MAC werkt voor TV, maar niet voor VOD

Vraag/Probleem: MAC werkt voor live tv maar voor vod nog niet…

Zelf geprobeerd: alle post hier doorgelezen. Maar dit gaf mij nog niet het antwoord. (…of ik zie het niet staan… waarvoor mijn excuses dan)

Verplichte overige informatie
Type account: platinum
MAC adres
Apparaat: BuzzTv XR4000
Applicatie:
Type verbinding:
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV:
Relevante topic(s): zet link hier

Platinum heeft geen VOD, Gold wel. Denk dat daar je antwoord zit.

Eventueel een ticket openen om om te laten zetten of een VOD only overwegen (of Plex).

@BlackIPTV Aha! Maar afgelopen jaar ook 12 maanden platinum met vod erbij, vandaar mijn vraag…
Maar dat zit er nu dus niet bij?
Maar zit bij gold ook de zenders die ik ook op platinum zit?

Er zit geen VOD op Platinum is je kunt het onmogelijk hebben gehad.

Wellicht had je een apart VOD pakket gratis gekregen omdat er toen een hoop veranderingen plaats vonden. Dit doen wij nu niet meer, de daar de standaardpprijzen ook al enorm zijn verlaagd.

De zenders zijn niet helemaal hetzelfde. Het Gold pakket is beperkter in landen aanbod. Verschillen tussen Gold & Platinum.

…dan heb ik het toch gehad! Maar bij platinum afgelopen jaar was er een code en daarmee kreeg je vod! Ik heb dus echt vod gehad zonder bij betaling!
Maar goed hoor… had liever Platinum gehad met VOD, dan had ik liever wat meer betaald!

Je kunt nogsteeds VOD-only erbij bestellen via de website hoor.

We hebben sowieso geen kortingscodes meer voor combi’s op dit moment, dus het is niet te laat. Platinum + VOD kan sowieso niet in 1. Het is of die combi, of Gold.

Zit erbij gold ook sport uit Nederland en Engeland bij,En bij USA alles net als platinum?

Niet exact, maar het grootste gedeelte wel. Specifiek zul je even moeten testen, dacht met de code FREETRIAL9 krijg je een gratis trial.

1 like

Ga ik even doen.
Kan ik hier ook met hetzelfde MAC adres als platinum, aangezien ik nu een account met mac bij platinum?

Ja hoor, dat kan prima!

1 like

Goededag,

Ik wil naast mijn Platinum een VOD abonnement nemen, maar als ik dat doe krijg ik “Mac adress taken”
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen dus mijn Mac op platinum en vod?
@Chucky @BlackIPTV

Hiervoor dien je een ticket openen om het MAC adres te laten verwijderen. Zie ook FAQ item: