Af en toe een storing, ligt dat aan mij?

Nederlandse televisie werkt over het algemeen prima, geen klachten! :slight_smile: Maar zodra ik naar andere landen kijk, zoals Amerika, dan krijg ik vaak een van deze errors:

Zwart beeld
Continue buffering
Sorry this video cannot be played, please try again (IPTV Smarters Pro, Windows 10)
Some problem happend while playing (iPlayTV, Apple TV 4k)

Twee vragen:

  • Ligt dit aan mij, of zijn de servers soms offline?
  • Kan het zijn dat ik maar op 1 apparaat mag inloggen? Overdag kijk ik in de woonkamer, 's avonds in de slaapkamer. Er staat altijd maar 1 stream aan.

Abonnement:
Platinum

Dit mag geen probleem zijn.

Storing: waar te melden? - in die topics zie je ook wat er gemeld is en/of bekend is.

Oehh, moet ik voor elk kanaal een storing melden? Dan ben ik even bezig. Kunnen jullie dit niet monitoren met een uptimechecker zoals UptimeRobot of Hetrixtools?

Je meldt storingen voor kanalen die jij belangrijk vindt. Je hoeft niet onze zenderlijst te copy/pasten, die zien we zelf ook. Storingen melden is geen spoed dienst maar je attendeert ons op een issue.

Daarom meld je duidelijk en concreet, helemaal bij buffer issues want die hebben geen up of down vinkje. Alle buffermeldingen die roepen “alle zenders” worden verwijderd. De splitsing van onze storingstopics is niet zonder reden.

1 like

en als alle zenders nou bufferen? algehele storing opgeven dan?

Kun je aangeven in de opmerking bij je melding… je kunt overigens maar 1 zender tegelijk kijken dus meld gewoon welke zender belangrijk voor je is op dat moment.