Ik heb al een paar dagen geen IPTV meer. Ik heb een Android box, en ik moest een nieuwe link invoeren bij de Portal. Nu vraagt hij steeds om het password en gaat hij automatisch naar het menu. Hij geeft aan dat er een fout is in het netwerk of de server. De link is correct ingevoerd. Het apparaat is al gereset, de router ook. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Hallo, ik had voor 1 maand betaald maar volgens mij is het maar 1 dag geactiveerd, als ik dit zie.
Ik kan in ieder geval niet inloggen op de portal. Heb al verschillende dingen geprobeerd. Tips zijn welkom
Hallo,
Ik ben al een tijdje actief als iptv reseller, nu wil ik graag smart stb gaan gebruiken als resell app.
Helaas werken de portals vanuit mijn huidige reseller panel niet op deze app, werken de pirtals via blackiotv wel op smart stb? Of moet ik een andere m3u portal kiezen voor deze app, zoals m3u with options?
Vriendelijke Groet,
We raden sowieso het gebruik van SmartSTB niet aan, maar volgens mijn weten zijn er wel een kleine groep klanten die hier nogsteeds gebruik van maken middels MAC activering.
Ik ben het lightning aan het testen, erg tevreden over de kwaliteit, bedankt daarvoor.
Wel een vraag over het sportaanbod, ik zie onder de Nederlandse groep enkel de standaard zenders, maar bijv. geen F1 TV, ziggo sport en/of andere kanalen.
Klopt het dat deze niet in het pakket zitten? En is er een manier om bijv. formule 1 te kijken, zo ja via welk kanaal zal dit worden uitgezonden?