Als het goed is

…mag het ook gezegd worden!
Ik wil jullie eerst en vooral feliciteren met deze dienst. Ik heb de afgelopen jaren een aantal diensten zoals Maestro IPTV geprobeerd, maar heb nergens betere streaming en support gekregen dan hier. Natuurlijk blijft het soms eens hangen, is er een keer downtime, maar heb dan ook een minimaal officieel abonnementje bij TV-Vlaanderen als backup voor de Belgische zenders (die niet altijd naar behoren werken en veel laggen of onnauwkeurige EPG hebben…). Ik weet ook dat je in het grijze circuit niet mag verwachten dat je een dienstverlening krijgt die 100% werkt.
Dus, keep up the Good work!
Sven.

1 like

Ik gebruik Gold nu ongeveer 1 week.
Is dit de kwaliteit die ik in de toekomst kan verwachten?
Grijs circuit of niet, als je iets verkoopt moet het werken lijkt mij.
Wat is het voordeel van deze service ten opzichte van goedkope, buitenlandse aanbieders?

1 like

@sdemey thanks voor de eerlijke woorden en het begrip! We doen inderdaad ons best om duidelijk te maken dat we er lang niet zelf altijd invloed op hebben en niet afhankelijk te zijn van een enkele aanbieder.

Lees even dit artikel door.

Ik kan geen specifiek voordeel noemen, ieder zijn eigen mening. De een heeft een hekel aan ons en de ander zweert bij ons. Ervaar het zelf zou ik zeggen. Geen enkele illegale aanbieder kan je garanties mbt uptime of hun dienst geven. En die is hier best oké.

1 like