Vragen aan het team

Spaanse zenders kanaal Nova na mijn bericht over de haperingen van nog steeds verbetering nog steeds uitval en haperingen op dit kanaal van Nova op 08/12/2019
Melding gemaakt op 06/12/2019 geen bericht niets

Beste kunnen jullie mij zeggen tegen wanneer het voorzien is om de catch-up functie opnieuw te laten werken? Heb speciaal dit abo genomen om hiervan gebruik te kunnen maken, en dit lukt ondertussen al lange tijd niet meer.
M.v.g

Hi, de catch-up functionaliteit in het panel werkt nog niet. Wanneer deze feature wordt uitgebracht weten wij ook nog niet.

Ik zie dat het topic broken channels weg is.

Land: Usa werkt veel niet.
Connectie: wel.
Laatst getest: 5 minuten geleden

Er staat een topic vast als banner, je hebt een privébericht gehad met de kop actie vereist & hier nogmaals:

ACTIE VEREIST: Request, report en connectiestatus verplaatst naar #customer-area

2 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: EPG niet juist weergegeven

Een vpn maakt je provider niet beter. Een vpn zorgt voor een virtuele verbinding. Persoonlijk denk ik dat vpn een must is vandaag de dag .

2 likes

Ik zou zo graag willen verlengen maar sinds dat ze offline zijn gehaald heb ik geen 1 dag meer kunnen kijken!!!
Soms doet ie het en dan gaat ie bufferen en dan opnieuw opstarten en doet geen een kanaal het meer mijn plezier is helemaal weg en ik kijk alleen de usa kanalen…
Alleen maar zwart beeld met “NO INFORMATION”:disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Volgens mij is onze USA op het moment zo slecht nog niet. We hebben momenteel grof 1500+ USA kanalen verdeeld over meerdere groepen, je moet echt specifieke kanalen melden in het juiste topic als deze op zwart staat…

Marcus als het allemaal goed werkt ga ik toch niet klagen!!!
Zou hartstikke blij zijn als het werkt en in het begin werkte het ook heel goed en heb ik hele goede reviews achtergelaten op jullie site ! Weet je nog?
Nu is het gewoon klote “no information” bufferen als de ziekte kan niet eens normaal een aflevering kijken zonder dat klote gebuffer! Dan is het kanaal er wel en dan weer niet elke keer wel wat en je vraagt om welke kanalen!!! Nou alle kanalen zijn zo! Heb zo een Z8 formuler kastje en toch bufferen!!! En dat is nu al maanden zo! Ik wou dat ik gewoon lekker kon kijken en weer een positive comment kon achter laten maar helaas tis niet zo !!! Weet niet wat er aan de hand is misschien is er iets niet goed hier met me kastje of iets anders, of ik heb gewoon de pech! Ik zal wel iets niet goed doen als ik de enige ben die dat probleem heeft!!!

1 like

Ik snap je Frances. Maar nu lees ik een hoop geklaag en nog steeds geen concreet antwoord op de vraag om welke kanalen dit om gaat. Klagen helpt niet, melden wel.

Ook had ik je de mogelijkheid gegeven om USA providers te testen…

Ik heb wel duidelijk antwoord gegeven op je vraag welke kanalen!!! Lees maar terug ! Het gaat om alle usa kanalen !!! Alleen maar bufferen of no information! En die andere provider die je me had gegeven had ik gedaan snachts en werd wakker en was eraf gegooid!

1 like

Ik zie niet 1 specifiek kanaal. Zelf vanochtend UFC zonder een enkel probleem gekeken. Als je ons geen concrete informatie geeft kan ik niks doen. We hebben 1500+ USA kanalen, wat verwacht je zelf als jij zegt alle USA kanalen bufferen? Ik kan werkelijk NIKS met niet specifieke meldingen. Lees ook onderstaande eens door…

Dus, duidelijke meldingen hier: Report - Broken Channels

Daarop zei ik dat je opnieuw een trial mocht bestellen. De trials van die provider stoppen allemaal automatisch middernacht…

Hallo allemaal
Ik heb een Amiko,
En sinds vanmorgen werkt mijn portaal niet meer,
Inloggen mislukt?
Mvg Monique

Goedemorgen ik krijg geen verbinding met het portal op mijn kastje qsarius q1 via premium tv en dream tv klopt dat m.vr.groet Klaas Hendriks

Hoi Monique,
Ik vermoed een storing. Bij mij op mijn formuler z8 hetzelfde probleem.
Zal vanzelf wel weer goed komen, zoals altijd.:sunglasses::+1:

1 like

@monique076 @willy54 Avond. Voortaan in: Report - Meld je connectiestatus!

Beste ik heb 3 abonnementen lopen van een jaar.
Waar na de eerste week alles ellende begon buiten jullie schuld natuurlijk, maar ik heb het toen afgesloten met een Mac adres.
Waar ook een M3u link aan gekoppelde is gaan jullie nu zeggen dat dat niet meer kan. Sorry ik hoop op een antwoord

Dit doen we inderdaad niet meer. Zie deze link met eventuele alternatieven. Kan ik een M3U link krijgen bij een MAC-lijn?