Catchup werkt sinds eind okt 2021 niet meer

Goedemiddag,

Ik gebruik de Lightning server met een Formuler GTV met TiViMate.
Catchup werkte tot medio eind oktober 2021 prima. Geweldige optie met ook terugkijken in een lopende uitzending.

Echter, sinds een paar dagen werkt dit niet meer. Alles settings nagekeken en ze staan goed.

Weet iemand wat er aan de hand is?

John

Ik heb hetzelfde issue met een GTV met MyTVOnline2 voor Catchup, opeens werkt het niet meer. Terugkijken in een lopende uitzending werkte voor mij nooit.

OK. Dat bevestigd in ieder geval dat Catchup voor beide apps niet (meer) werkt op de Lightning server.
Iemand van admin een idee hoe dat komt?

Ik ga dit uitzoeken en kom er op terug!

Er was een probleem met de catchup server, deze is hersteld en opnames worden nu weer gemaakt. Oudere opnames kun je dus niet opvragen omdat deze er niet meer zijn.

Er was een probleem met de catchup server, deze is hersteld en opnames worden nu weer gemaakt. Oudere opnames kun je dus niet opvragen omdat deze er niet meer zijn.

Hoera! De Catchup server werkt weer. Ter info: alleen op LBR dus.
Mooi, dank!

1 like

Hier ook. Ik kan alleen nog steeds lopende uitzendingen niet starten vanaf het begin. Is er een instelling die ik kan veranderen ergens?

Om Catchup te laten werken moet er dan een externe hdd op de box aangesloten worden of hoe werkt dit precies? Draai de service op een formuler z7+

En wat is het verschil tussen hbr en lbr? Ene groep staan namelijk meer zenders in als de andere.

Catchup werkt via internet, dus je hebt daar geen externe HDD voor nodig. Deze heb je nodig als je lokaal zelf opnames wilt maken en opslaan.

High Bandrate, and Low Bandrate, verschil in kwaliteit dus.

1 like

Hallo,

Ik krijg op alle Catchup uitzendingen een error 502. Dit is een server error, jullie server kan geen kontakt maken met de streaming server.

Heb dit op een willekeurige zender getest (SBS9 bijv) en kan dit niet reproduceren…

Ik krijg nog steeds een 502 bij catchup voor alle kanalen. Ik gebruik Tivimate op een Fire TV Cube. Bij andere aanbieders die ik aan het testen ben werkt het.

Ik heb geen idee hoe dit op jouw apparaat kan, ben je op de juiste manier (Xtream API) ingelogd? Vanaf ons werkt catchup gewoon namelijk.

Ik heb het opgelost. Bij de Xtream parameters instellen dat het HLS moet zijn, geen MPEG-TS, en dan werkt het.

1 like