Algemene Feedback

Was een keertje weg, maar hebben de jongens goed weer opgepakt, zijn ook mijn favorieten, goede keuze ook voor andere landen

1 like

Ok, na bijna week bij jullie te zijn krijg ik nu zo langzamerhand inzicht hoe het zo ongeveer in zijn werk gaat.
Even resumƩ dan. Ik heb vanuit Nederland de box Amiko A5M meegenomen naar Sao Paulo BR.
Afgelopen zaterdag aangesloten en het heeft tot enkele uren geleden meer dan perfect gewerkt zonder enkele problemen of wellicht misschien dat het internet ook ooit niet perfect is in Braziliƫ en dat er dan een hapering optreed dus ik wijd dat niet aan jullie. Het ging gewoon goed en duidelijk beeld. Alleen geen Braziliaanse zenders, ook al antwoord op gehad en wacht gewoon af wanneer het er wel is.
Maar sinds jullie weer online zijn heb ik wel haperingen die ik voorheen niet had. Had zojuist Veronica 4k opstaan ben nu overgeschakeld naar ziggo direct 4k en daar is het wat beter.
Mannen laat je niet van de wijs brengen door vervelende mailtjes, we weten allemaal dat iptv niet helemaal volgens de regels is, maar ik persoonlijk ben er blij mee. En dat Braziliƫ vraag ik eigenlijk speciaal voor mijn vrouw omdat zij regelmatig in Holland is en graag haar soaps wil blijven zien.
Verlopig genoeg verteld, ik lees de komende tijd het forum wel.
Met vriendelijke groet
Janvandeursen511.

3 likes

Besteā€¦

Ben nu bijna 2 weken lid van BlackIPTVā€¦ en ik moet jullie eerlijk bekennenā€¦ geen moment spijt gehad van het afsluiten van een jaarabonnement.
Heb ā€˜t bij iemand thuis gezienā€¦ en ik als tech fanboyā€¦ in het bijzonder alles van Appleā€¦ was meteen enthousiastā€¦ wilde het gewoon ook. Punt. Ook al ben ik in het bezit van een KPN ITV abonnement. Moest het gewoon hebbenā€¦

Al hadden we de laatste dagen nogal last van haperingen, vertragingen, niet synchroon lopen, zwart beeld, niet kunnen inloggenā€¦ men maakt er melding van, waaronder ikā€¦ echter achter de schermen wordt wel eea gefixed cq opgelost. En daar ben ik zeer content mee.

Men gaat niet bij de pakken neer zitten en het op een beloop laten. Er wordt daadwerkelijk actie ondernomen. En de mensen achter BlackIPTV mogen daar best een blik van waardering ontvangen, iig wel namens mij.

Ga zo door mannen / vrouwen achter BlackIPTV. Ik vind het werkelijk een geschenk uit de hemel. Thnx!!! :grin:

5 likes

Wat ik enorm waardeer is dat veel van onze verzoeken om zenders op te nemen worden gehonoreerd. Voorbeeld: Ik zie dat sinds vandaag in de FR 4K groep de TRACE muziekzenders weer beschikbaar zijn. En dan de zeer ruimschoots compensatie regeling. Daarbij de uitstekende klantenservice.
We zitten goed bij BIPTV :+1:

5 likes

Hoi kunnen jullie zeggen wanneer de Tsjechische zenders weer terug komen?

is er al enig zicht op wanneer de thaise zenders terug komen?

Hoi allemaal,
Had mijn complimenten gemaakt over de Filipijnse zenders mijn vrouw was er blij mee ,maar tot onze spijt zijn ze weer verdwenen jammer ! ,er is denk ik wel interesse voor er zijn immers veel Filipijnen in Nederland.

1 like

Ze zijn weer terug :grinning:.

3 likes

Hoi Markus,
Ik had het al opgemerkt super !! :grin: :grin:
Bedankt hier voor hopen dat de Filipijnse zenders blijven.
Gr IJvogel

2 likes

Ja het is wachten waard geweest, had heel lang al een melding gemaakt toen de jongens de nieuwe panel in gebruik hadden genomen, ze hebben hun best weer gedaan voor ons als klant, meestal wacht ik wel een tijdje, ik heb veel geduld, en ja hoor weer in de groep asian/filipin geplaatst aantal dagen. En we staan er weer goed op met de kerstmutsje :grinning::grinning: complimenten BIPTV.

2 likes