Hoe kan ik een MAC abonnement bestellen?

:warning: Deze FAQ wordt binnenkort geupdate. Voortaan bestel je een M3U account en voegen wij jouw MAC hier aan toe.

Hoe bestel je een MAC lijn in het nieuwe portal? Een MAC lijn via het billingportal bestellen gaat erg snel en je lijn wordt direct aangemaakt, dus je hoeft niet te wachten tot wij deze handmatig activeren.

Korting op je abonnement bij aankoop van een IPTV ontvanger? Klik hier.

:new: Eerste keer op het portaal? Maak een nieuw account tijdens je eerste bestelling.

:warning: Van MAC trial naar betaald abonnement? Om een MAC Trial om te zetten in een betaald account dient het MAC adres vrij te zijn. Je kunt een cancellation van je trial aanvragen in de cliënt area of wacht tot 06:00, dan wordt de trial automatisch verwijderd.

Enkele belangrijke aandachtspunten:

  • Accounts zijn prepaid. Na verloop worden deze automatisch verwijderd.

image
Smart IPTV gebruiker? Je hebt een M3U account nodig! Bestel geen MAC Service! Begeef je naar de M3U bestelhandleiding.

:warning: Wil je via de box (portal) & M3U (bijvoorbeeld onderweg) kijken? (Wat is het verschil?) - Bestel dan een M3U account. Meer informatie.

Tutorial: bestellen van een MAC account

  1. Ga naar de bestelpagina en kies voor MAC Trial of het betaalde pakket.
  2. Selecteer je gewenste billing cycle. Bij betaalde accounts kun je tijdens het bestellen aangeven of je per 1, 3, 6 of 12 maanden wilt betalen. Alles is prepaid, je dient altijd zelf naar het billingportal te gaan en de betaling uit te voeren. Je zit dus nergens aan vast.
  3. Geef je juiste MAC door: Welk MAC adres geef ik door bij een bestelling?
  4. Ga verder, op de volgende pagina kun je eventueel een Promo Code (kortingscode) ingeven. Druk na het invoeren van een Promo Code op “Validate Code”.
  5. Ga verder en vul de gevraagde gegevens in. Controleer je emailadres goed, anders ontvang je je accountgegevens niet.
  6. Selecteer je gewenste betaalmethode en rond de bestelling af. Lees eerst: Betalen in het klantportaal
  7. Na succesvolle betaling wordt je MAC lijn automatisch geactiveerd. Deze zie je terug onder My Services en je ontvangt hier ook een email van.

Help, ik ontvang geen emails!

Ik heb nu enkel een m3u-link en overweeg een ontvanger(amiko A6n) aan te schaffen. Moet ik dan een nieuw abo afsluiten voor een MAC-adres, of kan ik het toevoegen aan mijn bestaande account ?

Vr.gr.

Eric

Je kunt met de M3U link op de box kijken, dan kun je de M3U nog elders gebruiken of je kunt een abo voor de Amiko bestellen op het MAC adres inderdaad. Voor leden die ook onderweg op een tablet of smartphone willen kijken is de eerste optie het advies.

Meer informatie: Kan ik een M3U link krijgen bij een MAC-lijn?