Centraal topic: vragen & discussie

Spaans hmm… wellicht per abuis een verkeerde stream of alternatief zodat je in elk geval iets ziet. Lees hier in de comments dat het bij ViaPlay zelf ook geen pretje is…

Glory proberen we altijd live te hebben op moment dat het event begint. Ververs vlak voor het event even je zenderlijst, deze wordt in de Sport sectie duidelijk zichtbaar.

Top bedankt, wacht ik dat even af! Het ging overigens om de F1 pro zenders. Viaplay deed het prima. Nederlandse sport sectie?

Dat is 99% een (verkeerde) backup stream die dan online komt mocht een main stream uitvallen (kan zowel vanaf de leverancier of bij ons). Ik ga er vanuit dat het nu is opgelost. Mocht het vaker gebeuren, kun je dit in Stream Issues [Metal/Lightning] melden.

Inderdaad!

1 like

Top bedankt voor de snelle reactie.

Nu we toch bezig zijn…

Ik heb inmiddels al wat vrienden blij gemaakt met het introduceren van IPTV en jullie lightning pakket. Maar zal nog graag mijn ouders blij maken met een half jaar lightning, is het handigste om dan weer een nieuw account aan te maken? Of zijn er andere opties (wil het namelijk cadeau doen)

Lees van alles op het forum over multiroom, maar dat was dan weer met platinum en andere pakketten die niet meer bestaan…

Multiroom is simpelweg een account dat meerdere gelijktijdige connecties toestaat, deze zijn ook beschikbaar voor onze huidige pakketten en worden in het bestelportaal aangeduid met [2CX] in de naam van het pakket.

Betreft het pakket voor je ouders, die kun je gewoon onder je huidige klanten account bestellen of je maakt een apart klantaccount aan voor je ouders, maar als jij het voor ze gaat instellen qc beheren, kun je gewoon meerdere pakketten onder je bestaande klantaccount bestellen. Dat maakt het makkelijker met ticketsupport mochten er ooit problemen zijn en staan alle accounts gewoon overzichtelijk in één lijst.

2 likes

Vraagje betreffende die Multiroom. Ik zie 2CX en 3CX, zijn dat respectievelijk 2 en 3 gelijktijdige connecties?

Dat klopt inderdaad.

1 like

Beste,

Is het mogelijk om mijn account te upgraden naar 2CX (6 maanden lightning heb ik momenteel)

Jazeker. Open even een ticket en dan maken we dat in orde.

1 like

Top gelijk gedaan! #HMB-205277 @BlackIPTV

1 like

Ik weet even niet waar ik dit moet vragen dus doe het even hier. Vanmorgen betaald voor plex bij worldbilling.org maar krijg nu een mail van ePay Global met een vraag over die betaling, of ik daar inderdaad gekocht heb en of ik tevreden ben. Wat moet ik hiermee?

1 like

Onze betaalprovider controleert steekproefsgewijs of wij netjes leveren na betaling. Dit is waarschijnlijk omdat we onder een hoog risico groep vallen en zij relaties met banken goed willen houden. Iets met creditcards and chargeback ratio’s die niet te hoog mogen zijn. Je kunt hier gewoon op reageren.

Je stelt je vraag overigens op een prima plek!

2 likes

Dankjewel, dan ga ik dat doen

1 like

6 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Ondertiteling laden in Plex geeft een error

Zou de zender MTV NL in Nederland-LBR als terugkijkzender ingesteld kunnen worden aub?
En ik mis ook de zender van SLAMFM in de zenderlijst.

1 like

De site is niet simpel om problemen te melden bij ons Epg van Een,canvas,vtm,vtm3,play4play5play6 ontbreken , soms blijft alles hangen en play 7 lukt ook niet

Er is een template in Stream Issues [Metal/Lightning] die je kunt invullen en posten, best simpel.

Wordt het Glory evenement ergens uitgezonden?

1 like

Hoop het wel!

Jazeker.

Glory 81: Saddik vs. Adegbuyi in Netherlands Sports.