Algemene Feedback

Exact, dit dus. Bedankt voor je toevoeging.

Voor de nieuwere klanten die berichtgeving op het oude forum niet hebben gevolgd, en meer inzicht willen in de werking van IPTV. Onderstaand bericht met oudere updates is nogsteeds relevant en bevat nuttige informatie over de complexiteit voor lezers die denken dat IPTV allemaal uit de lucht komt vallen.

We zijn inmiddels meer dan 6 uur verder, geen enkele informatie over wat nu het probleem is en hoe jullie dat aan het oplossen zijn. Mij een artikel sturen over de gebeurtenissen in september is wel erg goedkoop en bovendien onzinnig als je zelf zegt alles up en running te hebben op een paar kleine bugs na.

Beter lezen:

Lees nogmaals even goed het bericht hierboven dan:

Hebben wij dit vandaag gezegd? Waar lees je dit?

Ik wacht het ook gewoon af…

Weet je nu wat er speelt ? Je voelt je in het nauw gedreven en dat is helemaal mijn insteek niet in dit verhaal ,insteek is om te porren naar beter resultaat en geloof me ik heb hier gewoon veel betere tijden meegemaakt dat het gewoon goed werkte en ja de uitleg is goed maar de oplossing kan beter en ja ik ben dan niet zo slim anders zou ik niet betalen ook al zeg je het is een goedkope dienst kom op zeg ga me nu vertellen en anderen dat 100 euro peanuts is per jaar mooi niet dus en daar hoef ik dan ook geen topic van te maken heeft geen zin oplossen dus is de optie succes.
Groet Gert

Hoe je het wendt of keert, het blijft IPTV. Wij blijven afhankelijk van allerlei verschillende factoren en dus gaat het oplossen helaas niet altijd even makkelijk. Wat we wel kunnen doen is jullie op de hoogte houden en helpen waarbij mogelijk, zoals wij op het forum en/of via de mail doen.

Onderstaande link kan je onze status in de gaten houden.

3 Likes

Hoe gaan jullie de mensen eigenlijk compenseren? Ik heb dit woord een aantal keer horen vallen op discord, maar hoe jullie dit gaan doen is mij onbekend.

Terechte vraag. We gaan pas compenseren als alles stabiel draait - anders heeft compenseren geen nut. Dit kunnen we gaan doen op meerdere manieren, bijvoorbeeld:

1. In bulk lijnen verlengen
  2. Een algemene kortingscode
  3. Het puntensysteem op onze website gebruiken door punten toe te kennen die in te wisselen zijn tijdens de eerstvolgende bestelling.

Wanneer we in de fase zijn waar we kunnen gaan compenseren zal worden gekeken wat de beste manier van aanpak is hiervoor. Al met al, verwachten we in het compensatieproces geen problemen. :grinning:

2 Likes

Hier draait alles weer goed hoor.

Eerlijk is eerlijk maar zorg nu gewoon juist voor de mensen die het echt nodig hebben om kleinere groepen werkend te krijgen dat verlangt men, zoals eerder vermeld het draait bij mij nog steeds dus van mijn kant geen klacht op dit moment en zoals ik vanmiddag al aan gaf ,ik heb wereld maar ben nu al tevreden wat er is film draait ook jammer kinderen nog niet maar zal wel goed komen .
Succes er mee .
Groet Gert

Beste mensen. Ondanks dat jullie heel hard werken om alles draaiende te houden heb ik niet heel veel vertrouwen in de server. Ben sinds 2 weken een nieuw lid en heb niks dan problemen. Op aanraden van een collega heb ik een 2e abonnement genomen voor een fractie van wat het hier kost. Loopt al meer dan een week als een zonnetje. Nooit problemen gehad en ook nog eens VOD. Ik heb uiteindelijk voor jullie gekozen voor de Nederlandse ondersteuning welke echt prima is. Helaas werkt de server niet naar behoren en zal ik in de toekomst mijn abonnement ook niet verlengen hier. Al met al klote voor iedereen. De klant maar ook de mensen die hier hard aan werken. Succes voor de toekomst.

Met vriendelijke groet,
Dani

Zonde dat u weg gaat dani020, maar moet nu de mensen weten dat u naar een andere provider gaat, is toch niet belangrijk, is de keuze voor iedereen, hopelijk dat u geen problemen krijgt bij de concurent, je bent altijd weer welkom.

Hallo iedereen,

Hetzelfde hier, ik ben nu 2 weken abonnee, en ook ik ga niet door met mijn abonnement, het loopt gewoon niet lekker. Ondanks het feit dat ik wel door heb dat jullie er alles aan doen om het soepel te laten lopen.

Sorry, succes verder, Jan

Ergens houdt het dan ook op…

Beste onzichtbaremann. Ik wil alleen aangeven dat ik een 2e account heb lopen naast deze. Die het niet of nauwelijks heeft gedaan. Ik bedoel het verder vriendelijk en snap echt wel dat jullie afhankelijk zijn van een server. Mede door mijn bericht heb ik het flauwe vermoeden dat mijn account hier is opgeschort.

1 Like

Dank u voor de replay dani020, het opschorten ga ik niet over, ik verwacht een grote verrassing, heb zelf ook al vele malen dit meegemaakt, maar zit hoofdzakelijk in de satelliet TV al jaren, IPTV is er beetje bij gekomen wegens de kanalen gecodeerd niet meer te ontvangen zijn dus alternatief. Heel veel succes mensen wat jullie gaan doen, maar heb een groot hart en grote adem, en ja veel alternatieven prijs en service of helemaal niks. aan jullie de keuze.

1 Like

We begrijpen dat klanten gefrustreerd zijn maar helaas kunnen we niet toveren en zijn we echt bezig met een oplossing, waaronder een backup panel en een nieuw panel. Het is alleen alleen niet zo simpel als vele denken. De systeemfouten worden ons niet op een gouden bordje geserveerd, ook wij hebben tijd nodig om uit te zoeken waar de oorzaak ligt en wat dit veroorzaakt. IT’ers zullen wel begrijpen dat het fixen van bugs simpelweg tijdrovend is voor elke partij die hierbij betrokken is.

Om een referentie te creëeren voor leken, denk eens terug in jouw werkveld, de systemen die op het werk deze dag in gebruik zijn, zijn ook niet in 1 dag geworden zoals ze nu zijn en grote kans dat die nu nog niet 99% werken ondanks dat je dit al meerdere keren aan je baas hebt doorgegeven.

We zijn bezig met een nieuw panel, onze DNS is al aangepast naar het nieuwe panel en we proberen NL + BE vandaag nog in orde te krijgen. We zullen later een update topic aanmaken.

Wat ik wel even wil duidelijk maken, is dat dit geen klaagforum is. Lees even de regels door voor je een bericht plaatst.

Het connectiestatus topic heeft als doel je laatste status door te geven - niet meer en niet minder. Het sjabloon is verplicht. En aub: als je de moeite neemt om negatief bericht te melden, meld dan ook even wanneer je wel beeld hebt of kunt verbinden.

Zeker niet. Er is niets mis met jouw bericht, netjes en een duidelijk standpunt, daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

5 Likes

Wens het BIPTV team veel sterkte met het oplossen van alle issues. Helaas zijn IT problemen niet altijd makkelijk te verhelpen. Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. En mijn hoed af voor jullie enorme doorzettingsvermogen.

2 Likes

Ik ben op dit moment niet erg tevreden. Erg veel storing. Het vreemde als ik verander van zender dat ik dan opeens alles kwijt ben. Ik kijk voornamelijk nl sport en gewoon nl.

We hebben geduld en begrip … Suc6 met het oplossen

1 Like