Geen verbinding met portal

Al 5 dagen geen verbinding. Update via formular 8 gedaan. Bij 10 % stopt mytvonline. Nu krijg ik Fout Please check your internet connection and portal URL Code: 7. Enig idee wat te doen?

Ik heb je reactie verplaatst naar een nieuw topic. Ik adviseer je even het eerste bericht in topic connectiestatus door te lezen voor je een bericht plaatst. Je bericht was namelijk niet toegestaan daar.

Jouw MAC is actief en je zou als het goed is moeten kunnen verbinden, zo niet zie hier:

Ik zie dat je nieuw bent, dus zorg ook dat je :jigsaw: Nieuwsoverzicht: November doorleest voor je verder vragen stelt en op de hoogte bent van de actuele situatie.

1 like

Werkt dit inmiddels?

Ja, via de Nord VPN werkt het. Dank!

Formuler z8
Ik heb geen verbinding met:
Portal
Mijn m3u
Tijdelijke m3u 5 min geleden.

Wanneer werkt die portal weer?
Ik zie meldingen langskomen dat anderen wel via portal verbinding hebben?
Kan zijn dat ik me vergis, dan excuses.
Anders kunnen jullie mij ook weer activeren via portal?
Ik bedoel dit niet vervelend, maar ik weet het even niet meer,sorry :grimacing:

Je MAC staat online op moment? Dus ga er vanuit dat je portal werkt?

Ik kijk via m3u tijdelijke link.
Portal blijft op zwart staan.
Ben al blij met m3u link. :+1:t2:

Portal zou moeten werken hoor op dit moment.

Router Had ik al herstart?
Ik heb eigen vpn,en deze aan en uit gezet,bleef zwart.
Epg is aan het laden.
Ben nu niet thuis,morgen kijk ik nog eens.
Bedankt voor je reactie.

EPG hebben we nog niet in het panel staan. Hoor graag of het nu gaat lukken. Ik heb je MAC al opnieuw toegevoegd dus daar kan het niet aan liggen.

Moet epg het inderdaad gewoon doen al op een amiko?

Zie bovenstaand bericht en tevens off-topic want niet gerelateerd aan een portal die geen verbinding maakt. Let daarop in vervolg aub.

Ik heb nu een aantal dagen verbinding maar zwart beeld. Geen enkele kanaal werkt. Hoe kan dit worden verholpen

Staat duidelijk in het nieuwsoverzicht wat je precies moet doen als je geen beeld hebt. http://iptvboard.org/t/nieuw-panel-belangrijke-info/801/2?u=blackiptv

Mijn portal werkt weer, dankzij jullie.
Bedankt mannen.:+1:t2:

2 likes