Catchup werkt niet naar behoren

Vraag/Probleem:
Hi allemaal,

Ik maak momenteel gebruik van het lightning pakket (M3U).
Qua apparaten gebruik ik dit pakket op mijn Chromecast met Google TV i.c.m TIVImate premium en voor IOS gebruik ik IPTV Smarters premium.
Bij beide applicaties wordt aangegeven dat er catchup beschikbaar is voor bijvoorbeeld alle NL zenders in LBR.
Echter wanneer ik op een catchup programma klik in TIVImate gebeurd er niks en wordt ik naar de live uitzending doorgeschakeld. En in de Smarters app krijg ik wel de catchup maar kan deze vervolgens niet doorspoelen (als er reclames of iets dergelijks nog in zit).

Denk zelf niet dat het aan het lightning pakket ligt, want ik kan dus wel via Smarters de catchup starten. Maar blijft raar dat beide applicaties problemen hebben met catchup.

Zijn er meer mensen met deze problemen?

Yep ik heb dit probleem ook bij istb emulator. Denk dus niet dat het aan de apps ligt.

Ik heb dit getest in GSE IPTV en op een Qsmarter en op beide apparaten werkt de catchup zoals verwacht. Ik vrees dat de werking dus wel degelijk verschilt per app.

Ik heb helaas na al die maanden nog steeds geen catchup via TIVI mate. Ik heb de volwaardige editie van TIVI mate gekocht dus daar ligt het niet aan. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met een oplossing.

Ik hoor regelmatig dat er problemen zijn op TiviMate met zowel EPG als Catch-up. Ik verwacht dat dit met een update van TiviMate wel gefixt zou moeten worden, misschien kun je een andere app vinden waar het wel werkt?

Wij testen ditsoort zaken op boxjes als Formuler en dergelijke boxjes en niet op andere apps, ik weet vrijwel zeker dat we vanuit onze kant hier niets aan kunnen toen. Ik test net bijv. Catchup in GSE IPTV en daar werkt het weer wel…