MAC met M3U link koppelen

Goedemorgen,
Ik zou graag willen weten wanneer en hoe ik weer met een URL kan kijken op mijn tablet en of telefoon. Ik heb 2 jaarabonnementen en heb begrepen dat bij jaarabonnementen zowel een portal alsook een URL wordt gegeven.
Wat moet ik hiervoor doen? Of informeren jullie mij op het moment dat dit weer mogelijk is? Indien dat het geval is, hoor ik graag op welke termijn dit is te verwachten.

Alles hierover vind je in onderstaand topic.

Kan ik een M3U link krijgen bij een MAC-lijn?

Advies voor nieuwe klanten is om geen MAC activering maar M3U lijn te bestellen, de meeste boxjes kunnen hier ook mee omgaan.

Bestaande MAC klanten wil ik met uitzondering wel overzetten op een M3U account. Mits dit een jaar abo betreft.

Ik heb destijds 2 jaarabonnementen afgesloten zodat we met de portal en met een URL konden kijken. Dat dit nu niet meer mogelijk is vind ik ronduit waardeloos. Ik zal mijn abonnementen daarom ook niet meer verlengen.

Bepaalde zaken in het IPTV wereldje zijn nou eenmaal veranderd sinds het voorval in September. Wat de software niet toelaat op moment is niet mogelijk, of je daar nou blij mee bent of niet.

Zoals er in het bericht staat, bieden we puur uit service een alternatief (of we dit blijven doen weet ik niet…). Of je daarvan gebruik wilt maken is aan jezelf.

Andere providers bieden geen alternatief, zou voor ons ook de makkelijkste oplossing zijn :wink:

1 like

Wat moet je eigenlijk met meerdere providers tegelijk ?