Introduceer jezelf

Goedemiddag en leuk je bericht te lezen!

Bij ons Lightning pakket is Pebble nog te vinden - echter laat deze DisneyXD zien en zit deze momenteel in een loop. Ik heb nagevraagd of er nog een werkende Pebble TV geplaatst kan worden.

Het was inderdaad een van onze doelen om een soort kennisbank op te zetten met vraag en antwoord op diverse problemen. Goed om te horen dat je je weg hier weet te vinden!

1 like

Hey goedenavond.

Bedankt voor uw reactie!

Wauw, superr, dat zou geweldig zijn!:smile:

Ik vindt vaak overal mijn weg welšŸ¤­
Enigste waar ik nog info over zoek is de combinatie met BlackIPTV en Plex. Maar daar kom ik ongetwijfeld ook vast uit!

Dit zijn twee losse diensten, die geheel naast elkaar draaien. Onze Plex server biedt een groot aanbod aan films en series, die 24/7 up to date wordt gehouden. Plex kun je meer vergelijken met een Netflix dienst, dus kijkhistorie wordt bijgehouden & ondertiteling kun je altijd opvragen via de ingebouwde OpenSubtitles plugin.

Black IPTV (voor de Benelux vooral onze Lightning server) biedt bij het IPTV pakket standaard ook VOD (video-on-demand) maar dan via IPTV zoals je waarschijnlijk wel ziet bij meerdere IPTV diensten. Echter is het aanbod hier kleiner en wordt deze minder vaak bijgewerkt, de meest populaire films en series zijn hier tevens wel aanwezig.

Zie:
Film en serie liefhebber? Probeer Plex nu gratis! & Plex: eerste keer instellen

1 like

Hallo allemaal, :wave:t2:

Ook van mij uit een kleine introductieā€¦

Mijn naam is P(geheime letters) B(geheime letters) en ik ben een Hagenees; vandaar die 070. :wink:

Sinds maart 2022 ben ik een heel gelukkige gebruiker van de Plex Stream, die ik voornamelijk via mā€™n Apple TV bekijk, maar soms ook via de Plex Server op mā€™n macMini.

Thinking Different since 1976.
ā€” Apple & ik.

1 like

Hi, Iā€™m new around here. I use an Octagon SF8008 and I am passionate about the world of IPTV. Greetings from Spain

1 like