Storingen op alle kanalen

Vraag/Probleem:
Groep naam: Alle
Kanaal naam: Alle
Probleem: Om de 10 seconden bevriest het beeld. De trial van 24 uur had dit helaas niet, anders had ik nooit een abonnement voor 3CX voor zes maanden besteld. En hier wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, zonder een antwoord op een simpele vraag als: “ Zijn deze problemen bekend bij jullie?” te krijgen.
Opmerking: Heb hiervoor een andere provider gehad, zonder problemen. Dus dit heeft niets met de apparatuur, internetverbinding, buffertijd etc. te maken.

Zelf geprobeerd:
Ik ben sinds gisteren weer op zoek naar een betere provider. Die stabiel is en problemen wel serieus behandeld. Jammer van de centen.

Verplichte overige informatie
Gerelateerde dienst: Thunder
Type account: M3U
Apparaat: Formuler GTV
Applicatie: MOL2
Type verbinding: Bedraad, 1Gbit
Speedtest.net result: n.v.t.
Ervaring IPTV: enkele jaren
Relevante topic(s): zet link hier

Zie aub dit bericht, bedankt voor je medewerking!

Storing: waar te melden?

Met alle respect, maar alle storingen worden doorgestuurd naar het forum. Vragen als “zijn er problemen bekend” zijn daarom overbodig want je kunt gewoon zelf inzien wat er is gemeld… Dit doen wij al jaren zo, en het werkt prima. Als er problemen zijn zul je zien dat vele klanten hier zullen melden, en merk je vanzelf of jij de enige bent of niet.

Los van je manier van melden, weet ik ten eerste niet op welke dienst je zit, en geef je aan:

Groep naam : Alle
Kanaal naam : Alle

“Alle” “Alle” - waar moet ik beginnen met testen? Ik heb RTL7 getest zonder problemen, wat jouw melding met “Alle” ongeldig maakt in dit geval. Wat moet ik doorgeven aan de provider? Kortom, ik kan hier niks mee, dus meld gewoon storen op de manier hoe iedereen dit doet.

Ik heb hier nu NL | RTL7 uit NL UHD | Standaard op Thunder aan staan zonder problemen. Op basis van deze info kun jij nu 1op1 vergelijken of je hetzelfde ervaart.

Hoop dat het zo duidelijk is en je nu begrijpt waarom er gewoon CONCREET en HELDER moet worden gemeld.

Allereerst dank voor de reactie. Wordt gewaardeerd. :+1:

Eergisteren was er de hele avond storing en dat heb ik toen direct gemeld via een support ticket. Op de livestatus pagina was toen namelijk niets te zien, vandaar ook mijn vraag of dit probleem bekend was bij jullie. :slightly_smiling_face:

De volgende dag was er overdag ook storing op letterlijk alle NL kanalen. Het is nu twee dagen verder en het lijkt stabieler.

Wat me opviel is dat eergisteren streams van NPO op NL UHN met 50 fps werden geserveerd en sinds vandaag/gisteren zijn dat streams van 25 fps geworden. Mogelijk dat dit helpt voor een stabiele stream vanaf nu?

Ik moet namelijk zeggen dat het vanaf vandaag wel stabiel lijkt.

1 like

Voor de duidelijkheid, deze pagina laat zien of je kan inloggen of niet. De mainserver wordt hier gemonitord, niet de streams zelf. Dit doen de providers zelf en ook zonder onze meldingen, zijn ze vaak al op de hoogte van eventuele problemen, helemaal op de mainstream zenders.

Het zou kunnen dat de RAW streams problemen gaven en dat deze (tijdelijk) zijn vervangen door een stabieler alternatief.

Nu helaas toch weer problemen op o.a. ESPN 2. Dit gaat het niet worden voor mij.

Sorry maar ik heb duidelijk gemaakt hoe je een storing kunt melden en waarom we dit in een specifiek format willen hebben. Ik ga dit topic dan ook sluiten…