Centraal topic: vragen & discussie

Ben ook benieuwd. De zender is er wel nog van de vorige uitzending. Hopelijk gaat de zender het doen

Glory is te zien in de groep Nederland - LBR > Zendernaam: NL | GLORY 78.

2 likes

Geldt dit ook voor Platinum? Ben bang dat ik de nieuwe dienst vandaag niet meer kan activeren (support ticket verlenging) net ingeschotdn

Ik vrees van niet, maar we zullen alle compensatie tickets proberen te beantwoorden voor die tijd!

1 like

Dank voor je antwoord, top👍

Ik zie nederland- lbr niet in de lijst staan?16307810501646646623454383488432|375x500

Even de lijst/portal herladen denk ik @Adriaan

Helemaal top… even opnieuw laden en hij staat er​:see_no_evil::see_no_evil:
Bedankt en fijne avond

1 like

Hoi, ik heb nu sinds een paar dagen de A6, ik wil graag weten hoe ik hem kan linken met mijn computer. Want voor programma’s op te nemen vraagt hij om een harde schijf….
Zonder schijf doet hij geen opnames.

Je hebt een externe harde schijf of USB stick nodig (voorkeur de eerste) om de opnames op te bewaren. Niet een computer. Die harde schijf sluit je aan via de USB poort op de Amiko A6.

Goedemiddag,

Ik kan AT5 niet vinden in het Lightning pakket. Kan dit worden toegevoegd of is dit niet mogelijk?

Deze is inmiddels toegevoegd!

Vraagje, ik heb eerst een gold test gehad maar was hier niet tevreden over. Wil het nog een poging geven, heb een 24hr lightning.

Zijn de Ziggo kanalen ook bereikbaar? Met name op zoek naar de F1 uitzendingen.

In alle Lightning pakketten behalve de trial kun je die vinden.

1 like

Volgende week zaterdag is Glory Collision 3
Weer een feit🤪 met Rico verhoeven.
Word deze ook toegevoegd aan lightning?
:pray::pray::pray:

Bedankt voor de reactie! Een 24hr abbo van 2.99 is geen trial toch? Daar kon ik hem niet in vinden namelijk.

Onder welke zender vindt ik ze, gewoon zoeken op sky neem ik aan?

Dat is wel waar we naar streven inderdaad! Voor het event zullen we de exacte groep en zendernaam op het forum plaatsen.

Dit is wel een trial.

Yes, of onder het land waarvan je de zender zoekt. Sommige landen hebben een aparte sport sectie.

2 likes

Top🤪

Is te vinden onder Sport NL > GLORY!

1 like

Hoi, ik ben nieuw met een iptv box. Ik heb een Amiko A6 gekregen, maar nu zie ik bij iemand anders dat hun de app mytvonline2 erop hebben staan. Ik heb tvmytv erop staan en deze zijn anders. De app die ik heb ziet er niet zo heel functioneel uit. die mytvonline2 ziet er wat gebruiksvriendelijker uit. Is dit iets wat geupdate kan worden? of is dit een service waar je voor betaald?