Zwarte scherm met STB app

beste IPTV team,

ik merk al haast een week dat ik een zwarte scherm krijg na het opstarten van mijn app. Ik heb gelezen dat jullie met een migratie bezig zijn (waren). Is er iets veranderd voor de STB gebruikers, ik kon dit niet terugvinden tussen de klachten.

Met dank

Groeten

Komt daar een error code bij?

@sikkel1961 herken jij dit? Gebruikt de Golden Interstar ook smart STB als emulator voor een OTT ontvanger?

Geen error code , alleen de melding STB Blocked, call the provider. Met als achtergrond het scherm met inloggegevens en instellingen

Portal werkt weer…vraag me niet hoe, maar ga voor de zekerheid even alles wissen en portal link opnieuw instellen

Dit heeft dus geholpen. @Harie stuur ook even je MAC in een ticket en we kijken er even naar.

Best IPTV,

Als ik ticket selecteer kom ik op een worldbilling site, denk niet dat dat met jullie gelinked is.
Hier mijn mac adress:

Is het wel. Je ticket wordt vanzelf beantwoordt.

beste IPTV,

ik heb geen verandering gemerkt, nog steeds zwart scherm. Kan het aan URL liggen? Is dat veranderd?

groeten

Onze URL is niet veranderd. Aan onze kant is alles nu in orde met jouw account.

Best IPTV team,

Raar, heb nog steeds geen beeld maar een zwart scherm. Als ik bv naar het embedded portal ga, dan werkt dit wel.

Ik heb 0 ervaring met smart STB.

Wat is embedded portal en wat voor opties heb je nog meer?

Beste IPTV,
Embedded portal is een test omgeving van STB. Hier zie je 2-3 tv kanalen en 4-5 films. Dit werkt prima.
Hiernaast heb je een custom portal, waar de door de iptv provider aangeleverde url wordt ingevoerd.

Duidelijk. Je noemt zwart beeld, kunnen we hier vanuit gaan dat de zenderlijst wel wordt geladen?

Beste IPTV team,

De lijsten worden niet opgeladen. Na het opstarten van STB zie je meteen zwart beeld

Per ticket heb je een M3U link gehad, krijg je het daarmee middels een app wel aan de praat?