Centraal topic: vragen & discussie

Hoi biptv, ik weet niet of dit de juiste topic is om dit te vragen. Maar waar kan ik de webplayer voor Thunder terugvinden?

Ik hoor het graag!

Alle links staan hier, ik zal zien of Thunder vanavond or morgen online kan krijgen.

Heb hem al live staan :grinning:

Let wel dat UHD waarschijnlijk niet werkt, enkel de standaard groepen.

2 likes

Beste,

Ik loop tegen het volgende probleem aan.

Ik heb van jullie Thunder | 6 Months. Op de Apple TV met IPTVX werkt dit zonder problemen. Live tv - VOD en series.

Maar als ik met het zelfde app IPTVX op een iPhone of iPad wil kijken werkt niks meer ook geen VOD. Ik heb ook een ander app gebruikt op iPhone en iPad maar dan werk het steeds niet. Ga ik weer naar Apple TV alles werkt weer. Wat doe ik fout. Ongeveer 2 maanden gelden werkte alles nog wel.

Simpele vraag maar probeer je op 2 apparaten tegelijk te kijken? Zorg dat het eerste apparaat geen verbindingen meer heeft voor je probeert te verbinden met het andere apparaat (mocht je een 1CX account hebben).

Ik snap wat je bedoelt, nee die apple TV heb ik nu ruim 36 uur niet aangeraakt maar kan nog niet op Iphone kijken.

Heb jij een test linkje om te kijken als het daar dan wel mee lukt?

Volgende FAQ artikel is hier van toepassing:

Is het ook mogelijk om via emby iptv te kijken? Ik heb een emby server via mijn nas en wil graag ook tv in die app onderbrengen.

Als het goed is kun je (echter alleen op eigen server) een M3U account inladen (wellicht met Emby plugins) en dit zou moeten werken. Heb het echter niet geprobeerd dus geen ervaring met of het goed werkt of niet.