Centraal topic: vragen & discussie

Hallo,

Ik heb al een paar dagen geen IPTV meer. Ik heb een Android box, en ik moest een nieuwe link invoeren bij de Portal. Nu vraagt hij steeds om het password en gaat hij automatisch naar het menu. Hij geeft aan dat er een fout is in het netwerk of de server. De link is correct ingevoerd. Het apparaat is al gereset, de router ook. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Van welke dienst maak je gebruik?

Is deze online als je Live Monitor (BlackIPTV.co) bekijkt?

Hallo,

Ik gebruik de iptv smarters pro app alleen krijg ik hem niet werkend
De URL is iedere keer verkeerd geeft hij aan

Is dit wel werkend te krijgen

Mvg

Zou moeten werken in die app mits je gegevens juist zijn.

Hoe test ik of mijn M3U link werkt?

Weet iemand een manier / oplossing

Dat je op de formuler z10 pro kan kijken en opnemen op een ander kanaal

Heb je hiervoor een 2cx of 3cx nodig ?

Ja, hiervoor is inderdaad een account met meerdere connecties nodig.

MTO2 zit standaard (en is exclusief beschikbaar) op Formuler Z8 en recentere modellen, bijv de Alpha of Z10.

1 like

Ik heb nu een trial Lightning.
Ik zie geen Nederlandse sport kanalen.(voetbal)
Zitten deze niet in het pakket?

Niet in de trials inderdaad, evenals VOD.

Kunnen de PDCTV (darts kanalen ) UK
terug toegevoegd worden ?

Dank u

1 like

Hoi @Supervosko, zie: Centraal Request-Topic [Metal/Lighting]. Graag hier je verzoek plaatsen en voorzien van zoveel mogelijk informatie.

1 like

Hallo, ik had voor 1 maand betaald maar volgens mij is het maar 1 dag geactiveerd, als ik dit zie.
Ik kan in ieder geval niet inloggen op de portal. Heb al verschillende dingen geprobeerd. Tips zijn welkom

De exp. date in worldbilling kun **altijd ** negeren.

Heb je het goede MAC adres doorgegeven? Je kunt een ticket openen om deze te laten aanpassen.
Welk MAC adres geef ik door bij een bestelling?

Ja mac adres lijkt me in orde aangezien de 24u proef ook goed ging en ik niks heb veranderd

Hij laadt een klein stukje, 20% ofzo, en dan gooit 'ie m eruit

Edit- hij doet het inmiddels. Ik heb gewoon gewacht. Thx voor als je iets gedaan hebt

Hallo,
Ik ben al een tijdje actief als iptv reseller, nu wil ik graag smart stb gaan gebruiken als resell app.
Helaas werken de portals vanuit mijn huidige reseller panel niet op deze app, werken de pirtals via blackiotv wel op smart stb? Of moet ik een andere m3u portal kiezen voor deze app, zoals m3u with options?
Vriendelijke Groet,

Goedkooptv kijken NL

1 like

We raden sowieso het gebruik van SmartSTB niet aan, maar volgens mijn weten zijn er wel een kleine groep klanten die hier nogsteeds gebruik van maken middels MAC activering.

Sportzenders en VOD zitten niet in de trials. Je kunt een maand proberen voor deze.

Beste,

Ik ben het lightning aan het testen, erg tevreden over de kwaliteit, bedankt daarvoor.

Wel een vraag over het sportaanbod, ik zie onder de Nederlandse groep enkel de standaard zenders, maar bijv. geen F1 TV, ziggo sport en/of andere kanalen.

Klopt het dat deze niet in het pakket zitten? En is er een manier om bijv. formule 1 te kijken, zo ja via welk kanaal zal dit worden uitgezonden?

Alvast bedankt.

Gr, Peter

Middag, deze vraag is 1 bericht boven jou ook gesteld en beantwoord.

1 like

Beste,

Vandaag lightning m3u uitgebreid getest. Werkt prima, voornamelijk voor F1 aangeschaft. Viel me op dat na de pauze alles ineens in het Spaans was…

Verder prima.

Vraag me af of jullie ook Glory 80 uit gaan zenden morgen? Kan iemand me daar meer over vertellen