Vragen aan het team

Sorry vind mijn weg niet echt op dit forum.
Waar kan ik precies vragen stellen?
Of kan je maar enkel ticket aanmaken ?
Mijn vraag: wanneer werkt VOD terug? Gebruik Formuler Z7

Volgens mij staat alles, ook wanneer je een ticket of topic op het forum opent uitgelegd inclusief links. Mocht het niet duidelijk zijn horen we dat graag.

Op dit vraag heb ik geen antwoord omdat dat buiten ons ligt maar het topic over de problemen die er zijn vind je hier: Problemen met volgorde, EPG & VOD. Daar zullen we ook updaten als we meer weten.

2 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Wel of geen VPN in Nederland?

Ik weet niet of ik op de goede plek zit met mijn vraag maar ik heb het idee dat de kanalen niet overeen komen met wat als zender op de epg staat in Nl 2k, vannacht had ik op ID ineens crime & investigation, nu heb ik op RTL crime MTV. Op de 256 staan ze voor zover ik kan zien wel goed.

@MJH hmm, EPG staat uit bij ons al sinds eergisteren dus denk dat je de oude data nog niet - gok ik.

Zou kunnen , ik zie ook geen info over programma’s hoor, alleen naam van het kanaal, moet ik iets doen om te updaten?

Ah, ik snap hem. Je bedoelt een verkeerde stream achter een zender. Gebeurt wel eens, vaak onbewust of een source een aanpassing heeft gedaan. H265 is idd goed maar 2K niet. Thanks.

Hoi,

Ik zit met de volgende vraag en ik hoop op de juiste pagina te zijn.
Voor de duidelijkheid, ik heb geen black iptv account wel maak ik gebruik van iptv.
Ik merkte laatst op dat het VOD gedeelte bij mij leeg bleef. Van mijn huidige aanbieder kreeg ik geen antwoord of VOD nog terug komt en hoe het een en ander zit.
Tijdens mijn zoektocht naar een antwoord kwam ik hier terecht. Ik las dat sinds februari live tv en VOD apart aangeboden worden, dezelde periode dat bij mij het VOD gedeelte op zwart ging. MIjn vraag is dan ook of dat opsplitsen bij meerder providers zo is ? Kunnen en mogen jullie antwoord geven ?

Met vriendelijke groeten.

Hallo team

Ik had een vraag betreft mijn account. Ik heb op 31 aug een half jaar abonnement genomen. En okt jl heb ik meegedaan aan een actie waarbij ik 3 mnd extra had gewonnen. Nu kreeg ik een mail dat ik moet verlengen. Heb gekeken en dat lukt me zoiets niet. Ook niet op wb waar ik een account heb aangemaakt. Hoe zit t met die winactie en hoe moet ik verlengen. Ik hoop dat jullie doorgaan met t goede werk. Hoe kan ik bij m’n klantgegevens?

Mijn account naam is plojan

@Plojan die mail is geautomatiseerd en houdt geen rekening met eventuele winacties. Je account is geldig tot 4 juni.

@Tein in theorie zouden alle resellers ook toegang moeten hebben tot het VOD panel. Praktijk is natuurlijk anders… De communicatielijnen van de top tot aan alle resellers toe niet de beste (en wij hebben ook lastig zicht op wie de resellers zijn, er kunnen namelijk ook resellers onder resellers zijn).

Onze resellers kunnen in elk geval een VOD panel aanvragen bij ons om hun klanten van VOD te voorzien.

Ik stuur je later even een PB om te kunnen kijken wat ik voor je kan betekenen.

Thanx !

3 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Geluid/Volume op Formuler Z8

Een klein vraagje,
Hebben jullie ook contact met BuzzTv?
Want sinds december geen updates meer met mijn BuzzTv XR4000.

Middag,

Wij hebben geen contact met BuzzTV.
De importeur heeft wel de contacten maar ook geen informatie betreft zowel updates als de XRS4000. Wat me wel opvalt is dat sinds enige tijd de XRS wel al te koop is in Amazon US.

He jammer.
In iedergeval bedankt voor de informatie!

Hi team, ik zie nu ineens bij Live TV toch weer een groep “MOVIES” opduiken, met maar liefst 1.313 films. Moeten die niet naar de vodlovers?
Groetjes, Bart.

Heel vet! @BlackIPTV
Bij mij speelt een video af met mijn Formuler boxen. Wat eerst niet werkte.
Top top top

Al 2 dagen zwart beeld???
Normaal kan ik 50 a 60 minuten per dag kijken en dan ben ik al blij !nu al 2 dagen helemaal niets

Je MAC adres staat online zie ik? Als dit gaat om zenders is het inmiddels wel bekend waar en hoe je die kunt melden. @Frances831

Om even terug te komen op het BuzzTV verhaal. Zojuist even de vragen m.b.t. Updates en de XRS4000 weggezet bij de importeur die weer contact op gaat nemen met BuzzTV. Wordt vervolgd.

1 like