Problemen met verschillende kanalen

Goeiemorgen,

Ik ben aan het kijken om lid te worden van jullie dienst.

Vanmorgen de test geactiveerd om 4u en al meteen wat problemen ondervonden met verschillende kanalen, zo kon ik niet of met problemen naar 1) Njam kijken. Getest op Chromecast( met android tv) met de XCIPTV + Smarters Pro app en ook via de webplayer. (in bijlage screenshot op pc van probleem via webplayer)
Als het dan uiteindelijk even werkte, merkte ik een loop op van 30 seconden die bleef herhalen. Enkele uren nadien nog eens geprobeerd via XCIPTV en nu werkt het wel.

  1. Baby tv onder categorie Spanje werkt niet.

  2. Bij de categorie kinder kanalen werkt er enkel Peppa Pig & Bing, de andere kanalen werken niet.

  3. Dobbit TV bij Vlaanderen wordt afgespeeld in het Frans, kan dit in het Nederlands?

  4. (update) Na een bepaalde tijd, stopt een kanaal (reeds voor gehad bij baby tv vlaanderen + nat geo wild), en blijft het “laden” (cirkeltje) in XCIPTV app.

  5. (update) 9u10 Momenteel speelt BabyTV vlaanderen in de XCIPTV met geluidsproblemen & in Smarters Pro helemaal niet.

Weten jullie wat het probleem was met 1 en hoe snel kunnen 2, 3 & 4 in orde gebracht worden?

(update 5 & 6 zijn er net bij gekomen.)

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Groetjes,
Maarten

Goedemiddag

Betreft buffering: Tips bij buffering en niet werkende zenders

Bij aanhoudende problemen met kanalen, hebben we een gedeelde in het forum om storingen te melden: Storing: waar te melden?

Let erop dat er met IPTV diensten altijd wel eens een zender niet goed kan lopen of offline kan staan. Problemen worden meestal opgemerkt en gemeld door klanten.

Ik zal je punten aankaarten bij het team. Hoe snel er een oplossing is durf ik niet te zeggen.

EDIT: Zie nu ook je melding in het juiste topic. Top :+1: