Dagelijks code 7

En weer alles op zwart als ik mijn televisie aan zet.

Moet ik nu echt iedere dag een berichtje sturen omdat het gewoon niet werkt, ik word er een beetje moedeloos van.

Lees is 2 berichten naar boven. Niks is op zwart, alleen als je zapt binnen die 4 minuten. Als je gewoon een programma volgt is er niets aan de hand.

http://iptvboard.org/t/report-meld-je-connectiestatus/55/314?u=marcus

En die backup duurt een half uur en is precies op het moment dat ik mijn televisie aan zet welk moment van de dag het dan ook is? Want zolang heb ik vandaag al weer geen beeld, dus geef me een serieus antwoord in plaats van me als randdebiel neer te zetten!

De backup is van ongeveer "05 tot "10.

Het antwoord is heel serieus. Je bent de enige constant problemen hebt hoor? Als er daadwerkelijk problemen zijn krijgen we er wel meer klachten over. Ik weet ook niet precies wat jij van ons verwacht hiermee, ik zie beide MAC adressen online. Meer kan ik niet doen. Je MAC staat gewoon actief net als bij alle anderen.

Is lekker makkojk om te zeggen, tv doet het niet vod doet het niet en ik kan niet controleren of andere mensen een backup hebben die voor mij niet mogelijk is, vraag me af of je je betalende klanten dan echt wel serieus neemt.

Ik snap dat het vervelend is maar we weten het echt wel als we offline zijn, en dat is op het moment zeker niet het geval. Ik heb geen instelling of dergelijke voor specifieke lijnen, wat ik wel zie is dat jouw MAC adressen online staan en dat onze stats momenteel niet afwijken van gebruikelijke cijfers op primetime.

Het feit dat ik onderstaande status van je MAC ID’s kan zien, geeft al aan dat we niet offline zijn.

Het heeft niets met serieus nemen te maken, maar ik kan gewoon vrij weinig doen als aan onze zijde (en bij overige klanten) alles in orde bent. Als ik kan helpen doen we dit altijd. Enige wat ik nu kan bedenken is je even een M3U link geven om te kijken of je daarmee wel verbinding krijgt via een app (Zie: #m3u).

Ik heb in elk geval dit probleem even naar een apart topic verplaatst. Zou je de titel/eerste post even kunnen herschrijven naar een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het probleem, zodat anderen zich eventueel kunnen relateren aan deze issue?

1 like

Het probleem dat ik ondervindt is dat als ik mijn tv aanzet nadat die enige tijd uitgestaan heeft, ik wel verbinding met de portal krijg maar het beeld op zwart blijft staan, het maakt hierin niet uit naar welk kanaal ik zap. Mijn eerste actie voor iets te melden is dan alles herstarten maar dat geeft geen oplossing. Ik heb een formuler z8 en gebruik de My tv online app. Ergens gaat er hier iets mis, omdat als ik het dan gemeld heb na enige tijd weer beeld heb, ga ik er en wellicht is dat ten onrechte vanuit dat er dan aan jullie kant iets aangedaan is Ik zou het fijn vinden als andere mensen met een formuler z8 die dat ook ondervinden of zij tips of tricks hebben voor een oplossing. Want echt ik wil niet iedere keer daarover schrijven.

Gaat jouw z8 in standby of zet je hem volledig uit?

Ikzelf raad aan om hem gewoon uit te schakelen ipv standby.

Tevens morgen zal ik eens verder kijken voor jou ook.
Mijn z8 werkt gewoon prima, en mijn z7 5g dn z7+ ook.

Goeie tip, staat inderdaad altijd in de standby , ga vanavond hem helemaal uitzetten, kijken wat hij morgen doet.

Duidelijk, dat is vreemd. Vertonen beide Z8 boxen die je hebt exact dit zelfde probleem?

We gebruiken meerdere indicatoren om een melding te verifiëren, piekt onze website? Ineens 6x zoveel gebruikers online op het forum? Vaak komen meerdere meldingen kort na elkaar, ook vanaf resellers naar ons toe en natuurlijk de bereikbaarheid van het panel alsmede het monitoren van de servers. Als een melding geplaatst wordt “in het wild” kijken we altijd even de lijn van de klant na of er iets mis is met zijn lijn - tenzij de storing bekend is natuurlijk. Bij jou weet ik dat beide MAC adressen in orde zijn.

Toevallig meld je regelmatig tussen :05 en :10 van het uur, waarop ik verwees naar de info over de backup. Stom toeval? Is het echt een half uur dat jij geen verbinding hebt elke keer dat de box werkt? En welke stappen moet je nemen voor je weer beeld hebt, of springt deze vanzelf weer aan?

Installeer vandaag ook de nieuwe officiële update voor de z8.
Deze komt als het goed is vanmorgen al uit.

Kijk ook op de z8 bij energie en zet dezr op uitschakelen ipv standby

Update van Formuler Forum: Yes delayed to 8th Jan. Devs found in last sec.one bug and want to fix it first.

Klopt @BlackIPTV

Het was voor vandaag ingepland maar zoals er al gezegd werdt, werd er op het laatste moment een bug gevonden.
Anders kwam hij vandaag.
Ik las het ook vanmiddag pas :see_no_evil:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Report - Meld je connectiestatus!

De backup is inmiddels verschoven naar 06:00 elke ochtend. Het uurlijkse CODE 7 en niet kunnen zappen is hier ook direct mee opgelost.

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Update Formuler Z8: v1.4.53 MYTVOnline 2: 7.6.3 (09.01.2020)

Je bent niet de enige hoor die al vanaf dat ze offline zijn gehaald problemen heeft !!! Voordat het gebeurde was ik zooooo tevreden en heb ook positive comments achter gelaten op de site meer dan 1 maar nadat het offline was gehaald vanaf dat moment geen 1 keer meer kunnen kijken!!! Vaak wat gepost erover en heb gezegd dat ik alleen maar naar de usa kanalen kijk en daar heb ik het ook alleen maar voor!!! Ik snap er niet veel van !!! Een collega van mij die er verstand van heeft heeft het voor mij allemaal geĂŻnstalleerd!
Heb een jaarabonnement afgesloten en een Z8 kastje aangeschaft!!! Kan niet meer kijken en als ik dan zeg dat ie het niet doet met de usa kanalen word er gezegd dat ik specifieker moet zijn welke kanalen het niet doen!!! Nogmaals de usa kanalen doen het niet alleen maar zwart scherm!!! Weggegooid geld zowel jaarabonnement als dat Z8 kastje !!! Werk ook veel dus als ik thuis ben heb ik heen zin om iedere keer maar te gaan mailen en berichten te posten op forums die iedere keer weer veranderd worden weet niet eens of ik dit bericht wat ik nu schrijf goed aankomt en of ik straks kan lezen wat erop geantwoord is!!! Balen dit maar ik ga wel even verder googlen of ik iets kan vinden wat wel werkt !!! Heb misschien een kleine 2maanden kunnen kijken van het jaarabonnement!!!

Dit is een heel ander probleem dan wat @MJH hier beschrijft in haar topic. Jij zegt dat je hele boxje niet werkt terwijl in werkelijkheid USA zenders op zwart staan die jij graag kijkt. Meld dit inderdaad gewoon in Report - Broken Channels.

Denk eraan dat USA enorm groot is en we niet altijd backups van elke zender achterhand hebben. Goede USA pakketten (dan heb ik het niet eens over locals) kosten al gauw 3-5 euro per zender, per maand, dus je kan wel begrijpen dat dit voor enkele USA kijkers op de server niet waard is om duizenden euro’s per maand aan uit te geven. Als we USA hebben is het mooi meegenomen en we zullen altijd ons best doen een degelijk aanbod te bieden maar de garantie is er helaas niet.

We hebben USA kijkers enkele providers uit de USA laten testen en de mogelijkheid geboden om deze met korting aan te schaffen, hier kan je ons altijd nog een bericht over sturen maar zeggen dat je geen zin hebt om weer een trial aan te vragen omdat je toevallig een trial had besteld van de server waar standaard alle trials 's nachts verlopen, schiet ook niet op en dan houdt het snel op.

1 like

Misschien een idee om als je USA kanalen zoekt om eens tussen de Canadese zenders te zoeken, hier staan ook heel veel USA zenders tussen die het wel gewoon doen.

1 like