Mac en m3u tegelijk

,

Goedenavond, misschien heb ik erover heen gelezen maar is het mogelijk om op 2 verschillende apparaten tv te kijken? 1 via mac en 1 via m3u. Het betreft 1 abonnement

1 like

Kan d8 ik maar niet tegelijkertijd bij Platinum abonnement

2 likes

Inderdaad kan op meerdere maar niet gelijktijdig dus anders 2de bij nemen ik zou dan wel gold en platinum nemen nou ja zou zo heb ik het is dan ook wel makkelijk bij storingen :cowboy_hat_face:

1 like

Tnx! Abonnementen van dezelfde dienst kunnen inderdaad niet tegelijk heb ik gemerkt. Heb twee abonnementen. Handig als backup ook.

2 likes

We kunnen 6/12 mnd Platinum accounts wel handmatig upgraden naar meerdere connecties.

Je kunt hiervoor een ticket openen in het klantportaal.

De prijzen zijn gelijk aan die van Gold multiroom.

Welk abonnement moet je nu nemen om multiroom te kijken? Want ik geraak er niet wijs uit wat bijvoorbeeld 2CX en 3CX is. Ik kom ook nergens de zogenaamde multiroom abonnement tegen op jullie website.

2cx en 3cx zijn multiroom, 2cx voor 2 connecties en 3cx voor 3 connecties :slight_smile:

Bedankt voor de snelle reactie!
Kan mijn huidige 6 maanden m3u van 45 euro nog omgezet worden naar een 2CX voor 6 maanden?

Ik heb een bijkomende vraag:
Indien de omzetting van het abonnement niet gaat, heeft het dan zin om voor de looptijd van het huidige abonnement een extra lijn (abo) te nemen zodat opnemen en tv kijken tegelijk wel werkt?
Ik gebruik tivimate op de shield pro en vraag mij dus af of tivimate de 2 lijnen gaat benutten en of tivimate dat automatisch doet. De 1 voor tv kijken en de andere voor opnemen.

Kan u mij hierover informeren?
Alvast bedankt!

Jazeker, graag even het verzoek in een ticket zetten!

Hiervoor is echt een account met meerdere connecties vereist.