Niet tevreden met Gold pakket

Nu een maandje IPTV gold van black IPTV maar het loopt niet lekker. Italië sport werk geen enkel kanaal, 24/7 movies met grote regelmaat offline, alle 4 de kanalen van film 1 loopt het beeld niet synchroon met het geluid of beeld loopt in slow motion, kanalen waar geen geluid bij zit, veel Engelse sportkanalen die niet werken, Amerikaanse zenders die niet werken, freeze beeld enz , internet werkt gewoon goed, ik ben overgestapt van een andere aanbieder omdat black IPTV een mooie aanbieding had voor een jaar gold, bij de vorige provider vrijwel nooit problemen, alles draaide goed, Film1. Sport, alles perfect dus begin eigelijk een beetje spijt te krijgen van de overstap. Had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Hoop dat het verbeterd de komende tijd anders neem ik de verlies van het abbo maar voor lief en ga ik terug naar de vorige aanbieder.

Als internationale zenders een must zijn moet je ook op Platinum zitten en niet op Gold. Ik denk dat het internationaal aanbod stabieler op Platinum is (dit draait ook veel langer). Probeer anders eens Platinum uit, dat past misschien meer bij je wensen. Verschillen tussen Gold & Platinum

Dat ter zijde kun je problemen met kanalen altijd melden. We kijken er graag naar. Storing: waar te melden?

Als ik naar platinum overstap heb ik geen VOD meer, je mag toch ervan uitgaan als je voor beide paletten evenveel betaald het allebei stabiel zou moeten draaien? Als ik naar platinum overstap vervalt m’n VOD, blijf ik bij gold dan draait ik op een minder stabiele server.

Het is stabiel genoeg - meld problemen met kanalen gewoon en er kan gekeken worden naar eventuele issues.

Italie sport heeft niemand stabiel momenteel…
24/7 zijn custom kanalen dus wat verwacht je…

Het is en blijft IPTV, 100% stabiel zal het nooit zijn en daarmee verkopen wij ook niet… Lees dit als je denkt dat je te hoge verwachtingen hebt.

Dit is meer klagen maar biedt ons geen concrete info om te verbeteren en dat is niet toegestaan op dit forum.

Begin met te melden wat je veel kijkt… ik weet zeker dat we kijken naar stabiele(re) streams.

Met welke device kijk je trouwens? Kun je uitsluiten dat dat niet voor problemen zorgt?

Ja sorry, ben denk ik verpest, had hiervoor een aanbieder waar vrijwel geen problemen waren, alles werkte gewoon, ik kijk veel Nederlandse kanalen, België, en wereldwijde sportkanalen. Ik heb trouwens een amiko android kastje, is geüpdatet en een internetverbinding van 100/10. Maar hoe gaat het omzetten dan van gold naar platinum, kan dat allicht een keer proberen. Hecht meer aan de stabiliteit van de tv zenders dan de VOD

Ik zal je wel even een Platinum M3U test toesturen in een PB.