BIPTV App start niet meer op

Zodra deze eigen app apk op de box inlog, valt deze 4 a 5 keer flikkerend weg en valt hij terug op het home scherm… de app lijkt ineens niet meer te werken eerst wel… niets verder veranderd… wat is hieraan te doen mvg Ica

Hallo, er mist een hoop informatie. Voortaan kun je dit beter in #support posten, dan kun je het hulpsjabloon gebruiken.

Heb je geprobeerd de app zonder ons logo te gebruiken? Die vind je onder XC IPTV in de Play store.

Probleem met de BIPTV app kon ik reproduceren. Kun je nogmaals de BIPTV app proberen nu?

Goedeavond, super bedankt, hij doet t weer✌️ goed weekend gewenst

1 like

Ik had even niet door dat het probleem in de BIPTV app zat. Excuses moi. Fijn weekend.

Geen probleem, ik zat nog op telegram dit is helemaal even wennen blij dat ie t weer doet zonder alles opnieuw in te toetsen bedankt goed weekend :blush:

1 like

hij doet t weer niet mvg Ica biptvapp

Zal ik naar laten kijken maar 3 topics hier over openen aub zeg… is dat nodig?

EDIT: App is weer in orde.

mijn excuses ik snap dit platform nog niet helemaal duidelijk excuses ik doe mijn best dankjewel

1 like

Hallo Chucky, de app blijft bij 4kb en 2kb best veel haperen, is het mogelijk dat er iets mis is? bvd wit cirkeltje telkens laden mvg Ica

Je kunt storingen melden in het daarvoor bedoelde topic… Centraal Storing-Topic [Platinum/Gold]

Dit topic waar je nu reageert gaat over het crashen van de BIPTV app.

oke sorry voor de spam, zou er gekeken kunnen worden of de biptv app gereset kan worden kan weer niet inloggen helaas mijn dank fijne avond met vriendelijke groet Ica

Is gemeld aan de dev. Ja maar tot die tijd kun je een andere app gebruiken, lijkt mij handig… weet niet hoelang het zal duren.