene Feedback

kan al weer twee dagen kijken nog niet helemaal stabiel maar gaat de goede kant op denk ik ga zo door

1 like

Vorig weekend lagen we er nu ongeveer uit op dit tijdstip. Zoals het er nu uit ziet hoeven we dat niet te verwachten. Fijn weekend allen.

Nog steeds geen beeld? Even een PB of mail met je ordernr, M3U/MAC.

5 likes

gaat nu als een speer VOD werkt dat hadden we vorige week niet

2 likes

Dit had ik al voorspeld met nieuwe panel, draait redelijk stabiel, en enkele kanalen of landen werken en zullen wel weer beeld krijgen, vanmiddag nog even de vod gekeken en dat werkt goed op heden, EPG zullen we nog even moeten wachten, maar heel fijn weekend en hou hem en de lucht, bedankt BIPTV Team het hele vele werk ervan zonde van mensen die klagen, en nu maar even afkloppen biertje erbij :smile:

2 likes

Mijn 2 formulers verlopen op 22-11, moet ik dan toch op zoek gaan in een bos waarvan ik de bomen echt niet meer zie qua aanbieders naar een ander omdat de 22e mij n beeld op zwart gaat? Ik zou liever zien dat het doorloopt en we als het stabiel is een nieuw abonnement aangaan.

Dat is niet hoe we met klanten willen omgaan, helemaal niet in een periode als deze. Stuur even een PB tegen die tijd. :+1:

2 likes

Ik heb nog steeds geen epg ,
is dat normaal??

klopt is nog geen EPG geactiveerd

1 like

ik heb gisteren een 5 tal andere servers getest en ben tot de conclusie gekomen dat deze server echt nog niet zo slecht is.
vooral met de Nederlandse zenders blinkt deze server uit, snel met zappen en weinig storing.

Wolf

4 likes

Onze streams zijn ook prima, het probleem hier is even de stabiliteit. Op dit moment (na de update vannacht) loopt het gewoon niet soepel met servers waar ze over lopen dus daar wordt aan gewerkt. Voor de update liep het allemaal heel soepel. Vandaar dat we nu alleen even NL/BE hebben lopen enkel.

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Problemen met Formuler afstandsbediening

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Vragen aan het team

Goed bezig jongens, komt vast weer goed. Kan in ieder geval weer lekker RTL Crime, Ziggo Sport en Fox Sport kijken, voor mij het belangrijkste. Dank voor de inspanningen!

3 likes

Nice work de EPG werkt weer goed bezig mannen :slight_smile:
nu alle zenders nog , maar jullie zijn op de goede weg :slight_smile:

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Vragen aan het team

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Report - Broken Channels

Het valt me op, was ook even via de blackup HD+, maar goed kan zijn dat jullie bezig waren, maar denk zeker dat jullie het ook wil in de gaten houden.

Nu maar even weer kijken, blijkt nu goed te zijn. Had even twijfels aan me router. Opgelost :slight_smile:

Ik had je vorige topic even verplaatst omdat het in Report - Broken Channels thuishoort. Discussie hier kan verder, maar voor andere gebruikers niet te gebruiken vandaar de quote zodat men terug kan lezen.

We handelen in veel gevallen op meldingen en ervaringen van kijkers. Jouw melding heeft dus wel degelijk bijgedragen aan snel herstel.

1 like

Nagenoeg alle NL4k zenders werken, incl. EPG! Ben zeer happy de peppy! Goed bezig allen! Heb nu al waar voor m’n ekkies! :+1:t4::+1:t4::+1:t4:

3 likes

Wil even zeggen dat mijn vrouw blij is met de Filipijnse zenders.
We hopen dat dit zo blijft ,zijn veel Filipijnen in Nederland en als het goed blijft draaien maak ik wel een beetje reclame komen er vanzelf wel nieuwe leden bij .

5 likes